5 клас
Урок №5
Тема:Театр – місце, де зустрічаються люди різних професій
Мета: виховання в учнів емоційно-ціннісного ставлення до мистецтва та дійсності, розвиток мистецьких художніх інтересів, естетичних потреб; формування системи мистецької грамотності, яка відображає видову, жанрову, стильову специфіку і взаємодію мистецтв; розвиток умінь сприймання, інтерпретації та оцінювання творів мистецтва й художніх явищ; стимулювання здатності учнів до художньо-творчого самовираження в мистецькій діяльності, до здійснення мистецької комунікації; розвиток художніх мистецьких здібностей, креативного мислення, творчого потенціалу; формування потреби в естетизації середовища та готовності до участі в соціокультурному житті.
Хід уроку
1 Організація класу.
2 Актуалізація опорних знань
Гра «Впізнай театр»
3 Основна частина
Сьогодні ми познайомимось з театральними професіями.
Перегляд відео.
Дітям про театральні професії.
Перегляд презентації.
Гра «Відгадай професію»
1 Автор сценарію для фільму, телесеріалу,
вистави. Він може вигадати оригінальний сюжет або ж адаптувати існуючий.
2 Він підбирає акторів і актрис (проводить кастинг)
на всі ключові й другорядні ролі, враховуючи їхню психологічну та художню сумісність (режисер)
3 Змінює зовнішність актора.(гример)
4 Одягає актору одяг, підганяє його по фігурі актора, підбирає головний убір.(костюмер)
5 Виготовляє декорації для спектаклей.(декоратор)
6 Автор і постановник балетів і танців.(балетмейстер)
7 Підказує текст (суфлер)
8 Відповідно до сценарію і задуму режисера пише музику.(композитор)
Гра «Знайди слово» https://learningapps.org/view28597348
Перегляд еазки «Руковичка»
Гра « Я режисер»
Казка «Руковичка»
2 команди.Режисер набирає акторів і створює казку.
Глядачі обирають кращу команду.
Рефлексія
Мені сподобалось
Мені не сподобалось
Пропоную..