Unit 3. Lesson 2. In my classroom

Про матеріал
Навчити називати час, який показує годинник. Розвивати навички вживання нових ЛО в усному мовленні. Повторити та активізувати в мовленні лексичні одиниці теми «В моїй класні кімнаті». Розвивати навички читання, письма, вміння спілкуватися іноземною мовою. Розширювати кругозір учнів. Виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, вміння раціонально використовувати час.
Перегляд файлу

 

Unit 3. Lesson 2

Клас: 2

Тема: In my classroom

Підтема: Писемне продукування за темою "Годинник".

Мета:  навчити називати час, який показує годинник . Розвивати навички вживання нових ЛО в усному мовленні. Повторити та активізувати в мовленні лексичні одиниці теми «В моїй класні кімнаті». Розвивати навички читання, письма, вміння спілкуватися іноземною мовою. Розширювати кругозір учнів. Виховувати позитивне ставлення до іноземної мови, вміння раціонально використовувати час.

Обладнання: картки із зображеннями емоцій, макет годинника, презентація, картки із зображеннями годинника, аудіофайли, відео, картки.

 

Хід уроку/ Procedure

  1. Організаційна частина уроку
  1.     Greeting. Привітання
  2.     Teacher: Good afternoon, boys and girls.

Teacher: I' m glad to see you.  Рада вас бачити на сьогоднішньому уроці. Весь наш урок за нами буде спостерігати наш Смайл Сем.  І якщо ви будете гарно сьогодні працювати він подарує вам своїх друзів Смайликів.

Сподіваюсь, що у всіх тепер гарний настрій, як у нашого друга Сема. Бажаю Вам, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, доброзичливими та активними.

Are you ready? Let’s start!

З' ясування емоційної готовності учнів

Do you like to play games?

So, let’s play a game «Ball».

Гра “ Ball”. ( Учні змійкою відповідають на питання один – одного і ставлять запитаня один-одному) .  Приклади запитань:

  1.     What is your name? What’s your surname? 
  2.     How old are you?
  3.     How are you?

Well done, children.

And now let’s sing a song “Hello Everyone, How Are You?”

https://www.youtube.com/watch?v=4vI1TfkHhK8

 

 

 

Speaking

T. Kids, look at the screen and answer my questions.

T-Ps

N. What’s this?

Ps. It’s a book

 

3. Уведення в іншомовну атмосферу/ Warming up.

 - Let’s listen the chant  and say what topic of our lesson.

Tick-tock,

goes the clock.

Tick-tock, tick-tock.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

Now it’s 12 o’clock!

Tick-tock, tick-tock.

Great.

4. Повідомлення теми та мети уроку/Aim

The topic of our lesson is  ”The clock”. Today we’ ll talk about time. And we will read, speak, listen and play games.

ІІ. Основна частина уроку
    1. Розвиток навичок сприймання на слух./ Listening.

T: Open your book on page 40. Exercise 1 p.40. Listen and repeat the chant.

Once more 

Now let's repeat the rhyme all together.

 

       2.Подання лексичного матеріалу „Час. Годинник”.

Усна бесіда. Пояснення вчителя

T: On the face of the clock there are 12 numbers. – вчитель демонструє модель годинника.

A small hand points the hours, a big hand points the minutes.

Учитель бере великий годинник, виставляє і показує час:

T: It’s one o’clock. It’s two o’clock.

Учні повторюють речення за вчителем.

Учитель знов виставляє на годиннику першу годину й показує на час.

T: What time is it?

So, children look on the screen and listen the song “What time is it”

https://www.youtube.com/watch?v=INYTJzxtkxU

 

https://www.youtube.com/watch?v=cd_eyEJKa_A

 

 

 

  1. Ex.3 p/40 Read and translate the sentences.
  2. Open your copybook on page 27. Exercise 1. Read and draw. Прочитай і намалюй стрілки годинника.  
  3. Next exercise 2. Trace, count and match. Наведи, порахуй і з’єднай. Т: let’s count the things you have got.
  4. Фізкультхвилинка/ Warming up

We are going to have a warm-up! 

(Open and cloae). https://www.youtube.com/watch?v=E_VcSQn73do

(Clap your hands)/ https://www.youtube.com/watch?v=tWe93wO0VmE

  1. Work in pairs.

 

 

Посилання на онлайн вправи.

https://www.liveworksheets.com/w/en/english-second-language-esl/521982

https://learningapps.org/27449931

 

 

III. Заключна частина уроку. Summarizing.

Смайлик: Сьогодні ви дуже гарно попрацювали. І я вам дарую своїх друзів смайликів.

Учні підходять до вчителя і вибирають смайликів.

  1. Домашнє завдання

Your homework will be to draw 5 clocks and write what time it is.

  1. Підведення підсумків уроку / Summarizing.

Reflection.

T. Children, you worked very well. But our lesson is coming to the end.

T: Did you like our lesson?

Ps: Yes, I did. / No, I did not.

T: Our time is up. You may be free, Goodbye!

     Ps: Thank you for attention. Have a nice day! Bye-bye.

 

T. Look. On your desks you can see different Smalleys. Now you can evaluate your work  at the lesson  Take that emoticon who is satisfied with your knowledge of English.. Today you were clever, curious and hard working.

The song “Goodbye!” The lesson is over.

Good-bye! I wish you good Luck!

Ps: Thank you, the same to you .

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
8 березня
Переглядів
416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку