ТРЕНІНГ НА ТЕМУ: «ВІД ЛІДЕРА КЛАСУ ДО ЛІДЕРА В СУСПІЛЬСТВІ»
Мета: активне залучення підлітків до партнерства, сприяння усвідомленню учнями пріоритетних цінностей, необхідних для упевненості в своїх здібностях і можливостях, формування позитивної самооцінки, лідерських якостей, уміння підтримувати і надавати допомогу одне одному в різних ситуаціях, формування навичок прийняття відповідальних рішень, роботи в команді.
ТРЕНІНГ НА ТЕМУ: «ВІД ЛІДЕРА КЛАСУ ДО ЛІДЕРА В СУСПІЛЬСТВІ»
(Розробила: Бараннік Ірина Борисівна вчитель вищої категорії СЗШ № 21 м. Дніпродзержинська)
Мета: активне залучення підлітків до партнерства, сприяння усвідомленню учнями пріоритетних цінностей, необхідних для упевненості в своїх здібностях і можливостях, формування позитивної самооцінки, лідерських якостей, уміння підтримувати і надавати допомогу одне одному в різних ситуаціях, формування навичок прийняття відповідальних рішень, роботи в команді.
Обладнання і матеріали: аркуші паперу, олівці, ручки, фломастери, маркери, скотч, стікери, м ячик, плакати.
ВПРАВА № 1 «ЗНАЙОМСТВО»
у формі «Вільний мікрофон» кожен учень відповідає на запитання
ВПРАВА № 2 «ПРАВИЛА ГРУПИ»:
На уроках-тренінгах ми розробляли правила групи, які правила ви як лідер усунули, а які додали б? Які ви вважаєте головними в роботі групи?
ВПРАВА № 3 «ОЧІКУВАННЯ»
Кожен пише свої очікування на папірці та закріплює їх навколо плаката.
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ «ХТО ВІН - ЛІДЕР?»
Тренер: лідер від англійського леад – вести, характеризує людину здатну вести за собою, очолювати, лідер – це особа, яка має змогу певним чином впливати на членів групи, бере відповідальність не лише за себе, його поважають, до нього прислухаються, лідер завжди підтримує, а не наполягає, спонукає до дій, а не примушує.
РУХАНКА «МОЛЕКУЛИ»
Тренер: уявіть себе атомами, які хаотично рухаються в просторі, а тепер об єднайтеся в молекули по двоє, знову вільний рух, потім в молекули по троє, ну і т.д.
ВПРАВА «ДІАМАНТ ПРІОРИТЕТІВ»
Тренер: лідер – це творча особистість, яка має багато друзів та живе за законами честі і совісті, які риси ви вважаєте найголовнішими для творчої особистості, пропоную з них скласти «діамант» творчої особистості, а що може знищити лідера?
РОБОТА ВГРУПАХ:
Об єднатися в групи по ____ чол.. кожна група це міністерство «Математики»
«Інформатики», «Географії», «Спорту» придумати девіз міністерства, та презентувати і обговорити «Чому необхідно вивчати математику, інформатику…. Як предмет?
ЗВОРОТНІЙ ЗВ ЯЗОК
Продовжити фразу: « мої очікування ….»
ВПРАВА «ПРОЩАННЯ»
Емоційне завершення тренінгу, учасники бажають один одному ……
Тренер: «То, что идет от сердца твоего,
Важнее нет на свете ничего.
Для всех его пошире распахни,
Любовь ты в окружающих вдохни…»