Сценарій-проезентація закладу «НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ МАЛЕНЬКОГО ПРИНЦА АБО ШЛЯХ ДО ШКОЛИ…» (для дітей із порушеннями зору)

Про матеріал
Даний матеріал рекомендовано використовувати педагогам, як спеціальних, так і закладів загальної середньої та дошкільної освіти: педагогам-організаторам, класоводам, вихователям ГПД, вихователям дошкільних та позашкільних навчальних закладів.
Перегляд файлу

Комунальна установа

Сумський спеціальний навчально – виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад

 № 37 «Зірочка»»

Сумської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЦЕНАРІЙ – ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЗАКЛАДУ

«НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ МАЛЕНЬКОГО ПРИНЦА АБО ШЛЯХ ДО ШКОЛИ…»

(для дітей із порушеннями зору)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Даний матеріал рекомендовано використовувати педагогам, як спеціальних, так і закладів загальної середньої та дошкільної освіти: педагогам-організаторам, класоводам, вихователям ГПД, вихователям дошкільних та позашкільних навчальних закладів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

СЦЕНАРІЙ – ПРЕЗЕНТАЦІЯ КУ ССНВК № 37 «ЗІРОЧКА» СМР

«НЕЙМОВІРНІ ПРИГОДИ МАЛЕНЬКОГО ПРИНЦА АБО ШЛЯХ ДО ШКОЛИ…»

Головні герої:

Казкарка

Королева Катерина

Канцлер

Принц Михайлик (може бути принцеса)

НеукАгент 007

Зірочки (4 чол) –

Зірочки  (4чол.) –

 

ГІМН Школи

  • Вітальне слово директора НВК
  • слово гостей
  • - Побажальне слово директора НВК ( мирного неба і казкового життя()

ПОПУРІ «ПРО МИР….»

 (Звучить Музика, з’являється казкарка)

Казкарка:  Сьогодні вас зібрав казковий світ, ми раді вас вітати.

 Дивіться й слухайте про мудрість і добро!

 Запрошуємо вас, до казки завітати!

 Було це, чи не було, та люди розповідали, що у тридев’ятому царстві, в тридесятому державстві жила собі королева Катерина і мала вона доньку- принцесу Марійку). І була у неї мрія віддати її у найкращу школу, щоб була найосвідченішою, найвихованішо з усіх, а головне, світ білий ясно бачила!...

(казкарка ховається, звучить музика, виходить канцлер)

Канцлер: ЇЇ Величність Королева  і спадкоємиця престолу!

(Виходить королева і син)

Королева (читає газету): Яка дурня! Ну ви тільки послухайте, що тут написано «Прекрасна лебідь перетворилася на принцесу»  - маячня! Краще б написали про школи нашого Сумського королівства. Ні, щоб вчитися, так усі хочуть бути принцесами. Одні казочки в голові!

Принцеса: Мамо, я теж хочу стати прекрасною принцесою!

Королева: Помовч, ти і так принцеса!

 Принцеса: Так, але я не така вже і прекрасна!

Королева: Не в красі щастя, і взагалі, хіба ти не розумієш, що все це дитячі казки для простачків

Канцлер: Ваша Величносте, у вищих освічених колах говорять, що «казка – брехня, та має натяк…»

Королева: Це не натяк, це просто задурення народу про гарне життя. Візьмемо, наприклад, «Попелюшку»…

Канцлер: - О, це прекрасна чарівна  дівчина…

Королева: Та, що скажіть у ній прекрасного?  Вона ж увесь час ходила засмальцьована. А, якби ходила в садочок, навчалася у школі, то знала б, що таке режим і особиста гігієна!І взагалі, особистості- творять історію, а посередності – казки!

Принцеса: А, як це мамо?

Королева: А, так! Іванко – дурник, хто?

Принцеса: Дурник!

Королева:Мусю, не  говори таких слів, це не пристойно! Цей Іван – посередність!А все тому, що не ходив до школи! Вирішено! Шукаємо для тебе найкращу школу! Ой, гляньте, а, що це там сяє?!

Канцлер: Ваша Великорозумносте, це сяє «Зірочка»!

Принцеса: (перебиває) Ой, де? Я не бачу! (одягає окуляри) і справді – сяє!

Королева: Не меліть дурниць! Зараз день надворі!

Канцлер: Чув я, що майже в самому серці володінь ваших, давно діє спеціальний заклад навчальний, а назву носить чудернацьку «Навчально – виховний комплекс «Зірочка»». А, що там далі було ходімо запитаємо у пані Вікіпедії. Вона все знає.  (Канцлер і Королева виходять, а принцеса задкує назад)

Принцеса: Нехай ідуть, а я сама і без них знайду цей.. . як він там сказав, а….НВК! (виходить в інший бік)

(Звучить Музика, відкривається віконце, з’являється казкарка)

Казкарка: А палац той, не простим був, а чарівним. Не лише виховували та навчали там всіх без винятку – наукам потрібним, в житті необхідним, а й оченята, дзеркала душі,  берегли та лікували.

Про те,як з’явився цей палац незвичайний, що названий був ім’ям «Зірочка» у граді цім Слобожанськім, я підслухала і вже знаю, а вам нехай вона повідає сама господиня.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ  «ІСТОРІЯ ЗАКЛАДУ»

 

 

(Звучить Музика, відкривається віконце, з’являється казкарка)

Казкарка: Довго, чи коротко казка мовиться та не скоро справа робиться. Доки королева та канцлер гостювали та шукали потрібну інформацію, принц вирішила не гаяти часу і сам знайти дорогу до Комплексу навчально – виховного! Та не знала, що чекає попереду…

(Звучить музика, виходить  НеукАгент 007)

НеукАгент 007:  У королівстві неуків давно вже я служу,

Із брехунами й лінюхами тільки весь час дружу.

Та зараз всі навчаються, всі правильні такі,

Навчання, школа, іспити в  дітей тих в голові!

Співає: ???

Для дівчиська школу на узгірку

 я вже звів, - знайти б його лишень.

І самі, самі,самі п’ятірки, ставив би п’ятірки кожен день.

 

Приспів:  Дітей нема і старість близько,

страшно так на самоті страждать,

А де ж оте, оте дівчисько, якій би зміг я досвід передать!

 

Я би їй у всім давав би волю,

був би я добреньким увесь час

У брехні, у пакостях і ліні –

показав би справжній майстер – клас! (Чує звуки)

  • О, нарешті у мене День Знань, кадр іде! Піду одягну діловий костюм! (вибігає)

(виходить Принц)

Принцеса:  Дивно, ніби поряд зірочка блищить,

  Та дорога дальня ще лежить!  (пішла далі)

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

 

Музична заставка 

(На сценц з’являється Неукгент 007, переодягнений у Червону Шапочку), (накидка, спідничка, корзинка)

 

Агент 007: Бідна, я нещасна, ніхто не може мені, бідолазі, допомогти, го-о-ре мені!

Принцеса: Доброго дня, хто ви?

Агент 007: Я - червона Кепочка, тобто я хотів, точніше, хотіла сказати Червона Шапочка. Тьху, зовсім заплуталась. Самі розумієте, в яких важких умовах доводиться працювати, ось і зриваюся.

Принцеса:  Куди зриваєтесь? Щось я вас не розумію.

Агент 007: Ну, що тут не зрозумілого? Я – Червона Шапочка із казки про цих, як їх, пиріжки. Несу їх  від бабці дітям у НВК № 37

Принцеса:  А де ж ваші пиріжки?

Агент 007: З’їв, тобто, я хотів…. Хотіла  сказати, що їх з’їв вовк

Принцеса: Вовк з’їв  пиріжки?!

Агент 007: Та ну не бабцю ж, хоча, поки я тут з тобою базікаю, він і бабцю уже міг давно проковтнути, я хотіла сказати з’їсти. Так от, я знаю, що ти ідеш у Навчально – виховний комплекс № 37 і я хочу тобі допомогти.

Принцеса:  Дякую, тобі Черона Шапочко, удовох нам буде веселіше.

 (Звучить Музика, з’являється казкарка)

Казкарка: Казка ще триває далі, є про що розповісти,

як принцесу дружно всі шукали, та замість неї, ось кого знайшли!...

(Виходять Королева і Канцлер)

Королева: Ну, що ти скажеш канцлере? Куди підем?

Канцлер:  Не плачте королево, ця проблема, повірте, все ж під силу нам!

  Цей НВК, як світ земний багатий на головні скарби:

Дитинство, творчість і таланти!

 

Королева: Ти ба, як вчасно ми прийшли,

Напевно ми таки щасливі, ми пів землі уже пройшли!

Давай подивимось, там музика і танці накруги!

Танець «КУЧЕРИКИ»

(Виходять Королева і канцлер)

Королева: Дивіться, он ще хтось іде…

 

Канцлер: Які ж ви діточки красиві!

Скажіть, ви звідкіля такі взялись

Ви можете нам це сказати?

 

Дівчинка: Ми з НВК, що Зірочкою зветься,

Хай наша пісня по всьому місту ллється!

(виходить під музику дитячий ансамбль ДНЗ і школи,  пісня «_________________»)

 

(Музика)

Казкарка: А наша казка ще не добіга кінця, про Принцесу оповідка ця…

БЛОК ДНЗ

Танок янголів і зірочок

(музика, зірочки виводять Принцесу, прощаються з янголами і виходять)

 

Принцеса: Ой, янголи! я, що на небі?

 

1 Янгол: Ти – на землі, а ми – з небес!

Ми – спраді янголи –

захисники цього садочка й школи,

охороняємо всіх від біди лихої!

 

2 Янгол: Ми знаємо твою проблему!

Всього поки що ми не можемо сказати,

До НВК, що 37 дорогу маєш знати !

 

Принцеса: Але я ж там нікого не знаю!

3 Янгол:  Сьогодні ти почуєш про всіх людей в садочку й  школі,

Які лишають гарний слід в дитячій нашій долі!

 

4 Янгол: Ми все сказали і навіть шлях тобі вже показали.

Будь обережна!! Прощавай!

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРАЦІВНИКІВ

(Звучить музика)

 

Неук агент007:  Ало, комутатор, дайте палац. Що значить «палаци вже взяли»? Та я не про це, я говорю, з’єднайте мене з офісом Короля Неука, Говорить Неук агент007. Ваша Величносте, втерся у довіру, знаходжусь біля об’єкту. Справи? Чудово! Із шляху її зби! Сам? Сам заблукав! Що? Не зрозумів. Який бовдур? Ні, бовдура з нами не було…. А-а-а, я бовдур… зрозумів.. все зрозумів. Єсть ! Наздогнати!  Дозвольте виконувати? (виходить)

(Звучить музика)

Казкарка: Казка мовиться, діло робиться. Королева і Канцлер радяться чим принцові займатися в закладі після полудня, та принц цього не чує…

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

(Виходять канцлер і королева)

Королева: Спочатку, канцлере – навчання,

За ним, звичайно – виховання,

А потім в діючих гуртках!

А далі – все в її руках!

Канцлер:   Щодо гуртків: там є чому повчитись,

 Одна майстриня танцю, інша  - співу,

 А третя – вчить мистецтву слова і іншому цікавому всьому :

 театр – ймення гуртку цьому!

 Разом з дітьми вокалу діва там співає Вкраїну рідну прославляє

Пісня «Вишиванка»

Королева: Я прийняла остаточне рішення – принц іде навчатися в НВК 37 «Зірочка». Але, як її знайти і переконати?

Канцлер: Не хвилюйтесь ваша Величносте, он хтось іде, давайте запитаємо запитаємо

(назустріч виходить принцеса і співає «будиночок маленький на вулиці Труда….»)

Принц: Ой, мамо?! Ти  тільки не хвилюйся!

Королева: Не мамкай!

Канцлер: А ми вас шукаємо всюди, ваша менша величність!

Королева: Вчитись! Цікаво Вчитись і Вчитись відпочиваючи та лікуючись! – І це все у НВК№ 37 «Зірочка»!

Принцеса:Ура! Я- згодна!

(Музика, виходить Неукагент007)

Неук агент007: Привіт, я від Червоної Шапочки, вона сама прийти не змогла, дуже зайнята, ось вона і попросила мене допомогти вам! Так, а кому з вас допомагати??? (роздивляється по бокам)

Канцлер: А ви хто?

Неук агент007: Хіба ви мене не впізнали? Та я ж хлопчик – мізинчик!

Принцеса: Щось ви дуже завеликі для нього.

Неук агент007: Це тому, що я старший. Пальців же п’ять, ось я самий великий і є. Так сказать хлопчик великий мізинчик. Чи хлопчик – найбільший мізинчик.  (в сторону) Фу, і знову заплутався! 

Королева: А це тому, що до школи не ходиш, казок не читаєш!

Неук агент007: Та я б хотів. Та не знаю, чи приймуть  мене до цього навчального закладу, бо в мене ще й окуляри…бачте?!

Канцлер: Приймуть, це ж незвичайний навчальний заклад! (втішають і виходять)

 

ПРЕЗЕНТАЦІЯ «ЛІКУВАЛЬНО – ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА»

Принцеса:  Оце так заклад, вищий клас,

Я з радістю іду до вас,

Не просто вчитись і відпочивати,

 А ще і зір  корегувати!

 

Королева:  У цих стінах всіх научать,

Як життя гідно прожити,

А іще дадуть вказівку, чим у ньому дорожити!

 

НеукАгент 007: Якщо хочеш гідно жити,

 Треба в цьому світі вчитись.

 У розумних і дурних.

 І ніяка магія не навчить нас праці:

 Золоте є правило «Бути не ледачим»

 

Казкарка:  Казка, ніби небилиця, але в ній є всім урок,

Щоб не мали педагоги у майбутньому морок,

Хочу зараз нагадати:

школи є важливі всі: і великі і малі!

НВК і дитсадки – всі завжди потрібні.

Та, щоб знання отримувати й зір корегувати,

Варто, друзі в НВК, 37 – навчатись!

 

Принцеса: А, сьогодні з гордістю, ми говорим нині:

Разом: «Ми- найкращий заклад в неньці - Україні!!!!»

(Герої виходять )

ПІСНЯ «УКРАЇНА – ЦЕ Я…»

Під пісню виходять усі учасники

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
446
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку