Тестові завдання з теми "Спорові рослини"

Про матеріал
Запропоновані тестові завдання дозволять перевірити рівень засвоєння навчального матеріалу з теми "Спорові рослини"
Перегляд файлу

 

1. Людина використовує папороті:

а)як декоративні рослини; б)як кормові рослини; в)для боротьби з хвороботворними бактеріями; г)в сільському господарстві; д) в піротехніці.

2. Що є обмежуючим фактором у розмноженні спорових рослин:

а)повітря; б)вода; в)світло; г)ґрунт; д)кисень.

3. Гаметофіт домінує у:

а)папороті; б)сосни звичайної; в)хвоща польового; г)зозулиного льону; д)усе перелічене вірно.

4. Сучасні хвощеподібні представлені формами:

а)деревними; б)чагарниковими; в)однорічними травами; г)багаторічними травами; д)усе перераховане вірно.

5. Вайі – це:

а)кореневище; б)додаткові корені; в)повітряні корені; г)листя папороті; д)цибулина.

6. Соруси в папороті містять:

а)архегонії; б)антеридії; в)спори; г)статеві клітини; д)заросток.

7. Що розвивається з зиготи у вищих спорових рослин:

а)гаметофіт; б)спорофіт; в)антеридії; г)архегонії; д)немає вірної відповіді.

8. Гаметофіт у сфагнуму:

а)двостатевий; б)одностатевий; в)однодомний; г)дводомний; д)диплоїдний.

9. Укажіть загальну ознаку для плавуноподібних, хвощеподібних, папоротеподібних:

а)розмноження насінням; б)умови існування; в)у циклі розвитку переважаючим поколінням є спорофіт; г)будова листків; д)у циклі розвитку переважаючим поколінням є гаметофіт.

10.Вказати, у рослин якого відділу тіло може бути сланевої будови:

а)папоротеподібні; б)мохоподібні; в)хвощеподібні; г)плауноподібні; д)дробянки.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Потапова Галина Іванівна
    Дякую за розробку! Бажаю здоров'я та успіхів!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
20 грудня 2019
Переглядів
1485
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку