8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урочисте відкриття шкільного музею. "Музей історії є в школі - хранитель пам`яті та долі"

Про матеріал

Значуща подія школи - це облаштування шкільного музею. Завідуюча бібліотеки запропонула адміністрації школи урочисте відкриття музею. Пропоную оригінальну доробку на допомогу колегам-вчителям, бібліотекарам, завучам з виховної роботи. Сценарій має свою логічну послідовність та цікавий літературний матеріал.

Перегляд файлу

                              Автор сценарію завідуюча  ШБ І.Д. Бабич

Урочисте  відкриття шкільного музею

G:\ФОТО МОЇХ ЗАХОДІВ\2016 -2017\МУЗЕЙ\РЕДАКЦІЯ\0.JPGВедучий:

Стоїть, заціловане всіма вітрами, 
Кіндійка любові і пісня душі.
Тут стелеться легко дорога до школи,
Стежина дитинства веде в спориші.

 

Кіндійка -  мій краю, любов моя вічні,

Тут пам’ять козацька і слава батьків.
Так хочеться довше дивитися в вікна,
Вдивлятися в очі своїх земляків.

 

Ведуча:      З поклоном  жіночим - тобі побажаю
                       Селянського щастя не втратити суть.
                       Хороших пісень і рясного врожаю
                       Лелеки ж побільше,  хай діток несуть.

Доброї і благословенної днини Вам, шановні вчителі,  діти,  доброчинці та гості нашої школи!

Ведучий: Любимо всім серцем калинову нашу Україну!              Ведуча: Любимо нашу маленьку Батьківщину Кіндійку її гарних  і мудрих людей!

Ведучий: Всім серцем віддані нашій Альма-матер.

Ведуча: Сьогодні відбувається знакова подія для нашої школи, інтригу заходу  розкриє директор школи ПІБ.

Учні початкової школи  в українському одязі:

Музей  історії є в школі –

Хранитель пам’яті і долі.

Тут розміщені експонати:

Перша вчителька біля хати,

І пожовклі сторінки газет,

І військовий старенький білет.

Чорно-білі світлини героїв,

Не бояться ворожої зброї.

Нагороди на стендах лежать –

Треба друже про них пам`ятать!

Фото школи нові і старі,

Справедливі на них вчителі.

Скільки в залі поважних людей!

Разом всіх  тут зібрав наш музей!

Ведуча: Нехай лелеки несуть діточок у Кіндійські затишні оселі, яких ми у свій час радо зустрінемо на порозі нашої школи. Сьогодні в  нашу  світлицю  вже  залетіли  хоч не лелеки,  проте  птиці високого польоту:

                  (Склад-перелік запрошених гостей)

Фонограма українського мотиву (марш)

Козак (хлопець в українському одязі):

Які славні гості стали на помості,

Всі прийшли до хати від душі вітати!

Вже й мій час настав,

Щоб я вам цю грамоту прочитав.

 

                      Розгортає  сувої, читає текст

За дорученням керівника навчального закладу, славного своїми традиціями, оголошую текст Грамоти, який віднині і довіку наказано зберігати у шкільному музеї:

                           

                                   «Вірча  грамота»

 

G:\ФОТО МОЇХ ЗАХОДІВ\2016 -2017\МУЗЕЙ\РЕДАКЦІЯ\3.jpgГрамота ця  «пожалувана» мешканцям спеціалізованої школи №12   міста Херосна,  що розташована по вулиці Квіткова №1.      

Щоб нащадки наші не забували предків своїх і шанували історію роду і краю свого, повеліваю:  відкрити  шкільний музей року  2016 , місяця вересня, дня 19.

  • водити отроків юних, гостей заїжджих по музею, щоб викликати в них інтерес до речей виставлених, власними руками зібраних;
  • призначити смотрителя завуча з виховної роботи ПІБ;
  • наставника шанувати, експонати загалом усім приумножати;
  • сіяти в душах отроків восторг і благодать;
  • кожному юному екскурсоводу дбати про ліпоту асамблеї.

 

Дата                                                                                Директор школи  

 

G:\ФОТО МОЇХ ЗАХОДІВ\2016 -2017\МУЗЕЙ\РЕДАКЦІЯ\СТРІЧКА.JPGВедучий:  Право  перерізати стрічку  і відкрити шлях до шкільного музею надається директору, депутату


Фонограма  «Ласкаво просимо»

 

(Слово для привітання надається почесним гостям)

 

Заступник директора з нанавчально-виховної роботи.

Міні-екскурс по музею.

 

Закриття заходу. 

 

 

docx
Додано
17 травня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку