ТРЕНІНГ НА ТЕМУ: «ВІД ЛІДЕРА КЛАСУ ДО ЛІДЕРА В СУСПІЛЬСТВІ»

Про матеріал

ТРЕНІНГ НА ТЕМУ: «ВІД ЛІДЕРА КЛАСУ ДО ЛІДЕРА В СУСПІЛЬСТВІ»

Мета: активне залучення підлітків до партнерства, сприяння усвідомленню учнями пріоритетних цінностей, необхідних для упевненості в своїх здібностях і можливостях, формування позитивної самооцінки, лідерських якостей, уміння підтримувати і надавати допомогу одне одному в різних ситуаціях, формування навичок прийняття відповідальних рішень, роботи в команді.

Перегляд файлу

ТРЕНІНГ НА ТЕМУ: «ВІД ЛІДЕРА КЛАСУ ДО ЛІДЕРА В СУСПІЛЬСТВІ»

(Розробила: Бараннік Ірина Борисівна  вчитель вищої категорії СЗШ № 21 м. Дніпродзержинська)

Мета: активне залучення підлітків до партнерства, сприяння усвідомленню учнями пріоритетних цінностей, необхідних для упевненості в своїх здібностях і можливостях, формування позитивної самооцінки, лідерських якостей, уміння підтримувати і надавати допомогу одне одному в різних ситуаціях, формування навичок прийняття відповідальних рішень, роботи в команді.

Обладнання і матеріали: аркуші паперу, олівці, ручки, фломастери, маркери, скотч, стікери, м ячик, плакати.

ВПРАВА № 1 «ЗНАЙОМСТВО»

 у формі «Вільний мікрофон»  кожен учень відповідає на запитання

  • МОЇ КРАЩІ ЛІДЕРСЬКІ РИСИ;
  • МОЇ ОСОБИСТІ ЦІННОСТІ;
  • МОЇ ІНТЕРЕСИ ТА ЗАХОПЛЕННЯ;
  • МОЄ ЖИТТЄВЕ КРЕДО;

ВПРАВА № 2 «ПРАВИЛА ГРУПИ»:

На уроках-тренінгах ми розробляли правила групи, які правила ви як лідер усунули, а які додали б? Які ви вважаєте головними в роботі групи?

ВПРАВА  № 3 «ОЧІКУВАННЯ»

Кожен пише свої очікування на папірці та закріплює їх навколо плаката.

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ «ХТО ВІН -  ЛІДЕР?»

Тренер: лідер від англійського леад – вести, характеризує людину здатну вести за собою, очолювати, лідер – це особа, яка має змогу певним чином впливати на членів групи, бере відповідальність не лише за себе, його поважають, до нього прислухаються, лідер завжди підтримує, а не наполягає, спонукає до дій, а не примушує.

 

РУХАНКА «МОЛЕКУЛИ»

Тренер: уявіть себе атомами, які хаотично рухаються в просторі, а тепер об єднайтеся в молекули по двоє, знову вільний рух, потім в молекули по троє, ну і т.д.

ВПРАВА «ДІАМАНТ ПРІОРИТЕТІВ»

Тренер: лідер – це творча особистість, яка має багато друзів та живе за законами честі і совісті, які риси ви вважаєте найголовнішими для творчої особистості, пропоную з них скласти «діамант» творчої особистості, а що може знищити лідера?

РОБОТА ВГРУПАХ:

Об єднатися в групи по ____ чол.. кожна група це міністерство «Математики»

«Інформатики», «Географії», «Спорту» придумати девіз міністерства, та презентувати і обговорити «Чому необхідно вивчати математику, інформатику…. Як предмет?

ЗВОРОТНІЙ ЗВ ЯЗОК

Продовжити фразу: « мої очікування ….»

ВПРАВА «ПРОЩАННЯ»

Емоційне завершення тренінгу, учасники бажають один одному ……

Тренер: «То, что идет от сердца твоего,

Важнее нет на свете ничего.

Для всех его пошире распахни,

Любовь ты в окружающих вдохни…»

 

 

docx
Додав(-ла)
Бараннік Ірина
Додано
11 грудня 2018
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку