Урок англійської мови для 2 класу "Привітайся з друзями"

Про матеріал

Урок англійської мови для 2 класу за темою "Привітайся з друзями" скадений до підручника А. Несвіт і відповідає навчальній програмі. Містить лексико - граматичні завдання. Матеріал допоможе вчителю провести цікавий урок з данної теми.

Перегляд файлу

Тема. Привітайся з друзями

Практичні задачі:

  1. Ввести лексичні одиниці: nice to meet you, I am…, good morning, good bye, bye…

2.Ввести мовленнєві зразки: Hello! I am

4.Вчити учнів вітатись та прощатись, на слух розпізнавати нові лексичні одиниці.

Загальноосвітня мета: вчити мовленнєвій взаємодії з партнером, вчити учнів працювати з підручником.

Розвивальна мета: розвивати зорову пам’ять, слуховий самоконтроль, чіткість та якість вимови.

Виховна мета: виховувати культуру спілкування, стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Засоби навчання: Несвіт А. Англійська мова 2 кл. підручник. – К., 2012, слайди презентації, відеоролик для динамічної паузи.

Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом

№ п/п

Етап, мета, прийоми

Зміст роботи

Час

I

Початок уроку.

  1. Організація початку уроку.

T: Stand up! Good morning, children! Sit down! My name is Anastasya Romanivna. Мене звати Анастасія Романівна. Я викладатиму у вас англійську мову. А вас як звуть? Давайте знайомитись.

  1. Ознайомлення з комунікативною перспективою уроку.

T: Сьогодні ми з вами згадаємо, як вітатись та прощатись із людьми.

  1. Фонетична зарядка.

T: Повторіть за мною: Hello! I am… (а далі назвіть своє ім’я). Але привіт зазвичай говорять друзям. А що можна сказати вчительці? Доброго ранку. (Good morning!) подивіться на вправу 1 на с.4. Як вітаються діти з учителькою? 

  1. Лексична зарядка. Вправа «Flower»                

Робота з підручником.

Подивіться на сторінку 4 підручника, вправа 2. Привітайтеся зі мною. А тепер один із одним. Нам вітатись допоможе flower. Куди вона полетить, там і вітаються.

10 хв

II.

Основна частина

 

  1. Робота за підручником.

T: Наступна вправа 2 на с.4. Тепер давайте прочитаємо діалог і вставимо потрібні слова.

До речі, що ми кажемо після того, як привіталися? (радий тебе бачити – nice to meet you)

Open your copybooks and write down the date today. Write the answer about yourselves. For example: Hello, I’m Ann. Good morning, … (a person who is your friend) it’s nice to meet you. Nice to meet you too.

Наступний у нас віршик. Вправа 3 на с.5. Послухайте його спочатку, а потім повторіть. Спочатку перший, потім другий і третій ряди. А хто краще?

  1. Physical excercise.

T: А як спитати, як у тебе справи? (How are you?) Що на це відповідають? (Im fine) давайте разом подивимось відео і дізнаємось, хто ж із нами вітається і привітаймось із ними і ми самі. Watch the video and sing altogether. (перегляд відео)

  1. Письмова робота.

T: Open your copybook and write down the date today. Then write the greeting dialogue.

  1. Продовження роботи за підручником.

T: Подивіться на наступну вправу 4. Що кажуть діти вчительці? (Good bye) А один одному? (Bye)

А тепер привітайтесь і попрощайтесь у парах один із одним, а потім зі мною.

28 хв

III

Заключна частина

T: Отже, як ми вже вміємо вітатись? А як прощатись? Спробуйте вдома привітатися зі своїми рідними та друзями. Як ми це робимо? (hi, hello)

 

2 хв

 

docx
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
2395
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку