Урок- подорож « Країна Електрика»

Про матеріал
Систематизувати та узагальнити знання з теми , проконтролювати рівень засвоєння матеріалу , розвивати вміння працювати з додатковою літературою , збирати прості електричні кола , уміння відстоювати власну думку , бути толерантними , вчити економічно витрачати електроенергію.
Перегляд файлу

Урок- подорож « Країна Електрика»

Мета:  систематизувати та узагальнити знання з теми , проконтролювати рівень засвоєння матеріалу , розвивати вміння працювати з додатковою літературою , збирати прості електричні кола , уміння відстоювати власну думку , бути толерантними , вчити економічно витрачати електроенергію.

Тип уроку: урок-подорож

Обладнання:  джерела  постійного струму, резистори, ключи, з’єднувальні провідники, вольтметри, амперметри  лабораторні, портрети  вчених, картки з конкурсними  завданнями ,комплекти Комплекс використаних методів та педагогічних прийомів:

  • інформаційно-рецептивний:  бесіда, розповідь,  перегляд слайдів;
  • проблемно-пошуковий:  формулювання висновків,  пошук  відповідей на проблемні запитання
  • репродуктивний: рефлексія
  • інтерактивний: робота в групах,  інтерактивні вправи.

Структура уроку:

  1. Організаціонно-вступна частина
  2. Повідомлення теми, мети та очікуваних результатів. Мотивація навчальної діяльності.
  3. Актуалізація опорних знань та умінь учнів.  .
  4. Підсумок уроку.
  5. Домашнє завдання. 

 

Хід уроку

Організаційний етап.                                                                                                 

Вступ:  Доброго дня всім присутнім.

Ми крок за кроком все більше отримуючи знання познаємо навколишній світ. Наука фізика відкрила нам двері в країну - Електрика.

 У будинках, в ліхтарях,

І в розетках, і в дротах

Мешкає поважна леді,

Що Електрикою звуть.

Всі в захопленні від неї:

Телевізор і компьютер,

Холодильник і мобільник

Привітання щирі шлють!

Маємо її любити,


Шанувати і хвалити!

 


І сьогодні ми з вами будемо подорожувати цією могутньою, цікавою Країною з метою дізнатися більше про електричні явища, електричні прилади, їх властивості та їх застосування. А також зможемо показати свої знання які ви вже отримали вивчаючи цю тему. А нагорода за подорож – я сподіваюсь- гарна оцінка яку ви отримаєте в кінці  уроку.

Супроводжувати нас Країною Електрики будуть її маленькі мешканці- нерозлучні електричні заряди- це  «+» та «-«.


Ми відвідаємо: місто Винахідників, м. Техніків, м. Безпеки, м. Експериментаторів, м. Загадок.

І так, наша подорож розпочинається!

ІІІ.   Актуалізація опорних знань та умінь учнів.                                                              


Частинки летять з величезною швидкістю, стикаючись один з одним утворюють блискавки, це їх стихія, це їх життя.

Перша зупинка - місто Винахідників.


У цьому місті живе пам'ять про Великих вчених які змогли відкрити таємниці Електрики та направити їх на службу людству. І зараз ми з деякими познайомимося.

Доповіді учнів про вчених.

Вчені встановили, що

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За повагу до Вчених отримайте першу винагороду – 1 електрон.

Продовжуємо нашу подорож.

 

І нас зустрічає місто Техніків. В цьому місті нас чекають електричні кола та їх умовні позначення.


 

 

 



 

 

 

 

 

 

За вірне виконання завдань отримайте винагороду – електрони.

Подорожуємо далі.

І ось ми у місті Безпека. Мешканці цього міста знають про те що при

необережному поводженні з Електрикою вона може дуже сильно вразити струмом і привести до пожарів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 З правилами безпеки ми ознайомилися. Рушаємо далі!

Нас зустрічає місто Техніків. В цьому місті ми зможемо навчитися збирати за різними схемами електричні прилади. І почнемо з наступного завдання

За вірно виконане завдання ми отримуємо електрончики.

 

І останнє місто яке  ми сьогодні відвідаємо – це місто Загадок

І нас чекає кросворд який нам потрібно розгадати

Кросворд. Відповівши на 9 питань Ви узнаєте ключеве слово у червоному  полі.

 

  1. Частинка яка  обертається навколо ядра і є носієм від’ємного заряду дивись рис.1.
  2. На малюнку 2 цей прилад на схемі позначається  ось так .
  3. Як називається прилад на мал..3
  4. Джерело струму
  5. Упорядкований рух заряджених частинок – це електричний ….
  6. Прилад зображений на малюнку 4.
  7. Природне електричне явище. Мал.5.
  8. Наука яка вивчає електричні явища.
  9. Споживач електричного струму зображений на мал..6.


      Ключеве слово – Електрика

 

Ось і добігла кінця наша подорож країною Електрики, ви подорожуючи заробили електрончики, давайте підрахуємо їх і дізнаємося скільки балів ви отримали – це і є, ваша оцінка за урок. А домашнім завданням буде скласти кросворд за темою « Електрика»

Підбиття підсумку  уроку

- Оцінювання знань учнів.

- Рефлексія

Давайте разом підведемо підсумок уроку. У вас на партах є картки різного кольору які відповідають вашому настрою який ви отримали на уроці. Візьмить картку вашого настрою.

Добре я дуже рада, що цей урок вам сподобався і ви залишились від нього задоволені.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
Підбиваємо підсумки розділу 2
Додано
26 серпня 2021
Переглядів
756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку