У світі, який нас оточує, все складається з фігур. Адже ми не задумуємося коли бачимо той чи інший об’єкт.

Про матеріал
Як же на мові програмування навчитися малювати такі фігури? Для малювання нескладних геометричних фігур на язику програмування Python існує такий модуль, як Черепашача графіка. Черепаха(виконавець алгоритму) це такий уявний робот, який переміщується по екрану повертається в заданих напрямках, при цьому залишаючи за собою намальований слід заданого кольору і ширини. Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда: from turtle import * Після введення цієї команди ви можете давати Черепашці команди малювання. Командувати черепашкою потрібно простими словами англійською мовою. Наприклад: left, right-поворот наліво і направо, forward і backward – рух вперед і назад. Приклади команд які виконує Черепашка
Перегляд файлу

Геометричні фігури

У світі, який нас оточує, все  складається з фігур. Адже ми не задумуємося коли бачимо той чи інший об’єкт. Але якщо порівняти будь-яку форму предметів  з фігурою, ви будете здивовані, тому, що класифікувати можна буде до декількох геометричних фігур.

Як же на мові програмування навчитися малювати такі фігури?

Для малювання нескладних геометричних фігур на язику  програмування Python існує такий модуль, як Черепашача графіка. Черепаха(виконавець алгоритму) це такий уявний робот, який переміщується по екрану повертається в заданих напрямках, при цьому залишаючи за собою намальований слід заданого кольору і ширини.

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:

from turtle import *

Після введення цієї команди ви можете давати Черепашці команди малювання. Командувати черепашкою потрібно простими словами англійською мовою. Наприклад: left, right-поворот наліво і направо, forward і backward – рух вперед і назад.

Приклади команд які виконує Черепашка

Завдання 1. Прямі лінії.

Так як ми ознайомились як керувати Черепашкою, тоді складімо першу програму, яка буде повзати вперед і малювати прямі лінії, для цього потрібно викликати команду forward(n), де n – це скільки кроків Черепаха проповзе, змусимо її проїхати на 25 кроків вперед, forward(25),  :

from turtle import *    
forward(25)
 

 

Завдання 2. Квадрат.

Зараз давайте подумаємо, а як же намалювати квадрат (можу дати підказку, дві дії, що будуть виконуватися, повторюються чотири рази. Уперед на кілька кроків, на ліво на декілька кроків). Спробуємо намалювати квадрат:
 

from turtle import *
forward(50)
left(90)
forward(50)
left(90)
forward(50)
left(90)
forward(50)
left(90)

 

Завдання 3. Коло.

Щоб створити коло, використовується команда circle(r), де r – це зазначенням радіуса кола, зробимо радіус коло (50) circle(50). Чим більше число буде стояти в радіусі, тем більше намалюється коло, якщо менше, то навпаки. Створимо коло:
 

from turtle import *
circle(50)

Завдання 4. Трикутник.

Напишемо програму для малювання трикутника. Цей код буде схожий на малювання квадрату, але трішечки відрізнятися, подумайте які команди ви будете використовувати. Напишемо код:

from turtle import *
forward (100)
right (120)
forward (100)
right (120)
forward (100)

 

Коли ми вже можемо малювати фігури, то бажано їх розфарбувати, це буде мати привабливий вид, а також кожна фігурка буде мати нарядний вигляд.

Встановити колір сліду черепашки сolor (s) де s – це має бути текстовим рядком, укладеної в лапки, з назвою кольору (по-англійськи), наприклад: "red", "yellow", "green" і тощо. За замовчуванням малювання сліду Черепашки буде завжди чорного кольору, але, якщо ви плануєте, що ваша фігура мати інший колір необхідно побудувати команду color, після from turtle import *

from turtle import *

     color("red")

Також можна використовувати для малювання зафарбовування областей. Починаючи малювати зафарбовану область, дайте команду begin_fill (), а закінчивши малювання області — end_fill (). Цю команду потрібно писати після команди color("red","green" ), так дивиться уважно, що кольорів наразі буде два, першій відповідає за контур, другий за заливку фігури(будь уважний!) потім begin_fill(), далі команду фігури, яку ви плануєте намалювати, а в кінці end_fill().

Завдання 5. Зафарбований трикутник.

Намалюйте зафарбований жовтий рівносторонній трикутник з синім контуром.

Для того, щоб намалювати трикутник, необхідно згадати, які команди ви виконували для створення фігури. Далі необхідно записати команду колір (це буде два кольори) також не забувайте додавати перед будовою фігури begin_fill(), та після будови end_fill().

Складаємо програму:

from turtle import *

color("yellow", "blue")

begin_fill()

forward (100)

right (120)

forward (100)

right (120)

forward (100)

end_fill()

 

У світі дуже багато фігур. Але з тих, що ми з вами створювали на язику програмуванні Python, можна створювати різноманітні малюнки. Який модуль допомагає створювати такі красиві та правильні фігури? 

Давайте подивимось на геометричні фігури і знайдемо в ребусі потрібні букви, складемо їх і отримаємо слово.

                                       (TURTLE)

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K

L

M

O

P

Q

R

S

T

U

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V

W

Z

Y

Z

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 червня 2023
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку