Мета. Узагальнити знання про вживання слів ввічливості, вчити користуватися цими словами; ознайомити з правилами культури поведінки; сприяти вихованню ввічливості, доброти, розвитку дружних стосунків між дітьми, відкритість до інших, впевненість у собі.
У Долині Вітань, біля Гори Чемності
Мета. Узагальнити знання про вживання слів ввічливості, вчити користуватися цими словами; ознайомити з правилами культури поведінки; сприяти вихованню ввічливості, доброти, розвитку дружних стосунків між дітьми, відкритість до інших, впевненість у собі.
Хід заняття
Під час мандрівки ми потрапимо в Долину Вітань, де допоможемо виродитися Струмку Компліментів, будемо на Березі Усмішок, піднімемося на Гору Чемності, де засвітимо «Сонечко чарівних слів». Спробуємо полапати Болото Невихованості, відпочинемо на Галявині Етикету.
Долина Вітань
Привітання означає: «Ти мені - приємна людина. Знай, що я тебе поважаю і бажаю тобі всього найкращого: здоров'я, миру, щастя, радості».
Завдання. Привітайтеся так, як вітаються в Україні.
(Добрий день: доброго ранку; добрий вечір; дай, Боже, здоров'я; здрастуйте; привіт; доброго здоров'я; моє шанування вам; ми раді вас вітати; Христос Воскрес! Слава Україні!)
Тест «Мої вітання»
Завдання. Із запропонованих варіантів обрати правильну відповідь.
а) молодший; б) старший; в) разом.
а) дівчинка: б) хлопчик; в) ніхто.
а) дівчинка; б) хлопчик: в) старший: г) молодший.
а) привітатись; б) мовчати; в) іти.
а) привітатись, якщо вони вас побачили (не кричати); б) закричати: «Привіт!»;
в) усміхнутися чи вклонитися.
Струмок Компліментів
Завдання. Говорити приємні слова про дівчинку щоб порадувати її, підтримати, підкреслити своє приязне ставлення до неї (Скромна, чесна, охайна, турбот, шва. весела, чемна, рсаумна, гарна, лагідна, ласкава, ніжна, спокійна, ввічлива. щира...).
Берег Усмішок
Завдання. Посміхнутися оточуючим і заспівати пісеньку «Усмішка». (Діти виконують пісню).
Гора Чемності
Завдання. Відгадати назву кросворда. («Чарівні слова»)
Гра «Засели сонечко»
Завдання. Назвати «слова-промінні» ввічливості, які ви будете використовувати в запропонованих ситуаціях:
Болото Невихованості
Завдання. Увага! Попереду Болото Невихованості. Завдання. Чи знаєте ви правила етикету? (Етикет - установлені норми поведінки і правила ввічливості) Кожна правильна відповідь - це дошечка. За допомогою дощечок ви зможете полатати «болото».
Галявина Етикету
Завдання. Дати правильні відповіді.
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|