Урок 10.
Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням
Тема: складання та виконання алгоритмів з повторенням у навчальному середовищі виконання алгоритмів Scratch.
Мета: навчитися складати алгоритми з використання структури повторення і виконувати створені алгоритми у навчальному середовищі програмування Scratch.
Обладнання: ПК із встановленими ОС і середовищем Scratch, інтерактивна дошка та дошка для писання маркером.
Хід уроку
1. Організаційний момент
Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку. Перевірка виконання домашнього завдання.
2. Актуалізація опорних знань
3. Інструктаж з техніки безпеки життєдіяльності
4. Вироблення практичних навичок
Примітка. Завдання 1 можна виконати всією групою. Завдання 2 і 3 виконує кожний учень. окремо, а вчитель за потреби лише консультує і допомагає. Проекти зберігати з назвою Ваше прізвище № завдання.
Завдання 1 («Малювання»). Для спрайту Рудий Кіт намалювати квадрат із довжиною сторін 150 (кроків),
використавши вказівки керування, руху й малювання та повторення.
Завдання 2 («Орнамент»). Скласти програму для створення орнаменту з довжиною відрізків 20.
Вказівки до виконання
і отримати таку сцену.
Завдання 3 («Анімація»). Створити проект, у якому герой рухається, змінює колір і розмовляє. Наприклад, Морська зірка змінює свій колір, рухається і вітається.
Алгоритм виконання завдання
щоб отримати таку сцену:
5. Підбиття підсумків уроку
Аналіз результатів роботи учнів на уроці та виставлення оцінок.
6. Домашнє завдання
Повторити матеріал, вивчений на уроці. Створити проект «Зустріч Морської Зірки та Акули», наприклад: герої рухаються назустріч один одному, змінюють свій колір і вітаються.