26 серпня о 18:00Вебінар: Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та світовий досвід

Урок 2 Підтема: Частини тіла

Про матеріал
Урок 2 Підтема: Частини тіла Мета: Ознайомити учнів з новими словами і практикувати їх у вживанні: face, nose, eye(s), ear(s), mouth, blond hair, dark hair. Ввести і практикувати у вживанні структуру has got у стверджувальних реченнях. Перевірити і закріпити лексику вивчену на попередньому уроці. Розвивати навички усного та діалогічного мовлення, вдасконалювати навички читання. Обладнання: підручник, проектор, екран, слайди, картки з завданнями.
Перегляд файлу

Урок 2

Підтема: Частини тіла

Мета: Ознайомити учнів з новими словами і практикувати їх у вживанні: face, nose, eye(s), ear(s), mouth, blond hair, dark hair. Ввести і практикувати у вживанні структуру has got у стверджувальних реченнях. Перевірити і закріпити лексику вивчену на попередньому уроці. Розвивати навички усного та діалогічного мовлення, вдасконалювати навички читання.

Обладнання: підручник, проектор, екран, слайди, картки з завданнями.

Хід уоку

 

I. Організаційна частина. Привітання. Повідомлення теми уроку.

 

T: Good morning, children! I am very glad to see you. Take a card according to your mood and show it to me. (Опитування таке, як і на попередньому уроці.)

 

1. Мовленнєва розминка.

T:  Look at the window!

T:  What is the weather like today?

P1: It’s good (fine)

T: What colour is the sky?

P2: It’s blue.

T: Is it chilly or cold today?

P3: It’s chilly today.

T: What day of the week is it today?

P4: It’s Friday.

T: What month is it now?

P4: It’s March.

T: Open your copy-book and write down a date.

T: The weather is good; your mood is good too. So we can start our lesson. The topic of or lesson today is “Parts of the body” (Учитель показує на дошку)

 

II. Оснавна частина уроку.

1. Фонетична розминка.

T: Look at the blackboard. This is a phonetic exercise.

T:  Listen and read after me.

 

 [æ] – and, bag, cat, fat, mat, rat, has, have

 

T: Look! This is a poem. Listen to it.

 

A black cat

  Sat on a mat

         And ate a fat rat.

 

T: Repeat after me all together. (Потім учні повторюють самі.)

T: Who can read this poem? (3-4 учня) (Далі учитель витирає перше речення вірша, потім друге, треттє, і кожного разу  учні розповідають вірш з початку і до кінця. Коли учитель витер повністю вірш, він запитує Who can tell this poem? ) (3-4 учня)

 

2. Перевірка домашнього завдання.

  1. Читання  звука  [ai] у відкритому складі.

T: Look at the screen! What sound is this? (Слайд 1)

P1: This is a sound [ai]

T: What letters give such a sound?

P2: Letters Ii and Yy.

T: Read the words (слайд 2) Учні читають ланцюжком.

 

 

nine, my, rise, nice, fly, nine, Hi, I, fine

 

 

T: Read these word combinations (слайд 3) (Один учень читає, інший перекладає)

 

nine robots

five cats

my mum

my dog

nine frogs

a nice doll

 

2. Work in groups. (Перевірка засвоєння структури have got)

T: Let’s divide our class into four groups. Take some cards and make up sentences.

 

I

a

have got

doll

nice

have got

I

funny

a

clown

a

have got

I

sad

monster

 

Група, яка зробила перша, піднімає руку, читає і перекладає речення.

  3. Подання нового лексичного матеріалу і практикування у вживанні.

 

  1. Введення нової лексики уроку.

T: Now, we will draw. The topic of our today lesson is “Parts of the body” and today we’ll draw a head (голова). (Учитель малює на дошці голову і підписує, діти малюють і підписують у зошиті.)                      

T: Repeat after me all together Head. (Учні повторюють декілька разів)

T: Who can repeat? (3-4 учня)

T: Our head has got hair (волосся). Lets draw! Волосся може бути blond and dark (Учитель показує малюнки)

T: Next, two eyes (два ока). Repeat all together EYES. (Учні повторюють трічи)

T: Who can repeat? (3-4 учня)

(За такою схемою учні вивчають інші частини голови: nose, ears, mouth)

T: Our face is ready. Is it funny?

P.Cl: Yes, it is.

 

2. Відпрацювання нової лексики. Виконання вказівок.

T: Now. Touch your nose. Touch your mouth. Touch your ears. Touch your eyes. Touch your hair. Touch your head. (Діти показують на собі частини обличчя.)

T: Well, you are attentive.

T: Translate (у швидкому темпі учитель запитує переклад слів) ніс, очі, обличчя, вуха, рот, голова. ( учитель запитує учнів у довільному порядку)

 

4. Фізкультхвилинка.

T: Look at the screen and lets sing a songA is for apple” (Учні співають пісню вивчену раніше.)

 

5. Подання нового граматичного матеріалу. 

  1. Введення структури has got.

T: Діти, якщо я хочу сказати що в мене є, або я маю яку фразу ми використовуємо?

Р1: I have got.

T: Yes, you are right. (На екрані речення. Слайд 3)

 

I have got a doll. I have got a dog.

 

 

T:  Listen to the other sentences. (Слайд 3. Поруч інші речення.)

 

 

She has got a doll. He has got a dog.

 

 

Т: Чи є різниця між цими реченнями?

Р.CL: Yes.

T: Яка?

P1: В реченнях червоним кольором ми чуємо has got.

T: Yes, you are right. Has got на українську мову теж перекладається мати. Але ... Чи помітили ви ще різницю?

P2: Yes. В першому реченні ми говоримо про себе, а в другому про неї, про нього.

T: Yes, you are right. Отже, якщо ми хочимо сказати, що має він, вона або воно (неживий предмет або тварина) ми використовуємо структуру has got (записуємо на дошці)

T: Read the red sentences and translate. (Учитель показує на екран)

T: Make up your sentences. (4-5 учня усно, 2-3 речення записуємо на дошці і в зошити)

 

  2. Учні повторюють за вчителем діалог на ст. 86

 

T: Open your books at page 86, exercise 2. Look, listen and repeat after me.

  (Учні читають за вчителем.) 

 

3. Учні читають діалог у парах.

T: Read this dialogue. (Ex. 2, p. 86)

P1       P2 (читають 2-3 пари)

  

4. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Робота з картками.

T:  Now. Take the cards and make up the same dialogues. (3-4 пари на контроль)

 

 

P1: Can your toy frog jump?

P2: Yes, it can. My toy frog can jump.

 

III. Заключна частина уроку.

 

 1. Домашнє завдання.  (слайд 4) 

Вивчити нові слова впр 1 ст. 86: face, nose, mouth, ears, eyes, head.

Читати слова та речення на ст. 87, впр. 5

Написати вправу 3 ст 86

   

2. Підведення підсумків уроку. (слайд 5)

 

T: What were the easiest/ the most difficult/ the most interesting for you?

Учитель допомагає зрозуміти значення слів за допомогаю інтонації, міміки та жестів.

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
18 травня
Переглядів
348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку