Дата: №
Тема: Велике чи маленьке? Формування навичок писемного продукування. Літери алфавіту Kk,Ll.
Мета:
Навчальна: ввести нові літери; продовжити активізувати лексику розділу в діалогічному та монологічному мовленні.
Розвивальна: Розвивати фонематичний слух учнів; продовжити формування навичок писемного продукування; розвивати вміння активно співпрацювати під час роботи в групах та в парах; формувати мовленнєву компетенцію учнів.
Виховна: виховувати любов до природи та відповідальне ставлення щодо обов’язків по догляду за домашніми улюбленцями; виховувати бажання вивчати іноземну мову.
Очікувані результати: Учень пише літери з опорою на модель, наочність. Розрізняє літеру та звук.
Обладнання: картки, ілюстрації, дидактичний матеріал, аудіо та відеозаписи, скринька для гри «Magic box».
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
1. Привітання.
T: Hello, children. Glad to see you. And let’s sing a “Hello song”.
2. Повідомлення теми і завдань уроку.
Т: Сьогодні ми продовжимо нашу розмову про тварин а також вивчимо 2 нові літери.
3. Уведення в іншомовну атмосферу. Мовленнєва розминка.
Учні працюють в парах та ставлять один одному запитання «How are you today?» та відповідають на нього.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
Учні по черзі витягують зі скриньки (“Magic box”) картку із зображенням тваринки та утворюють речення. (I can see a small dog/I can see a big cat)
T: Ми продовжимо вивчати літери англійського алфавіту. Сьогодні ми знайомимося з літерою Kk. Вона схожа на українську літеру К. Як ви думаєте, який звук вона передає? (учні намагаються здогадатися самостійно ). А зараз я вам назву декілька слів, якщо ви почуєте звук [к] – плесніть у долоні. (kitten, dog, bat, Kate, hamster, etc.)
Перегляд відео. Learn The Letter K | Let's Learn About The Alphabet | Phonics Song for Kids | Jack Hartmann
Т: Ще одна літера на сьогодні. Це літера Ll. Передає звук [l]. учні тренуються у вимові звуку.
https://www.youtube.com/watch?v=F4BgJ_SAgZ8
Зображення виводяться на мультимедійну дошку. Учитель називає слова. Учні по черзі виходять до дошки та вписують пропущені літери.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА