Учнівське самоврядування - не самоціль, а цікаве шкільне життя

Про матеріал

Матеріал містить опис роботи учнівського самоврядування школи, Вищим органом якого и є Президентська рада. Керівні функції учнівського самоврядування виконує засідання Президентської ради, яку скликають щомісяця президент школи.

Перегляд файлу

Учнівське самоврядування Корсунь – Шевченківської  ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 регламентує свою діяльність на підставі нормативно-правових актів: Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про громадські організації», Статуту школи. Вищим органом учнівського самоврядування школи є Президентська рада. Керівні функції учнівського самоврядування виконує засідання Президентської ради, яку скликають щомісяця президент школи. Головним завдання Президентської Ради є розвиток соціальної активності учнів, виховання в них почуття власної гідності, надання можливості виявити себе на ділі в громадській діяльності.  Президентська Рада створюється з метою організації учнівського колективу, захисту прав учнів школи, створення дієвої системи самоврядування. Функції Президентської Ради:

  • Формування міжособистісних стосунків;
  • Навчальні (стимулювання учнів у отриманні та підвищенні рівня їх знань, навчання елементам демократії);
  • Розвиваючі (стимулювання творчих здібностей учнів);
  • Вносити пропозиції до адміністрації школи, педагогічної ради з питань навчання та виховання;
  • Організовувати та контролювати чергування в школі;
  • Організовувати роботу комісій, малих ініціативних груп, учнівських об'єднань за інтересами;
  • Співпрацювати із старостами класів.

 Виконавчим органом учнівського  самоврядування є парламент, який обирають на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів кожним класом школи. Структуру та склад органів учнівського самоврядування обговорюють і затверджують на засіданні учнівського парламенту та учнівськими колективами шляхом відкритого голосування.

Парламент школи складається з:

  • Комісії дисципліни та порядку;
  • Комісії дозвілля;
  • Комісії інформації;
  • Шефської комісії;
  • Трудової комісії.

Трудова комісія. Координатором трудової комісії є.......... Голова комісії –....................., учениця 11 класу. Мета роботи:

  • Здійснення профорієнтаційної роботи, виховання інтересу та поваги до майбутньої професії;
  • Охорона довкілля, догляд за шкільним майном;
  • Проведення трудових операцій, десантів, акцій.

У складі комісії діють мала ініціативна група «Зелений патруль» (формує екологічну культуру людини, її гармонійні стосунки з природою; озеленює класні кімнати та коридори; проводить акції «Зелена хвиля», «Я – господар свого міста», «Я- господар своєї школи», «Квіти біля школи») та «Юні майстри» (бере участь у поточному ремонті школи, допомагає у ремонті меблів).

Комісія дозвілля. Координатором комісії дозвілля є Карась Н.П., педагог-організатор. Голова комісії –...................., учениця 8-А класу.

Мета:

  • Організовує естетичне виховання учнів, змістовний відпочинок в позаурочний час;
  • Розвиває творчі здібності школярів, залучаючи їх до роботи в групах, секціях, учнівських об'єднаннях, творчих групах за інтересами;
  • Здійснює пошукову роботу, заходи військово-патріотичного спрямування.

В рамках комісії дозвілля діє клуб «Дозвілля» (залучає якомога більше дітей до позаурочної діяльності, організації змістовного дозвілля та відпочинку, до художньої самодіяльності; координує діяльність із закладами культури міста, здійснює спільні виховні заходи) та ініціативна група сценаристів (підбирає матеріали до написання сценаріїв).

Комісія інформації. Координатор комісії інформації –.................., вчитель інформатики. Голова комісії –..................., учениця 9-А класу.

Мета:

  • Забезпечує гласність у діяльності органів учнівського самоврядування;
  • Розвиває творчу співпрацю вчителів та учнів, налагоджує тісні стосунки з шефськими закладами, установами та організаціями;
  • Розвиток у дітей вміння збирати інформацію, обговорювати теми рубрик і матеріалів шкільної газети;
  • Виховує свідоме і відповідальне ставлення до своїх обов’язків та прав, навики організаторської роботи в класних колективах.

В рамках комісії інформації діє довідкове бюро «Банк ідей» - збирає та обробляє дані,надає інформацію щодо подальшої роботи органів учнівського самоврядування.

Шефська комісія. Координатор шефської комісії –....................., соціальний педагог. Голова комісії........................, учениця 8-Г класу.

Мета:

  • Надає допомогу ветеранам Великої Вітчизняної війни, ветеранам праці, одиноким людям, вчителям-пенсіонерам, сім'ям постраждалих та загиблих воїнів АТО;
  • Організовує роботу волонтерських загонів;
  • Організовує доброчинні акції;
  • Організовує пошукову роботу;
  • Співпрацює з міською школою-інтернатом.

В рамках комісії діє ініціативна група «Волонтер» (виявляє милосердя до хворих і людей похилого віку, допомагаючи їм протягом року, організовують і проводять тижні «Милосердя», акції «Пам'ять», «Турбота» та інші.

Комісія дисципліни і порядку. Координатор комісії дисципліни і порядку –.........................вчитель трудового навчання. Голова комісії –...........................учениця 9-А класу.

Мета:

  • Надає допомогу педагогічному колективу школи у вихованні дисципліни, дотриманні школярами Правил для учнів;
  • Перевіряє чергування класних колективів по школі, оцінює якість виконаної роботи;
  • Здійснює рейди-перевірки «Перерва», «Урок», «Шкільна форма», «Підручник».

У школі діє пост ввічливості, чистоти та культури. Його мета – перевірка санітарного стану класу, щоденний звіт черговому учителю про результати чергування в школі. А штаб «Живи, книго!» виховує культуру читання та бережливе ставлення до книги, підручника, проводить бесіди, рейди-перевірки збереження підручників у класах.

docx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
1162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку