Криворізька загальноосвітня школа № 41 (I-III ст.)
Урок англійської мови в 5 -А класі
Тема уроку : Do, what you do best! (Займайся тим, що в тебе виходить найкраще!)
Вчитель: Панчук Ірина Валентинівна
Цілі : Формування навичок говоріння, застосування нової лексики.
Мета : 1) Навчальна – практикувати вивчені лексичні одиниці з теми, вміти висловлювати свою думку іноземною мовою.
2) Розвиваюча – розвинути навички говоріння, аудіювання, письма та читання.
3) Виховна – виховувати вміння обирати правильну зайнятість та хобі, як спосіб реалізації своїх здібностей та навичок за для сприятливого та комфортного внутрішнього почуття , самооцінки та гідності.
Компетенції : 1) спілкування іноземною мовою.
2) соціальна (ментальне здоров‘я)
Наскрізна лінія : громадська відповідальність.
Методи навчання : комунікативний, пояснювально - демонстративний, репродуктивний.
Хід уроку
Введення в іншомовне середовище:
Hello guys. Nice to meet you here at our lesson. So, today is so nice weather and as for me I have very good mood today. So, what abot you? How is it going? ( діти відповідають англійською мовою про свій стан та настрій)
Dear friends, you know, it is very important in our life to be happy and to have reliable friends, to proud of ourself and to find our place in society. What thing can help you to make friendships, to develop you like a good and strong person? Who can give me the answer? (Дорогі друзі, ви знаєте, бути щасливим – це одна з найважливіших речей в нашому житті. Мати надійних друзів, пишатися собою та знайти своє місце в соціумі являється одним з найважливіших причин сформованої та щасливої особистості) Як ви думаєте, що саме допомагає людині знайти друзів, розвивати в собі цілісну та сильну особистість? ( Діти відповідають іноземною мовою)
Так, справді, дуже багато речей впливає на побудову особистості! Однією з них є хобі. Спільні інтереси допоможуть тобі знайти друзів, сформують тебе як цілісну та дисципліновану особистість а також те захоплення, яке приносить тобі радість, з кожним днем буде робити тебе щасливим!
Ну а зараз я пропоную вам відгадати назви хобі за їх описанням :
2) Зараз пропоную попрацювати письмово та знайти правильне слово. Поставте літери в ловах так, щоб слово, яке записане на дошці було правильним)
WIMISMNGI, UNNRNIG, BXNOIG,
DAIGRWN, ACNGDNI, EDNRAIG , IGNSNIG.
3) Ну а зараз пропоную переглянути відеоролик на англійській мові, де хлопчик знайшов себе та повірив у свої сили.
( діти переглядають повчальний ролик а потім висловлюють свою думку, складаючи діалог в парі на тему, яку вони виділили та зрозуміли переглядаючи відео, зачитують діалоги)
(Діти, пропоную вам взяти чисті аркуші паперу та кольорові олівці. Намалюйте себе в той момент, коли ви робили щось приємне і те, що змусило вас посміхатися та бути щасливим.) Учні викладають свої думки на папері а потім розказують , використовуючи іноземну мову, вчитель допомагає. В кінці завдання діти чіпляють свої малюнки на дошці.
Dear children, good job! You made nice work and found out in yourself something new. I am sure after one year you will do what you want to do and I hope you will do it the best! Our lesson is finished and I wish you to have a wonderful day!