Урок "7 клас урок 6 з математики"

Про матеріал
Конспект уроку математики "Множення на 100. Розв’язування простих задач способом складання рівнянь."
Перегляд файлу

Урок 10.

Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням

Тема: складання та виконання алгоритмів з повторенням у  навчальному середовищі виконання алгоритмів Scratch.
Мета: навчитися складати алгоритми з використання структури повторення і виконувати створені алгоритми у навчальному середовищі програмування Scratch.
Обладнання: ПК із встановленими ОС і середовищем Scratch, інтерактивна дошка та дошка для писання маркером.

Хід уроку


1. Організаційний момент
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка виконання домашнього завдання.

2. Актуалізація опорних знань

  1. Що таке алгоритм?
  2. Що таке виконавець алгоритму?
  3. Що таке система вказівок виконавця?
  4. Що таке середовище виконання алгоритму?
  5. Що таке лінійна структура алгоритму?
  6. Що таке алгоритм повторення?
  7. Як завантажити середовище Scratch?
  8. Які є виконавці у середовищі Scratch?
  9. Назвіть вказівки циклу в середовищі Scratch.

3. Інструктаж з техніки безпеки життєдіяльності

4. Вироблення практичних навичок

Примітка. Завдання 1 можна виконати всією групою. Завдання 2 і 3 виконує кожний учень. окремо, а вчитель за потреби лише консультує і допомагає. Проекти зберігати з назвою Ваше прізвище № завдання.

Завдання 1 («Малювання»). Для спрайту Рудий Кіт намалювати квадрат із довжиною сторін 150 (кроків),

 

використавши вказівки керування, руху й малювання та повторення. http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/01.jpg

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/02.jpg

Завдання 2 («Орнамент»). Скласти програму для створення орнаменту з довжиною відрізків 20.

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/03.jpg

Вказівки до виконання

  1. Визначити елемент малюнка, що повторюється, та вибрати вказівки для його створення. Перевірити виконання програми.
  2. Скласти програму для такого малюнку і долучити вказівку початку програми, вказівку переміщення Спрайта у початкове положення — точку сцени (–230; 0), очищення сцени, вказівки групи Олівець.
  3. Скласти цикл з лічильником: в середину вказівки Повторювати 10 вклаcти послідовність вказівок для створення елемента http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/03.jpg.
  4. Додаємо цикл у програму.
  5. Перевірити програму

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/04.jpg

і отримати таку сцену.

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/05.jpg

Завдання 3 («Анімація»). Створити проект, у якому герой рухається, змінює колір і розмовляє. Наприклад, Морська зірка змінює свій колір, рухається і вітається.

Алгоритм виконання завдання

  1. Вилучити з проекту Спрайт1 (натиснути праву кнопку миші на Рудому коті, обрати вказівку Вилучити.

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/erase_sprait.png

  1. Додати у проект новий Спрайт. Для цього натиснути кнопку http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/06.jpg Новий об'єкт.
  2. Вибрати теку Animals, підтвердити вибір кнопкою Гаразд.

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/07.jpg

  1. Вибрати спрайт Starfish1 (кнопка Імпортувати).

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/08.jpg

  1. Зробити обраний Спрайт активним, перейти на закладку Образи для додавання нових образів (кнопки Редагувати та Імпортувати).

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/09.jpg 

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/10.jpg 

  1. Перейти на закладку Скрипти і скласти програму,

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/11.jpg

щоб отримати таку сцену:

http://www.kievoit.ippo.kubg.edu.ua/kievoit/2013/41/12.jpg

5. Підбиття підсумків уроку
Аналіз результатів роботи учнів на уроці та виставлення оцінок.

6. Домашнє завдання
Повторити матеріал, вивчений на уроці. Створити проект «Зустріч Морської Зірки та Акули», наприклад: герої рухаються назустріч один одному, змінюють свій колір і вітаються.

 

docx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
1047
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку