ТИЖДЕНЬ ГЕОГРАФІЇ У ШКОЛІ

Про матеріал

Дані матеріали можна використовувати при проведенні тижнів географії у школі. Сприяють розвитку пізнавальної діяльності учнів, художньої творчості, вміння самостійно розв'язувати географічні задачі та зацікавленості предметом в цілому.

Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ «ВОДЯНСЬКА СЕРЕДНЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА – ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І – ІІІ СТУПЕНІВ»

 

 

 

 

 

 

ТИЖДЕНЬ

ГЕОГРАФІЇ

 

 

 

 

 

ВЧИТЕЛЬ ГЕОГРАФІЇ

ІГНАТЕНКО ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА

 

 

С.ВОДЯНЕ

2018р.

ТИЖДЕНЬ  ГЕОГРАФІЇ

 

ПОНЕДІЛОК «ЗУПИНКА МАЛЯНДІЯ»

ВІДКРИТТЯ ТИЖНЯ ГЕОГРАФІЇ.

ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПЛАНОМ ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ ГЕОГРАФІЇ

КОНКУРС МАЛЮНКА «МОЯ ПЛАНЕТА – ЗЕМЛЯ» (1-4 КЛ.)

КОНКУР МАЛЮНКА «НАМАЛЮЙ КРАЇНУ ГЕОГРАФІЮ» (5-7 КЛ)

 

 

ВІВТОРОК  «ЗУПИНКА РЕБУСЛЯНДІЯ»

 

РОЗВЯЗУВАННЯ ГЕОГРАФІЧНИХ РЕБУСІВ (3-7 КЛ.)

 

 

СЕРЕДА «ЗУПИНКА ГЕОГРАФІЧНИХ ЗАДАЧ»

 

 РОЗВЯЗУВАННЯ ГЕОГРАФІЧНИХ ЗАДАЧ. (6-11 КЛ.)

 

 

ЧЕТВЕР «ЗУПИНКА ВІДОМИХ ЛЮДЕЙ»

 

ВИХОВНИЙ ЗАХІД «ВИДАТНІ УКРАЇНСЬКІ ГЕОГРАФИ»

(матеріали заходу є у освітньому проекті «На Урок»)

 

ПЯТНИЦЯ «ЗУПИНКА НАГОРОД»

 

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ТИЖНЯ ГЕОГРАФІЇ

НАГОРОДЖЕННЯ САМИХ АКТИВНИХ УЧНІВ

 

 

 

ПОНЕДІЛОК «ЗУПИНКА МАЛЯНДІЯ»

 

 

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\ТИЖДЕНЬ ГЕОГРАФІЇ\відкриття тижня.JPG

 

Відкриття Тижня географії

 

 

 

 

 

 

ВІВТОРОК  «ЗУПИНКА РЕБУСЛЯНДІЯ»

Ребуси взяті із інтернетресурсу за посиланням

http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus020000

H:\фото атестацыя\DSCN7038.jpg
 

H:\фото атестацыя\DSCN7040.jpg

 

СЕРЕДА «ЗУПИНКА ГЕОГРАФІЧНИХ ЗАДАЧ»

Дані задачі взяті із посібника  В.Совенко «Розвязування географічних задач»

Совенко В. Розвязування географічних задач/В.Совенко. – К.:Шк.світ,2013. – 128с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).

 

Задача 1. Обчисліть відносну висоту між найвищим і найнижчим пунктами материка Євразія.

Розвязання. Найвищий пункт материка Євразія – гора Джомолунгма (8848м), а найнижчий – западина Мертвого моря(-400м). Отже, відносна висота становитиме 9248м:

8848м – (-400м)=9248м.

Відповідь:відносна висота між найвищим і найнижчим пунктами материка Євразія становить 9248м.

Задача 2. Найнижчий пункт Північної Америки (Долина Смерті) знаходиться нижче від рівня океану на 85м., а відносна висота між найнижчим і найвищим пунктами становить 6279м. визначте абсолютну висоту найвищого пункту материка та вкажіть його назву.

 

Розвязання: 6279 = Х –(-85);

Х = 6279м +(-85м)= 6279м – 85м;

Х = 6194м.

Відповідь: найвища точка Північної Америки – гора Мак-Кінлі – має висоту 6194м.

 

Задача 3. Визначте, якою буде температура повітря на висоті 2км, якщо на рівні моря вона становить 22*С.

Розвязання: при піднятті вгору температура знижується на кожен кілометр на  6*С.

1)Знаходимо, на скільки градусів знизиться температура при підйомі на 2км:

2000м : 1000м х 6*С = 12*С;

2)далі визначаємо температуру на висоті 2км:

22*С – 12*С = 10*С.

Відповідь: температура повітря на висоті 2км становитиме 10*С

 

Задача 4. На висоті 3км температура становить 1*с. Якою буде температура повітря в цій місцевості на рівні моря?

Розвязання: 1)визначаємо, на скільки зміниться  температура при зменшенні висоти

від 3км до 0м:

3000м : 1000м х 6*С = 18*С;

2) визначаємо, яка буде температура на рівні моря:

18*С +  1*С = 19*С.

Відповідь: на рівні моря температура повітря становитиме 19*С.

 

Задача 5. Визначте атмосферний тиск на вершині гори Говерла (2061м), якщо на висоті 183м він у цей час становить 720мм.рт.ст.

Розвязання: 1)визначаємо, на скільки метрів зміниться відносна висота: 2061м – 183м = 1878м;

2)визначаємо, на скільки зміниться атмосферний тиск при піднятті вгору на 1878м. знаючи, що з підняттям угору на 100м атмосферний тиск зменшується на 10мм.рт.ст. знаходимо:

1878м : 100м х 10мм.рт.ст.= 188мм.рт.ст.

3)визначаємо атмосферний тиск на вершині гори:

720мм.рт.ст. – 188мм.рт.ст. = 532 мм.рт.ст.

Відповідь: атмосферний тиск на вершині гори Говерла становитиме 532 мм.рт.ст.

 

Задача 6. Тиск повітря на вершині гори становить 550мм.рт.ст., а біля її підніжжя – 760мм.рт.ст. Визначте висоту гори.

Розвязання: 1)визначаємо різницю атмосферного тиску на вершині гори та біля її підніжжя:

760мм.рт.ст. – 550мм.рт.ст. = 210 мм.рт.ст.;

2)знаючи, що з підняттям угору на 100м атмосферний тиск знижується на 10 мм.рт.ст., визначаємо висоту гори:

210 мм.рт.ст. : 10 мм.рт.ст.х 100м = 2100м.

Відповідь: висота гори 2100м.

 

Задача 7. Визначте відносну вологість повітря, якщо відомо, що за температури 20*С в 1м.куб. повітря водяної пари міститься 15г (за цієї температури в 1м.куб повітря може міститися 17г водяної пари).

Розвязання : відносна вологість повітря – це відношення тієї кількості водяної пари, що є в повітрі, до можливої за даної температури.

0тже,     15

                ----- х 100% = 88,2%

                17

Відповідь: відносна вологість повітря 88,2%

 

Задача 8. Класна кімната має розміри 6м х 4м х 3м. Визначте,  при якій кількості водяної пари в повітрі буде відбуватися конденсація, якщо температура в класній кімнаті 20*С.

 

Розвязання: 1)визначаємо обєм класної кімнати:

6м х 4м х 3м = 72м.куб.

2)обчислюємо вміст водяної пари, яка може втриматись у повітрі, (відомо, що точка роси за температури 20*С становить 17г/м.куб):

72м.куб х 17г/м.куб = 1224г = 1кг224г.

Відповідь: конденсація буде відбуватися, якщо вміст водяної пари в повітрі перевищуватиме 1224г.

 

Задача 9. Чи лежить сніг на вершині г.Кіліманджаро протягом року, якщо середня температура біля підніжжя становить +24*С.

Розвязання: 1)необхідно визначити висоту снігової лінії, знаючи, що висота гори 5895м (приблизно 6000м). температура з висотою знижується на кожні 6*С на кожні 1000м підйому:

6000м : 1000м х 6*С = 36*С – це різниця температур на вершині та  біля підніжжя .

2)+24*С – 36*С = -12*С – це температура на вершині, що є відємною.

Відповідь: отже, сніг не розтає на вершині гори протягом року.

 

Задача 10. Визначте висоту шару стоку річки Амазонки, якщо її річний стік становить 7000км.куб., а площа басейну дорівнює 7млн км кв.

Розвязання: h =7000км куб : 7 млн км куб;

h =1м.

відповідь: висота шару стоку річки Амазонки становить 1 м.

 

 

 

 

 

 

 

 

ЧЕТВЕР «ЗУПИНКА ВІДОМИХ ЛЮДЕЙ»

Навчально-виховний захід з географії

ТЕМА : ВІДОМІ УКРАЇНСЬКІ ВЧЕНІ – ГЕОГРАФИ

Сценарій заходу можна переглянути на моєму сайті за посиланням https://ignatenkovm.jimdo.com

H:\фото видатні географи\DSCF0635.JPG

 

H:\фото видатні географи\DSCF0631.JPG 

 

 

H:\фото видатні географи\DSCF0636.JPG

 

 

ПЯТНИЦЯ «ЗУПИНКА НАГОРОД»

Нагородження самих активних учнів

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\я\P1010194.JPG

 

C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\я\P1010199.JPG

 

 

 


СТРУМОК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ребусиребуси

ребуси

 

 

ребуси

ребусиребуси

ребуси

ребусиребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

МАРС

 

 

 

 

 

 

ребуси

ребуси

ребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ребусиребуси

ребуси

 

ребуси

 

 

 

 

ДОЩ

 

 

 

 

 

 

ребуси

ребуси

ребуси

ребуси


ребуси 2  = Е

 

 

 

 

 

 

АЙСБЕРГ

 

 

 

 

 

 

 

 

ГОРА

 

ребуси

ребусиребусиребуси

ребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


МОРЕ

 

ребуси


ребуси4  = Е

 

 

 

 

уран 
( планета Сонячної системи )

 

ребуси


ребуси 1  = У

 

 

 

 

 

 

 


СНІЖИНКА

 

 

ребуси

ребусиребуси

ребуси


ребуси 1  = І

ребусиребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Марс 
( планета Сонячної системи )

 

ребуси

ребуси

ребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

ГРОЗА

 

ребуси

ребуси


ребуси 1  = Р

 

 

 

 

 

 

КОМЕТА

 

 

ребуси

ребусиребуси

ребусиребусиребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

 

 

СУПУТНИК

 

ребуси

ребуси

ребусиребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Сатурн 
( планета Сонячної системи )

 

ребуси

ребуси

 

ребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Місяць 
( супутник Землі )

 

ребуси


ребуси 4  = Я

ребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Нептун 
( планета Сонячної системи )

 

ребуси

ребуси

ребуси

ребуси

 

 

 

 

 

 

 

 


ОЗЕРО

 

ребуси

ребуси


ребуси 1  = З

 

 

 

 

 

 

 

 


ВСЕСВІТ

 

ребуси

ребуси

ребуси

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чебан Любов
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
2415
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку