Урок - гра "ПОДОРОЖ ПО КРАЇНІ ІНТЕЛЕКТУАЛІВ"

Про матеріал
Повторення понять та законів з теми "Механіка". Формувати вміння застосовувати одержані знання в повсякденному житті для розв'язання побутових питань.
Перегляд файлу

Урок-граimage

«Подорож по кратн± ±нтелектуал1в»

Мета урокуimage

      Навчальна: повторити та         ocH0BHi поняття та закони з теми piBeHb засвоення знань, понять, тверджень за допомогою       на ocH0Bi задач, imageзастосовувати вивчене в знайомих i нових           формувати imageзастосувати знання в повсякденному         для розв' язання побутових питань.

      imageРозвивальна: розвивати систематизувати   факти, розвивати встановлювати зв'язки; формувати в      творчу        як виробляти        вчитися, поглиблювати або поповнювати знання; формувати в мотиви учбовоТ     iHTepec, бажання вчитися, позитивне ставлення до навчання.

      imageimageВиховна: розвивати уявне й     мислення, iHTepec до експерименту; виховувати навички       i колективно? роботи; виховувати    культуру     увагу, akypaTHicTb у роботи.

Обладнання:                              проектор або дошка, комп'ютер, комп'ютерна

(або 0kpeMi        з        «А-ну, постривай!»),     картки, картки i3 завданням для caMocTinoi роботи, склянки,     модель колеса, фото imageгодинник, таблиця для          (додатки додаються).

Тип уроку — урок комплексного застосування знань по TeMi «MexaHika»

3MiCT уроку

Вступ

ми проводимо гру, яка називаеться «Подорож по kpaiHi

imageBciM подобаеться подорожувати. Ми з вами будемо подорожувати по          kpaiHi         якоТ мають власну мову,         закони i традицй. В       приймають участь 4 команди, а також BCi         В       буде karIiTaH, який        за своТх подорожуючих, штурман, роль якого — вивчати маршрут та читати завдання якого — забезпечувати imageмови кратни

За подорожжю буде дуже уважно imageшановнеimage

imageЗараз                                          команд. Вирушаючи в подорож,image

(привјтання команД)image

imageЗараз ми з вами знаходимось перед закритими воротами крагни IHTEJIEKTYAJIIB. Щоб потрапити до нет, ключ колодки. яка команда першою

Максимальна на цьому piBHi 14 виконання завдань. (Капјтани отршиують завДання до кросворДу.)

Додаток 1(кросворд)

Кожному, мабуть, imageне народився з довгою бородою чи вусами. Спочатку BCi лоди були просто хлопчиками та Такими, як ти. Дехто, може, трохи кращий, а imageза тебе. це легко, а значно

image

imageimageimageMeLI.Ik-aui MicTa «1_Џкаве» пропонують вам     Тх юмористичною imageпро видатних    для того щоб гостинно прийняти вас у своему MiCTi. Додаток М2 2(11ik0i          про видатних

ВИВЧЕННЯ МОВИ КРАНИ ШТЕЛЕКТУАМВ (конкурс за кожний TepMiH 0,1 б., за кожне BiPHe пояснення 0,5 б. Тепер ми з вами потрапили до краТни IHTeJ1ekTY'WIiB . Насамперед        знати мову, якою розмовляють         MiCT та селищ.    кожноТ команди за 2 хвилини    написати     що     до теми «MexaHika».     пояснити два        за вибором ВИВ '-ЊННЯ ЦОРОЖНИХ ЗНАКЉ» КРАШИ ШТЕЛЕКТУАШВ (КОНКУРС щщшманјв) Додаток М9 З      з використанням з

«А ну постривай!»), додаток 4(картки з формулами) за кожну BiPHY    1 б., BiPHe пояснення б, — б. Щоб подорожувати        пройти митний контроль, треба повторити   знаки», тобто формули та величин. у        з        вам

«А ну постривай!»Я читаю задачу, а команда обирае серед          для розв' язування та пояснення дае штурман команди.

1. З якою частотою обертався вовк навколо перекладини, якщо за 4 секунди BiH виконав 12 повних 06epTiB? (Див. image1 npaeHmauiiДодатку М З)

повинен скакати kiHb, щоб одне коло по 13 MeTPiB BiH подолав за 9,8 секунд? (Див.

вовк кинув капелюха, якщо 14image

0,2 метри розмоталися за 2 секунди? (Див.image

рухався по колу Додатку М З) imageнаближаються до Micmeua ОЧЕВИДНЕ. MeIIIkaui цього MicTa дуже люблять ставити запитання про imageimageза кожну BiPHY 16.

М. ОЧЕВИДНЕ

1.    Кажуть, що верхня частина колеса рухаеться швидше за нижню. Чи не помиляються мешкант MicTa «Очевидне» (Додаток -М2 5)image

image

2.    imageНа гранчасту склянку покладемо дошку, а на нет поставимо важку гирю. Вдаримо по зверху невеликим молотком.Склянка не Чому склянка не розбилася, невже гиря зробила П

(Склянка не стала   час удару молоток передае      .(Удар вважаемо абсолютно

2TV пружним).    удару можна знайти як и = — , де М-маса м

imageЯкщо маса    за масу молотка, то ця imageбуде малою.          також буде малою, i не вистачить,


щоби виконати роботу руйнування cTiH0k склянки. Склянка може витримати вантаж масою 100 кг.

В цирку можна побачити такий номер. На артиста кладуть велику плиту, i на два асистенти починають потужно розбивати молотами imagekaMeHi. Чим за масою плита i kaMeHi, тим менше imageудари артист).image

Ми наближаемось до kpairm—Micmo ПРАВОСУЦЦЯ. (Додаток N2 6). цього MicTa живуть за законами власноТ Конституцй. в MiCTi процес над мешканкою кратни

ШЕРЩ€Ю. Нас з вами, як вельмишановних гостей, запрошено на imageпроцес. Члени команд можуть з боку обвинувачувача або захисту. imageчи не потрапить за грати 1НЕРЈЩЯ?

Встати! Суд йде!image

imageimage

image

Головний суддя. imageслухаеться справа по звинуваченню 1нерцй. Вона звинувачуеться в тому, що за П провиною        маса транспортних катастроф: мотоцикли, велосипеди розбиваються час гонок, склатв, i багато Ми закликаемо         добре у поставленому нами    3i       та слухати   та винести справедливий вирок.

Ввести

Головний суддя. З'ясуемо      ваше imageno-6aTbk0Bi.

Головний суддя.             батьки?

та Јсаак Ньютон.

Головний суддя. Ваша

Давньогрецький вчений Аристотель вважав, що рух викликаний якогось повинен сам собою зупинитися, осктьки саме е единим станом i BCi прагнуть до стану спокою.

imageBiH дивувався, чому kaMiHb, випущений з його рук, продовжував рухатись, imageна це питання була дана моТм народженням через 2000 P0kiB в 1талй великим вченим imageа imageв 1678 р. його сформулював 1саак Ныотон. Головний суддя. Що ви собою являете?

стан спокою и

                           руху, коли на        не

Головний суддя. Чи е питання до                  у обвинувачення?

Головний обвинувач. Hi.

Головний суддя. У захисту?

Захисник. У мене е питання до суду: чи буде прийматися до уваги той факт, що батьками 1нерцй були Taki люди, ж imageта Icaak Ньютон?

Головний суддя. Суд розглйне BCi факти. Захисник. В такому випадку чи будуть imageвраховуючи заслуги ТТ 6aTbkiB?

Головний суддя. Суд враховуе BCi факти.

Захисник. У мене поки все.

Головний суддя. Чи е питання у imageКому ви належите?

image               BciM         абсолютно BCiM:         TexHi14i, життю.

Секретар суду по         зачитуе телеграми, що поступили в розпорядження суду.

Телеграма 1. Я, Аристотель, один з давнини, заявляю, що суд цей вважаю Bci вами заслуги та злочини не мають до так званоТ вами 1нерцй.

зупинки дй' на                        перше не повинно рухатись.

Телеграма 2. Я, великиЙ     BikiB,         ваш суд, бо кожний, хто прагне        природи,         поваги. Нехай наука надасть вам      вистояти перед будь-якими муками мерзенноТ жорстокот вам,   i колеги!

Телеграма З. Я, сер Тсаак Ньютон, i математик, радий, що закони природи не залишили байдужими. Сперечайтесь! В народиться i якщо ви iT то I закон imageзакон вам в чудовий CBiT науки.

Головний суддя. Тепер переходимо до слухання показаньimage

Свток(лжевчений). Я звинувачую в тому, що вона imageблискучий науковий

Bci ви знаете, що на дуже дорогж Тому не BCi imageможуть дозволити c06i подорожувати по краТнам талонтинентам. Я винайшов дешевий i досить швидкий подорожувати. Моя imageзаключаеться в наступному: щоб подорожувати, треба просто imageна

image(краще в imageпогоду) високо в                 i почекати, доки

Земля через добове обертання повернеться i сама поставить подорожньому     image

imageimageпризначення. Таким чином,можна протягом не 24 годин потрапити у будь-яку точку на imageЦе була б найдещевша подорож на CBiTi.

Я 6e3coHHi    щоб якнайшвидше презентувати Академй наук imageнауковий трактат. що ж? Ось imageрецензента i3 Академй наук:

«Шановний автор!

Ваша була б дивовижною, якби можна було виключити явище 1нерцй. Але, на жаль, для вас та вашого винаходу, через BCi обертаються разом з Землею. I в погоду ви опиниитесь на тому самому MiCLj, i яке за буде рухатись разом з Землею.

Де ж          Чому через якусь ми, imageгромадяни,     лишатися       подорожувати?» Суддя. чи визнаете ви себе винною?

1нерцВ1. Визнаю. Але попрошу врахувати обставини. Якби BCi на imageне оберталися завдяки MeHi разом з Землею, то шановного обвинувача i BCix image(щоб втримати на довелося б прив'язувати до вбитих в землю. А iHakIIIe BCi ви i безупинно подорожували б вздовж задано: проти обертання Суддя. Слово надаеться наступному

image2-й Я звинувачую      у        руки, ноги, двох ребер та cTpycoBi мозку. А       було ось як.

imageМинулого тижня я Тхав на aBT06yci по маршруту 12. Будучи законослухняним громадянином, imageдо автобуса, я почав imageщоб оплатити проТзд. В цей момент автобус pi3k0 повернув, i я imageу BikH0, збивши по двох з авоськами. Розбивши скло, я на смугу i ледь не потрапив Правда, мотоциюйсту пощастило менше. В я опинився в

Виписавшись, пред'явив претензй       автобуса. На мое щастя, виявився    вчителем       науково       що у всьому винна ЈНЕРЩЯ, а не BiH. До цього випадку з   я не був знайомий i помилково в усьому звинуватив

А          я вимагаю   CkiJIbkPI ще нам, простим i законослухняним пасажирам,   по       прости Господи, науковоТ imageхуйганки?!

Головний обвинувач. Я прошу BCix imageв цьому       серйозно поставитись до цього питання i згадати факти, приклади з вашого життя.

Р. Я також Тхала в маршрутному TakCi. Раптом BiH pi3k0 загальмував, а люди за продовжували багато з них забилися. Я також не втрималась i на що стояв попереду, наступила йому на ногу. BiH вилаяв мене. I у всьому винна

imageК. Мене мама попрохала накрити на перед Я несла imageз супом, поставила П на а суп по iHePL!iT вихлюпнувся на скатертину. Мама мене сварила, але ж я Hi в чому не винна! image

Н. Моя бабуся лежала в   3i зламаною ногою. Вона йшла по а дорога була слизькою. Ноги 6a6yci поТхали вперед, а сама вона по не могла рухатись так швидко, впала i зламала ногу.image

Головний суддя. Викликаюљся               захисту.             е., будь ласка.image

€. Мене мати попрохала вибити килим. Я палкою бив по килиму, BiH в сторону, а пил за залишався на Якби не я не би вибити килим.

С. Завдяки велосипедисти не весь час крутять педалями. Набравши людина припиняе працювати ногами, а велосипеди рухаються за

Головний захисник.     в зшй! Спробуйте згадати, imageхорошого зробила   i        факти суду.

К. дядько — столяр. MeHi багато pa3iB доводилось бачити, як насаджаеться молоток на ручку. BiH 6'е ручкою по столу, а молоток за продовжуе рухатися, насаджуючись i швидко на ручку.

imageФ.          допомагае i в imageядра. Спортсмен    ядро, i воно летить        заimage

imageimageimageimageimageГолова. Слово надаеться адвокату.          image

Адвокат. Важко не погодитись з тим, що    imageвпливае на наше житя.

Однак, не треба вважати ШЕРЩЮ злом. Якби раптом не стало !нерцй, то перестав би imageвесь наш CBiT, в ньому б зникли imageзв' язки. Т минуле не впливало б на image—на майбутне. У CBiTi без imageне вдавалося б кататися на ковзанах, неможливо було б i HaBiTb ходити. 13 зникненням IHEPI-!Ii припинився б рух небесних упав би на Землю, а Земля (як i планети) упала б на Сонце.

Тому давайте вивчати МЕРЩЮ i по imageвикористовувати.

Головний суддя. Слово надаеться головному обвинувачу. image

Головний обвинувач. Шановний суд,       ми BCi тут imageАдже вина очевидна. Я не можу          як image здравомисляча людина , при       моТй до захисника, може захищати цю злочинницю. Кожен з нас на c06i знущання Хто з нас не падав,        Чи не за П виною стикаються машини?

на неТ! Тй соромно! Вона знае, знадобилось штурманам, щоб точно розрахувати, де викинути ялинку полярникам на Новий pik. А за П виною зареестровано травм?

Для imageтут привести k0HkpeTHi цифри. imageхтось ще намагаеться говорити про П   це, Головний суддя. Слово надаеться головному захиснику.

imageЗахисник. Якщо розглядати вчинки 1нерцй з юридичноТ точки зору, то у й вчинках MiHyciB, ockiJ1bkI4 використовуються як у n06YTi, так i в Наведемо приклад: гарний, дуже гарний завдяки бензину.

Правда, якщо необережний, легковажний i надто задумливий до того ще не дотримуючий елементарних правил дорожнього руху, раптово 3' являеться перед машиною, то вона гальмування, проТжджае ще калька MeTpiB (враховуючи ожеледицю) за Це встановлюе cBiT0Bi рекорди, саме а не що imageтого, я вважаю, що ми подякувати п.1ерцй.image

Головний суддя. (зачитуе                   суду)               суду: суд наш був правим.

Уважно вислухавши   сторони, суд прийшов до наступного imageВраховуючи        сторони      тим не менш суд, покладаючись на власний      на промову шановного захисту i покази захисту, вважае    частину обвинувачень

А тому постановляе: з урахуванням дй iHepLjT i шкоди негативних cTopiH, розширяти(на це можливо) використання

image

image

imageimageimageimageпозитивних i вести боротьбу з негативними явищами iHepL!ii, для чого неупинно вивчати i глибоко обдумувати закони      проникати в imageприроди i ставити Тх на службу людини!

imageсуду вважаю закритим.

           Наступний пункт нашоТ             —Micmo ЕКСПЕРЕМЕНТА TOPIB.

imageTi хто сюди прибувають,      показати, як швидко i правильно вони можуть пояснити суть          Максимальна image

1. Три склянки i аркущ паперу

Для виконання завдання imageмати три склянки i аркуш паперу.

imageimageвстановити склянку на аркуш паперу, що, як MicT0k, еднае imageсклянки. Багато вважае, що це — неможливо, 60 аркуш прогинаеться

L!iero сили i не зможе втримати i склянку. Але, якщо зробити з аркуша imageгармошку, як зображено на малонку, завдання виконае кожен.

Запитання

image• Чому, якщо зробити з аркуша гармошку, його imageзростае?

   Як ще можна скласти аркуш, щоб BiH витримав image склянку?

   imageприклади використання ребер imageу      йimage

Пояснення явищаimage

Коли з аркуша паперу зробити гармошку, в нього з'являться ребра imageзначно imageконструкцй

 

 

банка i кулька

 

 

2.

Завдання: для виконання цього завдання       мати кульку для гри в малий TeHic i      банку. Тримаючи банку в        3p06iTb так, щоби кулька опинилась у

imageкульку 3i столу,

виконання завдання.

Кулька тримаеться в         завдяки       тертя нею i imageбанки.

        Ми прибули до MicTa з             назвою - Micrno ШВИЦКОЦШ.

imageцього MicTa пропонують своТм гостям imageсили.

1. Конкурс «розшифруй TepMiH».

ЩНРЕЯ - ШЕРЩЯ

НЖРПРИСОНЕ - ПРСКОРЕННЯ ВАОДНИЖ - ДОВЖИНА вшипдксь - швидюсть

image2. Коцдрс imageзнайти (м/с)тварини з П фото.

ЗАЯЦЬ, АКУЛА, ЖИРАФ, ЧЕРЕПАХА, СЛОН, ГЕПАРД

16,7 11 0,14 14,6 8,3 31 З. Коцшт     та

Вам                      не називаючи TepMiHY, охарактеризувати його так, щоб було На це вам даеться 1 хвилина. Максимальна imageнабраних

(Додаток N2 8)

image


AOAaTOKNQ1

imageOTA「0、刈=0「0ニ3Mi工aBIA6ynaCb.

7.3《 M 工、06'eMドコIAA五6Ha工SO「0ChJIVlHa3VlBa€TbCX

8.Cミコa-3工K06Tゴ0B工acniAOK70「0コp、TR「a工工刈AO3eMJ1iAie工a「0P530工Taコb工YOコOPY260コiABic.

9.PO目5Mexaエー至-丘0BMB工ae B工OBaryTBePAMXTIJ7.

ー0.CTa工Tinimage KO「0B C)4エ一コepeM@e工エ 6YAb-NKMX70「0T0工OKntA夏の6コpミ百a真のエ AO工SO「0Cコ.


Додаток М2 2

1. ДжорДж Стефенсон

До P0kiB BiH був неписьменним. HaBiTb не знав. BiH пас череду, пращовав погоничем на пращовав кочегаром, доглядав двигуни. Словом, заробляв на i почувався не i не за

Про що BiH думав у Ti роки, про що Зараз ми про це вже не

Можна лише здогадуватися: хлопчику         чому насос качае воду, як пара         поршень в i чому сонце зникае за   i чому мерехтять 3iPkI,I. Так, BiH був з i дивовижноТ породи ”чомучок”, з тих котрим до всього справа.

Сто п'ятдесят з лишком P0kiB тому теж школи. I BiH почав навчатися в i3 таких IUkiJI. Важко, дуже важко долати грамоту, основи арифметики дня Ba>kk0i Але треба було про все все з'ясувати, i BiH вчився. BiH школу i 3p03YMiB знання його Mi3epHi, а життя багате.

Доки BiH, переборюючи та втому, страшенним зусиллям примушував себе бути уважним на уроках, йому здавалося: BiH п'е море. А imageшколу, i 3p03YMiB: не випито HaBiTb маленького струмочка... image

I BiH перейшов на роботу. Чергував парових машин, ki викачували воду з шахт. Прислуховуючись до тяжких до сердитого свисту пари, знов i знов переборюючи втому, читав. BiH читав не imageромани, не ”легку” що звеселяе душу, - Hi, на imageчергування молодий приносив ”kypc математики” . правда, йому доводилось книг i... братися за чоботарниђ молоток.

Знань та грошей - ось чого йому не вистачало        за все на CBiTi.

image

Так продовжувалось дуже довго. Але його зусилля не пропали дарма. У 1813 imageДжордж Стефенсон взяв патент на ”саморухальну парову машину” .Так народився паровоз.

Але е в        Стефенсона один дуже штрих, про жий ми imageпросто не можемо промовчати: до    своТх          а прожив Стефенсон imageciM P0kiB, BiH          звань та imageякими його намагалося     людство. Подарувавши луодям imageimageсвого часу -    транспорт, - Стефенсон продовжував вважати та називати себе простим

        Ось яка це була людина. На його                  було викарбувати:

НАПОЛЕГЛИТСТЬ, ВОЛЯ, СКРОМШСТЬ

2. Жозеф Луг Гей-Люссак А тепер ми       анекдот, який вже дуже давно став   1, будь ласка, не дивуйтеся:   HaBiTb у    iCTOPiT криються факти, що заслуговують на серйозну увагу.

                                                       У 1812         великий французький учений

Жозеф Лут Гей-Люссак виписав з скляних трубочок, ki йому знадобились для чергових Таможня наклала на товар дуже велике мито. Аякже, скло! А скло належить обкладати за дорогим тарифом.

Про це видатна людина природознавець i

Олександр Гумбольт. Посилаючи ГейЛоссаку нову скляних трубочок, BiH запаяв 7XHi kiui i зробив на попереджувальний напис: ” Обережно!

Митного тарифу на певна не i цього разу трубочки до Гей-Люссака без мита... як бачиш, теж сила, i сила досить серйозна!

З. Томас Альва

imageУ кожного народу е своТ генй. Гадаю, не помилюсь, назвавши одним з перших imageАмерики Томаса Альву Про нього написано багато популярних книжок, наукових розказано масу серйозних i

” Алло!“ - говорить американець, негр, француз, украТнець, японець, imageтелефонну слухавку. Г багато хто з них знае, imageщо перше ”алло” вимовив який перетворив лабораторний апарат Белла у 3aci6 зв'язку.

Заради    визнати, що маленький Аль - так          називали в - не був першим, Hi HaBiTb десятим учнем у     Вчився Аль погано i рано покинув школу. Подальше його житгя    й незвичайне - BiH блукав,          професй, шукав imageале         BiH залишився     завжди:

Неперевершена i надзвичайна зробили його imageвеликим - до самот CMepTi (BiH помер у чотири роки).

пращовав з фантастичним напруженням, часто по image- двадцять годин на добу.

image- у Сполучених Штатах Томасу Альве було видано 1093 патенти!

image

Кожна людина ” своТм особливим ключем”, “ Ключ” простий: праця, i знову праця. I ось тому доказ: щоб знайти   для волоска електрично; лампи,       3i своТм зробив 600    заповнив 200        I знайшов те, що шукав! Виявилось, що    6aM6Yk0Bi волокна      довго й piBH0...

4. Блез Паскаль

image

Цього виявилося досить.

Хлопчик почав креслити      i         До     BiH називав ”палицями”, а кола       . Математичних TepMiHiB BiH не знав. I ось дитина вдруге винайшла        сивоТ давнини, створену египетських i грецьких учених...

            Так                 математичний         Паскаля.

Житгя       не повториш, одного бажання ”бути як Паскаль” замало. А от що заслуговуе на         i доступне кожному: по-перше, imageа по-друге, бажання все самому.

Трапляеться, якомусь непосидючому хлопчиську кажуть: “Та облиш ти винаходити велосипед! Он у готовий стоћъ” . Дарма кажуть! Адже по-справжньому не велосипед дорогий, а бажання його створити.

imageПаскаля - це imageдерзання. I    спадщиною великого розуму дозволено скористатися кожному.


image

image

image


image


image


image


image


image


image

image


image

 

21tRN

image

 

27T

image

 

image

 

mg = ma

 

27tR

                AoaaTOK N! 4                                image


AOAaTOK 5

image


Додаток N2 6

image

imageimageдавнини, заявляю, що суд цей вважаю

Bci ormcaHi вами заслуги та злочини не до так званоТ вами 1нерцй.image

перше не повинно рухатись.

image

великий      BikiB, ваш суд, 60 кожний, хто прагне поваги. Нехай наука надасть вам вистояти перед будь-якими муками мерзенноТ жорстокоТ вам,     i колеги!

image

imageТелеграма 3. Я, сер 1саак Ньютон,       i математик, радий, що закони природи не залишили байдужими. Сперечайтесь! В         народиться i якщо ви П          то I закон      закон iHepLji, вщкрие вам      в чудовий CBiT науки.

image


AOAaTOK 7

image

image


Додаток N2 8

МЕХАКШ(А

ПЕРЮД

ЮНЕМАТИКА

ЧАСТОТА

image

ДОЦЕНТРОВЕ ПРИСКОРЕННЯ

СТАТИКА

ШЕРЩЯ

МЕХАЮЧНИИ РУХ

ШЕРТШСТЬ

ТИО ВЩЛКУ

ДЕФОРМАЦИ

ТРА€КТОРШ

ТЕРЕЗИ

 

СААК НЬЮТОН

ПЕРЕМПЦЕННЯ

РОБЕРТ ГУК

ПРЯМОЛНГИНИИ РУХ

СИЛА тяжання

КРИВОЛНГИНИИ РУХ

СИЛА ТЕРТЯ

МАТЕРГАЛЬНА ТОЧКА

СИЛА ПРУЖНОСП

РШНОМЈРНИИ РУХ

ДИНАМОМЕТР

АВНОЗМЖКМИ РУХ

АБСОЛЮТНЕ ПОДОВЖЕННЯ

ПРИСКОРЕННЯ

РIВНОЩИНА СИЛ

ВШЬНЕ ПАДШНЯ

МИТГСВА ШВИДЮСТЬ


9.

 

LlJBhAKOAiR

EKcnePhMeHT

CYA

3arIVITaHHR

3aaaqi

TepMiHh

I-liKaBe

KPOCBOPA

(IPhBiTaHHR

Ha3BareiMY

4+4+N

3+2

 

2+3

2+2+3+3

N+0、5+0、5

4

10+4

2

MaKC.6a

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CYMa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CYMa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CYMa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

一<

 

 

 

 

 

 

 

 

 

CYMa

 

image

pdf
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Сиротюк В. Д.)
До уроку
Розділ 2. Механічний рух
Додано
24 жовтня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку