10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок англійської мови на тему: "My town"

Про матеріал
Урок англійської мови на тему: "My town" за підручником Мітчел "Smart Junior 2". Вивчення конструкції "Is there".
Перегляд файлу

Тема: « My town »

Мета: повторити раніше засвоєний ЛМ; ознайомитися з новими ЛО; сформувати навички вживання ЛО; вивчити новий ГМ ( is there… ?); сформувати навички вживання нового ГМ в мовленні; розвивати зв`язне мовлення, увагу, уяву, пам`ять, старанність, любов до міста. .

Обладнання: зображення-ілюстрації нових слів, конструкція “Is there… ?”, відповіді “Yes/No”, аудіо забезпечення, підручник: Англійська мова. English. Smart Junior. Підручник для 2 кл. загальноосв. навч. закладів (з аудіосупроводом) / Г.К. Мітчелл. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019. – 112 с.

План уроку:

І. Вступна частина.

1.1 Організація класу.

1.2 Мовленнєва розминка.

ІІ. Основна частина.

2.1 Повторення вивченого раніше:

  2.1.1 Гра « Що ти бачиш?»

2.2 Ознайомлення з новими ЛО:

  2.2.1 р. 68

  2.2.2 аудіювання

  2.2.2 Гра «Call the word».

  2.2.3 Гра « What`s missing

2.3  Тренування ЛО в мовленні:

  2.3.1 Гра « Що ти бачиш?»

2.4  Фізкультхвилинка.

2.5 Ознайомлення з новим ГМ:

  2.5.1 Слухання та читання діалогу ( р.68, ех. 1)

2.6 Тренування ГМ у мовленні:

  2.6.1 аудіювання ( ех.2, р. 69)

  2.6.2 Гра « Is therе…

ІІІ. Заключна частина.

3.1. Підведення підсумків:

  3.1.1. Гра «Знайди пару»


Хід уроку:

І. Вступна частина.

1.1 Організація класу.

Good afternoon, children. My name is Tetyana Evgenivna. I’m your teacher for today. Is everybody ready for the lesson? Show me your books, show me your pens. Well, we can start.

1.2 Мовленнєва розминка.

Students will answer for the questions:

  • What is the month now? (It’s February now).
  • What is the day of the week today? (Wednesday is today).
  • What is the weather like today? (The weather is…)
  • Do you like this weather? (Yes, I do/ No, I don’t).
  • Do you like your school? (Yes, I do/ No, I don’t).
  • Why do you like your school? (I like my school, because…)

ІІ. Основна частина.

2.1 Повторення вивченого раніше:

  2.1.1 Гра « Що ти бачиш?»

2.2 Ознайомлення з новими ЛО:

    2.2.1 р. 68

C:\Users\Наташа\Desktop\специализация\Снимок.PNGC:\Users\Наташа\Desktop\специализация\Снимок 2.PNGC:\Users\Наташа\Desktop\специализация\Снимок 3.PNG

  2.2.2 Гра «Call the word».

C:\Users\Наташа\Desktop\специализация\Снимок 1.PNGC:\Users\Наташа\Desktop\специализация\Снимок 2.2.PNGC:\Users\Наташа\Desktop\специализация\Снимок 3.3.PNG

  2.2.3 Гра « What`s missing

2.3  Тренування ЛО в мовленні:

  2.3.1 Гра « Що ти бачиш?»

2.4  Фізкультхвилинка.

2.5 Ознайомлення з новим ГМ:

C:\Users\Наташа\Desktop\специализация\1.PNG

    2.5.1 Слухання та читання діалогу ( р.68, ех. 1)

C:\Users\Наташа\Desktop\специализация\2.PNG

2.6 Тренування ГМ у мовленні:

  2.6.1 аудіювання ( ех.2, р. 69)

C:\Users\Наташа\Desktop\специализация\3.PNG

  2.6.2 Гра « Is therе… ?»

ІІІ. Заключна частина.

 3.1. Підведення підсумків:

  3.1.1. Гра «Знайди пару»

- Look at the board. Make pair.

- Thanks for your attentions.

docx
Додано
21 травня
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку