Урок англійської мови для 4 класу "Знову до школи"

Про матеріал

Урок англійської мови для 4 класу за темою "Знову до школи" скадений до підручника А. Несвіт і відповідає навчальній програмі. Містить лексико - граматичні завдання. До уроку включені відеоматеріали та презентація. Матеріал допоможе вчителю провести цікавий урок з даної теми.

Перегляд файлу

Тема: Знову до школи

Практичні задачі:

  1. Ввести лексичні одиниці: summer, meet, am/is/are

2.Повторити мовленнєві зразки: How do you do? What is your name? My name is…

3.Вчити учнів обмінюватися репліками на рівні діалогічної єдності «твердження – твердження» на основі мовленнєвої ситуації

4.Вчити учнів одержувати основну інформацію з прочитаного та прослуханого тексту.

Загальноосвітня мета: вчити мовленнєвій взаємодії з партнером, вчити учнів працювати з підручником.

Розвивальна мета: розвивати зорову пам’ять, слуховий самоконтроль, чіткість та якість вимови.

Виховна мета: виховувати культуру спілкування, стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Засоби навчання: Несвіт А. Англійська мова 4 кл. підручник. – К., 2015, слайди презентації, відеоролик для динамічної паузи.

Тип уроку: урок, спрямований на формування мовленнєвих навичок користування мовним матеріалом

№ п/п

Етап, мета, прийоми

Зміст роботи

Час

I

Початок уроку.

  1. Організація початку уроку.

T: Good morning, class! Let’s start our lesson! My name is Anastasya Romanivna. Glad to see you. Let me congratulate you with a new school year, you are in the fourth form now and it is our first lesson. And welcome back to school!

  1. Фонетична зарядка.

T: What season has just finished? It is hot and sunny. (summer) And what season is now? Do you remember the months of the year? Let’s remember them. Sing altogether. (video)

What are the summer months? What are the autumn months?

  1. Граматична зарядка.

Робота з підручником.

T: Open your textbooks on p. 3. Read the information of the author. What are the main heroes of this book? (Anya, Danylo, Steve Parker and Molly) They will be our friends in studying English.

Listen to the grammar fairy tale and tell me its main heroes. I will write them in the blackboard. (Fairy tale “Чарівний магазин або чарівні знахідки”)

Main words: I-am, he/she/it-is, we/you/they-are

  1. Лексична зарядка.                        

Робота з підручником.

Open your textbooks on p.6, ex.1. listen to the poem and then repeat.

Summer is over.

September is cool.

Dear friends and teachers,

Welcome back to school!

  1. Ознайомлення з комунікативною перспективою уроку.

T: Сьогодні ми з вами згадаємо, як знайомитись із людьми та вітатись.

 

10 хв

II.

Основна частина.

Практичні задачі: ввести нові лексичні одиниці

how do you do, nice to meet you, nice to see you

  1. Робота за підручником.

T: Оpen your textbook on page 6 and read ex. 2 in roles. Now lets act out these dialogues.

  1. Робота в групах.

T: Now lets act out these dialogues.

  1. Продовження роботи з підручником.

Let’s do the next exercise 3. Read and choose the correct item.

  1. Physical excercise.

Hands up! Hands down!

Hands on hips, sit down!

Hands up, hands to the sides!

Bend left, bend right!

Hands on hips!

One, two, three, hop!

One, two, three, stop!

  1. Граматичні завдання.

Open your copybooks and write down the date. Complete the next exercises.

  1. Заповни пропуски відповідною формою дієслова to be.
  1. Robert _______ a pupil.
  2. The teacher _____ in the classroom.
  3. I ____ a schoolgirl.
  4. We _________ friends.
  5. They ________ in the park.
  6. The dog ________ in the house.
  7. The pupils _______ in the garden.
  8. I _____ in the classroom.
  9. Polina ______ at school now.
  10. The toys ________ in the box.
  1. Склади речення зі словами у хмаринках.

Victor, she, they, Kate and Zoya, we, I

Am, is, are

Friends, a pupil, a teacher, students, a boy, sisters.

  •  

30 хв

III

Заключна частина

T: Now let’s remember what we have studied on this lesson. What new did you know today? Did you like the lesson?

Домашнє завдання.

- Ex. 5 p.8

- Good bye!

3 хв

 

 


Додаток до уроку

Граматична казка «Чарівний магазин, або чарівні знахідки»

Чарівний магазин або чарівні знахідки

 

 У казках живуть казкові герої. І взагалі, в казках усі речі казкові, чарівні. І магазин, звичайно, теж чарівний. Пішли якось казкові герої з різних казок у цей самий магазин іграшки собі вибирати. З яких тільки казок не було тут героїв - Чиполіно і його друзі, Вишенька і Редиска. Діснеївські герої - Чіп і Дейл, Дональд, сестричка Міккі Мауса - Міні. А в чарівному магазині чого тільки не було! І велосипеди, і ляльки, і хлопавки, і плюшеві ведмедики! І в кожної іграшки було своє власне ім'я. Насамперед хлопчики купили собі красиві різнокольорові м`ячики, а дівчатка - плаття. Усі речі були з буквами I, We, You, They, She He, It - вони дуже сподобалися. Міні вибрала собі синеньке плаття I, Вишенька - We, Чиполіно - You, Редиска - They, Чіп - He, Дейл - She, а Дональд - It.

 Потім стали вибирати собі іграшки:

Міні I- ляльку am

Чіп he-

Гайка she- м`яч is

Дональд it-

Вишенька-

Чиполліно- they робот are

Редиска-

 Усі наші герої так полюбили свої іграшки, що ніколи з ними не

розлучалися, не змінювали їх. Не можна ображати наших казкових

героїв, плутати їх іграшки. Запам'ятаємо їх і ми:

I – am

You – are

She / he / it – is

We – are

You – are

They – are

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

zip
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
1904
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку