Урок англійської мови
Клас: 1
Тема уроку. Іграшки. Кольори
Мета уроку
навчальна: повторити та систематизувати раніше вивчений лексичний та граматичний матеріал теми, удосконалювати вміння учнів уживати граматичні структури “I have got…?”It is …. в діалогічному та монологічному мовленні; удосконалювати навички читання письма вивчених букв;
розвиваюча:розвивати навички розумінні на слух нових мовленнєвих конструкцій;розвивати пізнавальну активність школярів, логічне мислення , мовленнєву здогадку пам'ять, увагу, уяву учнів. продовжувати формувати вміння планувати дії й застосовувати вивчений матеріал.
виховна:забезпечувати в учнів аналіз їхньої начальної діяльності через використання рефлексії «My work». Забезпечувати фізичний розвиток учнів через використання фізкультхвилинки. Виховувати бережливе ставлення до іграшок. Прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови.
Тип уроку: Формування мовленнєвих навичок
Принципи навчання: наочності, свідомості, посильності, комунікативності
Методи навчання: демонстрація, перекладний метод, аудіо-лінгвальний, аудіо-візуальний, сугестивний.
Засоби навчання: комплект для вчителя і учнів, підручник, робочий зошит, ноутбук.
Обладнання: квитки, картки із буквами,малюнок Вінні-Пуха, мікрофон, потяг, роздатковий матеріал, Tree “My work”, картинки(до дерева), медальки.
Підручник : О.Карпюк «Англійська мова» 1 клас
Хід уроку
І Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Привітання
T: Stand up , please. Good morning, children.
Ps: Good morning, teacher.
T: Say «Good morning» to our guests
2. Фонетична розминка «Good morning»»
Ps: Good morning, good morning!
Good morning to you.
Good morning , good morning!
We are glad to see you!. (повертаються до гостей і вітаються)
T: Well done. Look at me. Get ready for the lesson.(Приготуйтеся до уроку)
3. Повідомлення теми і мети уроку.
T: Today we have unusual lesson. We will travel by train. Ви ж любите подорожувати? То ж ми сьогодні здійснимо подорож до станції нагородження. Адже ми закінчуємо вивчати тему «Іграшки та кольори». І всі хто буде гарно працювати чекає на останній станції сюрприз. Дітки, що потрібно для того, щоб почати нашу подорож? (…)
Звичайно, гарний настрій, ваші знання та квиточки , щоб зайняти своє місце. Хто розкаже мені про себе той отримає квиток.
4. Розвиток навичок монологічного мовлення
I have a microphone. Who want to speak about yourself?
Ps: My name is…
I am a pupil.
I am six.
(Діти отримують квитки).
T: Часу марно ми не гаємо в подорож ми вирушаємо.
Треба добре працювати і другові допомагати.
Тож пристебнули свої ремені ми вирушаємо. З нами погодився подорожувати Віні-Пух.
ІІ Основна частина
Повторення вивчених букв англійського алфавіту
Наша перша зупинка «ABC Station»
T: Very well!
Repeat after me!(діти повторюють букву+малюнок)
A-ant B- bear C-cat D- -dog E-elephant F—fox
G-goose H-horse …..
Знайдіть і обведіть вивчені букви.
Let′s check.
Повторення лексичних одиниць , що вчили з буквами англійського алфавіту.
Складіть букву і малюнок.
Розвиток навичок читання
Дітки , а ви знаєте , як подобається Вінні-Пуху ходити в лісову школу. Він навіть вже читати вміє. Давайте й ми покажемо йому, що ми теж починаємо читати англійською мовою.
Dad Bad Cat Fad
T: Very well! Let′s dance and sing!
«Station dance and sing!» . Фізкультхвилинка
T: Well done! Тепер ми можемо продовжити нашу подорож. Let′s go!
Пристебнули свої ремені і прямуємо до станції
«Colour Station»
T: От ми вже і на місці.
Повторення назв кольорів.
Щоб навчитись малювати,
Треба кожний колір знати.
Green-зелений,як травичка,
Blue-блакитний,як водичка,
Yellow-жовтий,як курчатко,
Grey-як сіре мишенятко,
Pink-рожевий,наче ружа,
Black-це чорний,як калюжа,
Red-червоний,наче мак,
Purple-схожий на буряк,
White-це білий,білий сніг,
Що на землю м’яко ліг.
What colour is it ?It is …(Діти називають кольори)
Take your pencils.
1)Colour the letter Aa red.
2)Colour the letter Bb green.
3)Colour the letter Ee black.
4)Colour the letter Ii yellow.
5)Colour the letter Ff blue.
6) Colour the letter Cc pink
Вінні – Пух пропонує вам продовжити нашу подорож до станції «Number Station»
Let′s count (діти співають пісеньку )
Ведмедик дуже задоволений вашою роботою прямуємо далі.
«Toys Station»
Повторення лексичних одиниць з вивченої теми
- Let′s repeat after me! (повторюємо назви іграшок лялька,мяч,літак,потяг,машинка,ведмедик,солдатик,спінер.кубики,робот,поні)
2. Game «What is this?». Ведмедик придумав вам цікаве завдання( Діти дістають з коробки картки і відповідають : I have got four dolls…)
Розвиток навичок аудіювання
Слухають пісню Бінго і виконують роботу в парах на картках).
It is a red ball.
It is a pink pony.
It is an orange spinner.
It is a green plane.
Let′s check.
ІІІ Заключна частина уроку
Ось ми вже на кінцевій зупинці «Finish Station».
Самооцінювання (дерево)
Діти ,виберіть малюнок,який ви вважаєте,
що відповідає вашій роботі на уроці і
наклейте на чарівне деревце,яке називається
“My work”
Працював дуже добре
працював добре
потрібно додатково попрацювати.
Отже, настав час для нагороди . Ви сьогодні плідно попрацювали тому отримуйте медальки.
- What is this? I have got a doll(a ball…)(Діти говорять ,що у них зображено на медальці)
Т: The lesson is over.1 2 3 4 5
I say Goodbye, children.
1 2 3 4 5
We say Goodbye, teacher