18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

У світі казки чарівної.

Про матеріал
Матеріал для проведення виховної години з дітьми. Вчити поважати добро і правду, боротися зі злом і кривдою. Виховувати у дітей моральні якості на прикладі казок.
Перегляд файлу

ВИХОВНА ГОДИНА.

ВІКТОРИНА "  У СВІТІ КАЗКИ ЧАРІВНОЇ"

Мета. Розвивати пам’ять, кмітливість, вміння передавати свої думки в розмові, виховувати любов до книг, бережне ставлення до них. Вчити поважати  добро і правду, боротися зі злом і кривдою. Виховувати у дітей моральні якості на прикладі казок.

Обладнання. Ілюстрації до казок, , інтерактивна дошка, сигнальні картки, емблеми, мішечок, предмети з казок, грамоти учасникам.

 

Казка  наче той горіх.

Ти попробуй розкуси 

Знайдеш стільки в нім краси,

Стільки мудрої поради,

Стільки вигадки і правди!

                                       Валентин Бичко

 

 

Хвилинка психологічного настрою.

Станьмо в коло, щоб зібратись,

З настроєм урок почати.

Вправа  «Коло»

  • Який у вас сьогодні настрій ? Передайте його виразом  обличчя. Усміхніться і поділіться  гарним настроєм з товаришами. Сьогодні ми проводимо виховну годину за казками.

 

Нагадую умови завдання: грають три команди.

(Ділення на команди)

 Кожен учень вибирає жетон у формі квіточки одного з двох кольорів: блакитного, фіолетового, жовтого. В першу команду об’єднуються учні, які вибрали блакитну квіточку,  в другу – фіолетову, в третю – жовту.

Кожна команда займає свої окремі місця.

Вчитель. Чи любите ви казки? Казки — це добро та милосердя, дитинство людяності, мудрості. А чи знаєте ви, як народжувалися казки?

        Нашу планету Земля населяє багато народів. І де народ не жив би — з ним живуть і його казки. Казки найрізноманітніші, але в усіх народів світу  є казки про боротьбу добра та зла, про дружбу, вірність. У казках висміюють боягузів, злих і жадіб­них людей, а прославляють сміливих, справедливих, добрих. Добро породжує добро  так вчать казки. І всі народи натхненно бережуть у них вікову му­дрість і заповіти дітям та онукам.

 - Сьогодні я вас вітаю на вікторині « У світі казки чарівної».

  Ми побачимо, чи справді ви любите читати казки, чи уважні ви читці, чи знаєте, якого автора та чи інша казка.

У вікторині братимуть участь три команди. За кожну правильну відповідь команда отримуватиме смайлик. Буде також враховуватись і швидкість відповідей.

 

Інтерактивна вправа «Очікування»

Приготовлені заздалегідь надуті кульки, смужки на яких учні записуватимуть свої очікування. ( 1 кульку на команду. До неї прикріплені смужки)

- Чого ви очікуєте від казкової гри? Напишіть на смужці та прикріпіть до кульки.

Наприкінці гри ми повернемося до ваших очікувань та порівняємо їх із тим, що ви отримали.

 

1 – й   КОНКУРС

  • Кожній команді треба відгадати казкових героїв.

 

ЗАГАДКИ

   Блакитним квіточкам                   Фіолетовим квіточкам

 

  Щоби звабить козеняток.                    У діда з бабою хлопчина

  Мусив пісню заспівати,                           Появився з деревини.

  Бо матусин голосок                                 У печі Зміючку спік,

  Наймиліший для діток.                            З гусеням додому втік.

                           ( Вовк)                               ( Івасик - Телесик)

 

 

Не зміг сидіти на вікні,                   Їду я на бал чудовий

У лісі всім співав пісні,                  У кареті гарбузовій.

Але коли зустрів лисицю,              Все, мов справжнє: кучер, коні.

Та пісня мусила скінчиться.           Поки північ не задзвонить.

                         ( Колобок)                Маю я химерну звичку…

                                                           Десь губити черевичку.

                                                                           ( Попелюшка)

 

     До роботи неохочі,                                        У охайненькій хатині

     А як їсти – тут як тут.                                   Голосистий хтось жив.

     Пригадайте, любі діти,                           І від рання до смеркання

    Як їх звати, назвіть.                                       Працювати він любив.

          ( Круть та Верть)                                                     ( Півник)

 

 

                                       Жовтим квіточкам

     Хто із борошна незмішаного            Першим він зустрів в лісочку

     Спік колобка рум’яного,                       Веселого колобочка.

     Щоб порадувати дідуся?                     Поки лунала пісенька

     Ну, звичайно, це …                              Втік колобок від…

                                 ( Бабуся)                                  ( Зайчика)

 

    Співав старанно колобок,                 

    Навіть їй заліз на носок,                    

   Та вона хвостом махнула -                

    Колобочка підманула.                     

                        ( Лисиця)                                        

 

КОМАНДИ ОТРИМУЮТЬ ФІШКИ «БДЖІЛКУ»

 

 

2 – й   КОНКУРС

 

  • Я окремо кожній команді зачитую уривок, а ви відгадуєте : з якої казки цей уривок.

 

Блакитним квіточкам 

 

Дід бив, бив – не розбив.

Баба била, била – не розбила.
Мишка бігла, хвостиком махнула,

Яєчко впало – і розбилося.

                             ( « Курочка ряба»)   

 

Фіолетовим квіточкам

 

Якось провітрила мишка на ніч своє житло, як, завжди, постіль постелила. Тільки вмостилася зручніше, коли це жаба до неї стукає:

  • Пусти погрітися, а то замерзну.
  • Іди, - каже мишка.

                                       ( « Рукавичка»)

  

Жовтим квіточкам 

 

Побіг вовк на річку, знайшов ополонку, сів над нею, опустив хвіст, і почав примовляти:

  • Ловись, ловись, рибко, велика й маленька!

                                                           ( « Лисичка і вовк»)

  

 Фіолетовим квіточкам

 

Жили собі двоє мишенят та півник Голосисте Горличко. От якось Півник підмітав у дворі і знайшов пшеничний колосок.

 

( « Півник та двоє мишенят» або « Колосок»)

 

Блакитним квіточкам 

 

  • Бабусю! Піди в комору, назмітай у засіці, та спеки…

                                                 ( « Колобок»)

 

 Жовтим квіточкам

 

А коза сидить на печі та й каже:

- Я коза-дереза,

За три копи куплена,

Півбока луплена!

Тупу – тупу ногами,

Сколю тебе рогами,

Ніжками затопчу,

Хвостиком замету,-

Тут тобі і смерть!

              (« Коза-дереза»)

 

КОМАНДИ ОТРИМУЮТЬ ФІШКИ

 

3 – й      КОНКУРС

« УГАДАЙ – НО»

 

  • Я загадую кожній команді питання, а ви мені відповідаєте одним словом.

 

Хто втік від баби з дідом?                           Хто друг Чебурашки?

( Колобок)                                                              ( Крокодил Гена)

 

Як звати внучку Діда Мороза?                   Як звати доктора, який

                                                                       лікував усіх  звірів?

( Снігурочка)                                                     ( Айболит)

 

Ким стало бридке каченя?                          Кращий друг Віні –

                                                                                                  Пуха?

( Лебедем)                                                        ( П’ятачок) 

 

За кого хотіла віддати польова                  Житло Баби Яги?

 миша Дюймовочку?                              ( Хата на курячих ніжках)

( За крота)                          

 

Що не зміг дід сам витягнути            Кого врятувала Дюймовочка

із землі та покликав бабку?                        у  підземеллі?

( Ріпку)                                                                    ( Ластівку)

 

   Кого запрошувала Лисичка                  Кого спекла бабуся , а зїла

                                                                        лисичка?

 на гостини?                                                                 ( Колобка)

                ( Журавля)

 

КОМАНДИ ОТРИМУЮТЬ ФІШКИ

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

4 – й  КОНКУРС

 

  • Зараз кожна команда отримає по декілька букв. По моєї команді ви з цих букв повинні скласти слово і зможете інсценувати українську народну казку.

 

 

              П       І      А      Р        К

 

          ( Українська народна казка « Ріпка»)

 

  •           В  А  У  К  Р  И  А  К  Ч

 

    ( Українська народна казка « Рукавичка»)

 

КОМАНДИ ОТРИМУЮТЬ ФІШКИ

 

5 – й  КОНКУРС

 

Кожна команда отримує конверт з пазлами казок.

 

КОМАНДИ ОТРИМУЮТЬ ФІШКИ

Команди підраховують кількість фішок.

Подивіться на смужки на кульках. Чи виправдали ви свої очікування?

 

ПІДСУМОК.

docx
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку