Урок "Англійські домівки "

Про матеріал
Мета: Вивчити нову лексику по темі «Будинок»; повторити лексичний матеріал попереднього уроку;розвивати образне мислення, уяву, мовлення учнів, уміння працювати в парах, групах. поповнювати словниковий запас дітей; виховувати бережне ставлення до тварин; прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови. Тип уроку: формування мовних навичок, користування мовним матеріалом Методи: вправляння на етапі тренування, демонстрація, контроль. Інтерактивні методи : «Зламане слово», «Розділи слова», «Моя кімната», «Англійський будинок», «Встав пропущене слово» Обладнання: презентація, відеоматеріал, картки для роботи в групах Здоров’язберігаючі технології: фізкультхвилинка.
Перегляд файлу

Тема:  Англійські домівки

Мета:

Вивчити нову лексику по темі «Будинок»; повторити лексичний матеріал попереднього уроку;розвивати образне мислення, уяву, мовлення учнів, уміння працювати в парах, групах. поповнювати словниковий запас дітей; виховувати бережне ставлення до тварин; прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови.

Тип уроку:  формування мовних навичок, користування мовним матеріалом

Методи: вправляння на етапі тренування, демонстрація, контроль.

Інтерактивні методи : «Зламане слово», «Розділи слова», «Моя кімната», «Англійський будинок», «Встав пропущене слово»

Обладнання: презентація, відеоматеріал, картки для роботи в групах

Здоров’язберігаючі технології: фізкультхвилинка.

 

І організація класу.

1) Привітання.

Stand up. Stand straight!

Good morning!

Sit down!

2) Мовленнєва розминка

Виконання пісні «Where is it

Well done!

Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні на уроці ми продовжуємо вивчати нову лексику з теми «Будинок».

3) Повторення вивченої лексики

«Зламане слово»

Поставити слова в правильному порядку та поєднати з переводом

Cekoor (a cooker) – плита

Toleit (a toilet) - туалет

Wrdarobe (a wardrobe) - гардероб

Wetbeen (between) – між

The in croren (in the corner) – в кутку

In the ddimel (in the middle) – посередині.

4)розвиток навичок граматичного письма

«Розділи слово»

Розділити слова і сказати, що вони означають.

Oninbetweenunderbehindnextonearover

Підпиши, де знаходиться котик (робота в групах)

Where is the cat?

Похожее изображение

5) Розвиток навичок говоріння

Опис кімнати

«Моя кімната»

На екрані картинка кімнати, учням потрібно описати її, даючи відповіді на питання, використовуючи нову лексику та слова on, in, under, next to between.

Похожее изображение

 

ІІ Основна частина

1) Вивчення нової лексики

A mirror - дзеркало

A cupboard – буфет

Upstairs - наверх

Downstairs – вниз

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

2) Розвиток навичок читання та аудіювання

Ex 2 p

Учні читають та перекладають текст

3) Перевірка рівня засвоєння тексту

Робота в парах

«Встав пропущене слово»

Вставити пропущені слова з довідки

Some English families live in …, but lots of people have got their own … .

Two or three bedrooms and a bathrooms are … . The living-room, the dining – room, the kitchen and a hall are … .

 The …  is usually a favorite in the house.

There is always a …, some … and …in it.

Довідка: upstairs, flats, downstairs, living – room, sofa, armchairs, chair, house.

ІІІ Заключна частина

1) перевірка рівня засвоєння матеріалу

Учні отримують зображення кімнат будинку та їх назви та назви меблів. Їх завдання: підписати відповідно зображення на картинці.

Похожее изображение

Bedroom bathroom living-room hall dining – room kitchen

Bed chair mirror wardrobe sofa table toilet mirror cooker table chair 

2) Підведення підсумків

3) Повідомлення теми та мети уроку .

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
844
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку