Матеріал містить опис роботи учнівського самоврядування школи, Вищим органом якого и є Президентська рада. Керівні функції учнівського самоврядування виконує засідання Президентської ради, яку скликають щомісяця президент школи.
Учнівське самоврядування Корсунь – Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про громадські організації», Статуту школи. Вищим органом учнівського самоврядування школи є Президентська рада. Керівні функції учнівського самоврядування виконує засідання Президентської ради, яку скликають щомісяця президент школи. Головним завдання Президентської Ради є розвиток соціальної активності учнів, виховання в них почуття власної гідності, надання можливості виявити себе на ділі в громадській діяльності. Президентська Рада створюється з метою організації учнівського колективу, захисту прав учнів школи, створення дієвої системи самоврядування. Функції Президентської Ради:
Виконавчим органом учнівського самоврядування є парламент, який обирають на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом школи. Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на засіданні учнівського парламенту та учнівськими колективами шляхом відкритого голосування.
Парламент школи складається з:
Трудова комісія. Координатором трудової комісії є.......... Голова комісії –....................., учениця 11 класу. Мета роботи:
У складі комісії діють мала ініціативна група «Зелений патруль» (формує екологічну культуру людини, її гармонійні стосунки з природою; озеленює класні кімнати та коридори; проводить акції «Зелена хвиля», «Я – господар свого міста», «Я- господар своєї школи», «Квіти біля школи») та «Юні майстри» (бере участь у поточному ремонті школи, допомагає у ремонті меблів).
Комісія дозвілля. Координатором комісії дозвілля є Карась Н.П., педагог-організатор. Голова комісії –...................., учениця 8-А класу.
Мета:
В рамках комісії дозвілля діє клуб «Дозвілля» (залучає якомога більше дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності; координує діяльність із закладами культури міста, здійснює спільні виховні заходи) та ініціативна група сценаристів (підбирає матеріали до написання сценаріїв).
Комісія інформації. Координатор комісії інформації –.................., вчитель інформатики. Голова комісії –..................., учениця 9-А класу.
Мета:
В рамках комісії інформації діє довідкове бюро «Банк ідей» - збирає та обробляє дані,надає інформацію щодо подальшої роботи органів учнівського самоврядування.
Шефська комісія. Координатор шефської комісії –....................., соціальний педагог. Голова комісії........................, учениця 8-Г класу.
Мета:
В рамках комісії діє ініціативна група «Волонтер» (виявляє милосердя до хворих і людей похилого віку, допомагаючи їм протягом року, організовують і проводять тижні «Милосердя», акції «Пам'ять», «Турбота» та інші.
Комісія дисципліни і порядку. Координатор комісії дисципліни і порядку –.........................вчитель трудового навчання. Голова комісії –...........................учениця 9-А класу.
Мета:
У школі діє пост ввічливості, чистоти та культури. Його мета – перевірка санітарного стану класу, щоденний звіт черговому учителю про результати чергування в школі. А штаб «Живи, книго!» виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника, проводить бесіди, рейди-перевірки збереження підручників у класах.