Урок - гра " Що ? Де ? Коли ? " ( Країни Північної Америки, 10 клас )

Про матеріал
Матеріал може бути використаний на уроці узагальнення знань з теми " Країни Північної Америки" 10 клас. Мета уроку узагальнити і систематизувати знання учнів, розвивати вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки, сприяти розвитку творчого мислення, схильність до пошуку, активність.
Перегляд файлу

 

Урок  - гра  « Що ? Де ? Коли ? ».

 

                              Країни Північної Америки ( Англо - Америка)

                                                                  10 клас

 

Мета: Систематизувати і узагальнити знання учнів з теми „ Країни Північної Америки ”, виявити рівень засвоєння навчального матеріалу, навчити використовувати їх при розв'язанні різних творчих завдань, вдосконалювати навички та вміння працювати з картами, розвивати логічне, географічне мислення, творчі здібності учнів, формувати цікавість до вивчення географії.

 

Обладнання : Комплексна карта Північної Америки, ноутбук, рулетка, гонг, картки з завданнями.

Тип уроку : урок узагальнення та контролю знань.

 

Форма проведення : урок – гра.

 

ХІД УРОКУ.

І. Організаційна частина.

Ознайомлення учнів з умовами роботи на уроці

 

 

Умови гри:

               Клас ділиться на дві команди. Кожна команда вибирає капітана. На столі розкладені конверти із запитаннями. Капітани по черзі підходять до стола, крутять рулетку і визначають конверт з завданням, на яке буде необхідно відпо-вісти команді. На обдумування одного питання додається білий конверт 1 хвилина, чевоний конверт 2 хвилини, на „бліц”  запитання 20 секунд .

                Якщо команда дає неправильну відповідь, або не знає відповіді, відповісти може інша команда. Команда , яка набирає найбільшу кількість балів перемагає.

 

ЗАВДАННЯ

              Конверт № 1

/білий/

              Чи справедливе твердження , Канада є продовженням США на північ ?        

              Доведіть ?

 

Конверт № 2    „ Бліц”.

/білий/

  1. Назвіть штати США, у яких видобувається найбільше нафти ….
  2. Провідними галузями господарства Канади є ……
  3. У землеробстві США головними культурами є ….

 

        Конверт №3  Заповніть пропуск у реченні.

        /білий/

                     Сучасна американська нація це __________            

 ___________________________________________

_____________________________________________________________ і особливо з Європи.

 

Конверт № 4    Встановіть відповідність

/червоний/

 

1. Залізна руда                   1.  Канадський щит

                                            2.  Галф, Мідконтинет, Аляска

2.  Кам’яне вугілля            3.  Гірські штати заходу

                                             4.  Штати: Юта, Монтана

3. Нафта                              5. Пенсільванський басейн

4. Фосфорити                     6. Штати: Мічіган, Міннесота

                                            7. Флорида

5. Дорогоцінні метали       8. Провінція Альберта

6. Руди кольорових

 металів                               9. Півострів Лабрадор

                                            10.Аппалачський басейн.

Конверт № 5        

/білий/

         Як формувалось населення Канади, як воно розміщено ? Які стосунки між його 

         головними     представниками ?

 

Конверт № 6    Заповніть таблицю.

/ червоний/

 

       Зовнішня торгівля Канади.

 

 

Експорт

Імпорт

 

 

 

 

 

 

 

 

Конверт №7

/ білий/

          Доведіть , що США досягли постіндустріальної стадії розвитку ?

 

 

Конверт № 8 Про що йде мова ? Чи може він  зникнути? 

/білий/

 Велетенська енергія використовується гідроелектростанціями США і Канади. Для наскрізного судноплавства на канадські території в обхід побудовано канал .....

          /Ніагарський водопад/

 

Конверт № 9  „Бліц”

/білий/

 

  1.   Федеративну   форму    адміністративно-територіального устрою  мають  країни

      Північної Америки …               

  1.   Механічний    рух   країн   Північної    Америки

     характеризується.....

  1.   У   транспорті   США   провідне місце у вантажообігу належить....

  

          

Конверт №10   Назвати рослини зображені на малюнках.

          /червоний/                       

              Що Ви знаєте про них ?

             ( У конверті малюнки секвої, карликової берези, бавовни, тютюну, пшениці, кукурудзи.)

 

          Конверт № 11

          /червоний/

                         Виправте помилки на карті.

                  /Основні промислові райони США і Канади/.

        Конверт №12

/білий/

                  Які зміни відбуваються в сучасні економіці США і Канади ? Наведіть            

             приклади.

 

         Конверт № 13     Визначте про що йдеться ?

         /червоний/

 

1. „ Кремнієва долина”

2. „ Ворота в прерії”

3. „ Сад і город ”

4. „ Хлібний кошик ”

5. „ Дороги до ресурсів ”

6. „ Сто передмість у пошуках одного центру ”

 

         Конверт № 14   „Чорна скринька”

         /білий/

   Тут знаходиться річ без якої сьогодні не може обійтись більша частина людства. В минулому без неї не могли обійтись ковбої, шукаючі золото. Що це за річ, з чого її виготовляють і які речі виробляють ?

                  ( У скринці знаходиться шматочок джинсової тканини) .

 

Конверт № 15  „ Музична пауза ”.

 

           /пісня у виконанні Майкла Джексона/.

Підсумки гри.

              

            Учасники команди – переможниці отримують оцінку – 11 балів, переможена команда – 10 балів.

            ( Якщо різниця між кількістю балів, які набрали  команди невелика).

ВПРАВА  « Мікрофон ».

Учні висловлюють свої враження від роботи на уроці, як пройшов урок.

 

 

1

 

doc
До підручника
Соціально-економічна географія світу. (рівень стандарту, академічний рівень ) 10 клас (за редакцією Яценка Б. П.)
Додано
25 лютого
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку