Тема: Мої емоції
Клас: 1-А
Тип: лексика; граматика; говоріння; слухання
Мета: повторити й вивчити нові ЛО (мої емоції) і ГО (I am… («Я є …»); розвивати навички говоріння і слухання, а також асоціативного сприйняття; виховувати повагу один до одного, культуру поведінки.
Обладнання: м'ячик, робочі зошити.
-
Повторення вивчених цифр від 1 до 10 шляхом передавання один одному м'ячика. Кожен наступний повинен називати наступну по порядку цифру. Це відбувається декілька разів, кожного разу рахунок починається з різних учнів.
-
Повторення вивченої категорії множини за допомогою схожої гри. Спочатку вчитель, а потім вже самі учні називають один одному один предмет, а кожен наступний повторює його з цифрою два.
-
Знайомство з новою лексикою за допомогою методу мовленнєво-асоціативних символів, в якому кожне слово й конструкція відповідає певним рухам, що з ними асоціюються.
-
Відпрацювання нової лексики за допомогою ігор. Спочатку учні всі разом, потім лише ті, до яких торкається вчитель, показують названу ним конструкцію. Далі вчитель мовчки демонструє асоціації, а учні називають засвоєні фрази.
-
Підсумки уроку.