Сайт-тренінг «Я вмію безпечно користуватися Інтернетом» в дистанційному форматі.

Про матеріал

Сайт-тренінг для 5-ого класу НУШ « Я вмію безпечно користуватись Інтернетом»

Сайт призначений для проведення виховного заходу в дистанційному форматі.

Сайт є одним із інструментів забезпечення виховної роботи Святогорівської ЗОШ І-ІІІ ст. - є публічним органом інформації, доступ до якої відкритий для всіх бажаючих.

Мета цього сайту- поглиблення знань учнів з інформатики, виховання в учнів уміння приймати рішення в нестандартних ситуаціях, розвивати самоосвітню, інформаційну компетентність, виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності, творчу самостійність і відповідальність, підвищення пізнавальної активності учнів.

Його контент, призначений бути швидким довідником як для учнів школи так і для абітурієнтів та студентів вишів.

https://sites.google.com/view/skripnikgalina

Святогорівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Автор сайту: Скрипник Г.Г. - вчитель інформатики.

Перегляд файлу

Тренінг «Я вмію безпечно користуватися Інтернетом»

Автор: Скрипник Галина Григорівна, вчитель Святогорівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Мета: ознайомити учнів з позитивним та негативним впливом Інтернету на людину;

розвивати навички роботи в онлайн, вміння висловлювати свою точку зору логічно конкретно;

сприяти формуванню в учнів  поняття про принципи безпечної поведінки

мережі Інтернет.

Завдання:

визначити основні небезпеки, які можуть спіткати дітей у мережі Інтернет;

сприяти формуванню навички адекватного реагування на небезпеки мережі;

виховувати бажання дотримуватись правил особистої безпеки в мережі Інтернет;

розвивати культуру поведінки в Інтернеті.

Вид діяльності: пізнавально-розвивальний.

Вікова категорія: учні 5 класу.

                                                                                                         Епіграф:

Безпека – це життя людини,

Безпека – це наше майбуття.

Хід заходу.

Вчитель: Доброго дня, дорогі діти!

Сьогодні ще раз  поговоримо про Інтернет його переваги та про вашу безпеку в Інтернет.

У сучасному суспільстві подорожі в просторі Інтернету стали невід’ємною частиною життя людини. Інтернет допомагає нам в навчанні, в спілкуванні з однолітками. За допомогою Інтернету ми можемо творити та співпрацювати. При цьому подорожі в Інтернеті можуть приховувати в собі багато небезпек. Кожен з вас здогадується, які небезпеки та ризики містить Інтернет.  Ми з вами проведемо тренінг на тему, що пов’язана з безпекою в Інтернеті і має назву: «Я вмію безпечно користуватись інтернетом», щоб знову пригадати правила безпечної поведінки в мережі Інтернет.

План проведення:

1. Вступне слово вчителя.

2. Вправа 1: «Капітошка».

3. Вправа 2: «Правила».

4. Вправа 3: Тест " Безпека в Інтернеті".

5. Вправа 4: " Калейдоскоп соціальних мереж".

6. Вправа 5:  «Правила   розумного користувача Інтернету».

7.  Вправа 6: "Складання пам`ятки".

8. Підсумок.

Хотілося б знати, що ви очікуєте від сьогоднішнього тренінгу? (Очікування)

Зараз ви в «Чаті» зустрічі напишіть про своє очікування, продовжив речення: «Від сьогоднішнього тренінгу я очікую…».

Вправа 1: "Капітошка"

І розпочнемо ми з знайомства.

Доля людини, міста і навіть держави визначена його ім'ям, кажуть мудреці. Кожен з нас при народженні отримує ім'я, яким нас називають близькі, знайомі і зовсім незнайомі люди. Наше ім'я записано в документах. Але в мережі Інтернет, реєструючись на сайтах, ми можемо не називати свого імені, а обрати собі нікнейм.   Я пропоную вам представитись так, як ви хочете, і записати ці імена – вигадані ніки – поряд запишіть своє реальне прізвище та ім`я , впишіть у форму кола, при цьому вибираєте колір і розмір.

Перейдемо за покликанням: flinga.fi/s/F5EQCTT .

Обговорення:  Для чого потрібен нік? Чи є переваги у використанні ніку? Інтернет є свого роду дзеркалом, в якому під різноманітними псевдонімами відбиваються життя людей. Але на відміну від світу реального, опинившись в мережі, кожна людина удостоюється можливості приховати свою особистість і діяти по-різному.

 

Вправа 2:  "Правила"

Для успішної роботи  нам необхідно спочатку домовитись про декілька правил для нашого тренінгу:

Слова для складання правил роботи знаходяться за покликанням:jamboard.google.com/d/1EI7I_4CRVlNfB37bUk4lMOWNlcZHYIbLB0hTi49_MfU/edit?usp=sharing

Завдання – створити групу за кольором і зібрати всі правила.

 

Уважно слухати;

Бути активним учасником;

Поважати думку інших

Правило "піднятої руки"

Посміхатися

Бути толерантним.

 

Вправа 3: Тест «Безпечний  Інтернеті».

Пропоную Вам перевірити рівень вашої поведінки в Інтернеті, для цього пройдіть тест " Безпечний Інтернет" за покликанням

https://learningapps.org/watch?v=pgri6on5n18

 

Вправа 4: «Калейдоскоп соціальних мереж»

Соціальні мережі сприяють вашій творчості, дозволяють постійно контактувати з друзями, надають багато можливостей – обмінюватися і переглядати відео, фото, слухати музику. І все це в одному місці. Мільйони людей в усьому світі спілкуються у соціальних мережах. Яких саме?

Вам необхідного перейти за покликанням та написати якомога більше назв соціальних мереж: padlet.com/shumagalina1972/n4g8fg4aijt6i98q .

Увага на екран, перевіримо чи всі соціальні мережі ви знаєте?

Запитання для обговорення.

1. Навіщо створюються соціальні мережі?

2. Скільки часу в день вони забирають?

3. Назвіть яку мету Ви ставите перебуваючи  у мережі?

 

Вправа 5:  «Правила   розумного користувача Інтернету».

Пропоную учасникам тренінгу відповісти на питання:

Чи вивчаєте ви правила поведінки на дорогах?

Інтернет – це теж автострада, тільки інформаційна. Давайте розробимо свої правила безпечного користування Інтернетом, які будуть починатися зі слів «Я буду…» або « Я не буду…» .

Перейдіть  за покликанням:

docs.google.com/document/d/1gbBGI_z9w6TgiBFiXTzcltTihMb7QZ5bl-N0P725JPs/edit

 У спільному текстовому документі запишіть  кожен по одному правилу і поряд ПІ. 

 Правила розумного користувача Інтернету:

(прогнозовані)

1.  Я буду поводитись в Інтернеті чемно і не ображати інших.

2.   Я буду залишати негарні веб-сайти.

3.   Я буду зберігати свій пароль в таємниці.

4. Я буду розповідати своїм батькам про проблеми й користуватися їхньою підтримкою.

5. Я буду шукати цікаві веб-сайти й ділитися посиланнями зі своїми друзями.

6. Я знаю, що можна бути легко обманутим і не буду повідомляти своє реальне ім’я, адресу й номери телефонів батьків.

7. Я не буду вірити всьому, що кажуть про себе віртуальні знайомі.

8. Я буду обмежувати свій час перебування в соціальній мережі.

 

Вправа 6: "Складання пам`ятки".

Робота зі спільною презентацією

1. Відкрийте прикріплене посилання на спільну презентацію .

2. Відкрийте презентацію.

3. Через меню СЛАЙД створіть новий слайд.

4. Додайте на слайд власні Прізвище, Ім'я,

5. Будьте ввічливими!))

ВАЖЛИВО! Чужі слайди НЕ ЧІПАТИ!!! НЕ змінювати!

Посилання на спільну презентацію: https://docs.google.com/presentation/d/1cFIMN-u5DEieydtDPyyPBMuDQKtDQ6gODaeLuxtni8g/edit#slide=id.p

Перегляньте вправу 6 в режимі  слайд-шоу.

Складання пам’ятки.

Учасники розробляють у презентації правила розумного користувача у мережі Інтернет, використовуючи опорні слова:

- пам’ятай про

- піклуйся про

- ніколи не

- завжди

- думай про

- зверни увагу на

- намагайся

- порадься з

- узнай про

- не забудь

- ні в якому разі не

- зроби

- відповідай за

 

Підведемо підсумок:

Я вважаю, що користі від Інтернету більше ніж зла, особливо в сучасному світі. Слід всім пам’ятати, що Інтернет -це лише інструмент, яким Ви користуєтесь, щоб отримати відповіді на свої питання.

Сподіваюся по завершенню тренінгу, де в кого змінилося ставлення до Інтернету та соціальних мереж.

Дякую всім за співпрацю!

 

Інформаційні джерела.

  1. http://startuem.lg.ua/files/internet-bezpeka/Vprava%20Shljah%20do%20bezpeki%20v%20Interneti.pdf

Додаток 1.

Позитивний та негативний вплив

Швидкий доступ до інформації

Користування електронною поштою

Спілкування з друзями

Нові знайомства

Необмежений доступ до розваг (ігри, фільми)

Можливо купити щось онлайн

Інформація не завжди є достовірною

Шахрайство

Інтернет – залежність

Негативний вплив на здоров’я

Доступ сторонніх осіб до особистої інформації

Спам і віруси


Додаток 2.

Результат пошуку зображень за запитом "корова"

 

Результат пошуку зображень за запитом "корова"

Додаток 3.


Додаток 4.

Правила безпеки в мережі Інтернет

Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію (домашню адресу, номер телефону, робочу адресу батьків, назву і адресу школи.

Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповість про це батьків.

Ніколи не погоджуйтесь на зустріч з людиною, з якою Ви познайомилися в Інтернеті.

Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків.

Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків.

 Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв'яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет.

Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити.

Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила.

Не давати нікому, крім батьків, свої паролі, навіть найближчим друзям.

Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті.

Не шкодити і не заважати іншим користувачам.

 

 


 

docx
Додано
11 січня 2023
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку