УРОК 1.ЗНОВУ ДО ШКОЛИ. У КЛАСІ.LISTENING LESSON

Про матеріал
КОНСПЕКТ УРОКУ 1 СЕМЕСТР. УРОК АУДІЮВАННЯ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ. Мета уроку: актуалізувати знання, уміння та навички, набуті протягом навчання у 5 класі; удосконалювати вміння вести бесіду у межах теми, навчати учнів вести дискусію про відпочинок під час літніх канікул.
Перегляд файлу

 

 

 

I семестр

Starting Up

Урок 1. Знову до школи. У класі

Listening Lesson

 

Мета уроку: актуалізувати знання, уміння та навички, набуті протягом навчання у 5 класі; удосконалювати вміння вести бесіду у межах теми, навчати учнів вести дискусію про відпочинок під час літніх канікул.

Обладнання: підручник, матеріали до завдань.

Очікуваний результат уроку: в кінці уроку учні можуть назвати усі предмети в класі, використовуючи фрази: There is\are

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Привітання

T. : Hello, dear boys and girls! Welcome back to school! You look so great I know that all of you had a very good summer. I am sure you will enjoy this school year. And now, let’s get back to work. Good luck! How are you going?

 

 

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

2.1 Warming up

Lie Detector

Учитель пише на дошці три слова, що пов'язані з літньою відпусткою. Але одне слово - не відноситься до правди. Учитель сідає н стільчик, учні задають питання, що дізнатися, що є правдою.

Ділимо учнів на групи, де кожен каже по три слова, одне з яких - неправда. Завдання учнів -  знайти неправдиві слова.

 

My 6th Grade

Учні пишуть про свої очкування в кінці року. Листівки можна закрити в чарівну пляшечку та зберігати весь рік, а в кінці року відкрити та проаналізувати.

 

2.2 Робота за підручником

Listening

Pre-listening Task

Вправа 1 на сторінці 4

Ділимо учнів на команди. Кожна команда повинна назвати по черзі одну річ, яку бачить у класній кімнаті. Команди не повинні повторювати слова.

Вправа 2 на сторінці 4

Ділимо клас на 2 команди. Даємо час учням запам'ятати слова з вправи. Потім учні шикуються один за одним, за командою Ready! Steady! Go! - учні у форматі естафети біжать до дошки та пишуть по слову зі списку.

 

Роздаємо командам по одній табличці: "There is" та "There are". Описуємо малюнок на сторінці 5. Кожна команда повинна скласти речення зі своєю фразою. Кожна команда робить шаг по черзі.

Play Game

Учні продовжують працювати в командах. Кожна отримує набір карток з літерами, з яких потрібно скласти слово. Склавши його, учні прикріпляють картку на той предмет в класі, який відповідає слову:

ocohsalbg

otoxtkeb

eksd

arhci

pma

olkcc

lahck

engops

icepnl

ebolg

Правильне слово пишемо на звороті та прикріпляють на предмет:

- schoolbag, desk, map, chalk, pencil, textbook, chair, clock, sponge, globe.

 

While Listening Task

Вправа 5 на сторінці 5

Слухають текст та обговорюють, по що йшла мова.

Друге прослуховування - відповіді на питання вправи

 

Post Listening Task

Продовження роботи в групах. Учні отримують набір карток зі словами, які їм потрібно пояснити, не називаючи це слово. Інша команда слухає уважно та намагаються вгадати, про що йде мова (див. додаток лексика):

 

 

Картинки по запросу schoolbag clipartПохожее изображение 

\

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа 6 на сторінці 6

Виконуємо біля дошки.

 

Вправа 7 на сторінці 6

Самостійно або e міні-групіe

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Підбиття підсумків уроку

Домашнє завдання

 

docx
Додано
27 листопада
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку