Тема: Мій домашній улюбленець My Pet.
Мета: повторити і закріпити лексичний матеріал, вдосконалювати вміння вживати вивчений лексичний матеріал (назви тварин, кольорів) у мовленні; розвивати вміння вести діалог; розвивати вміння сприймати на слух іншомовний текст, розвивати артикуляційний апарат, мовленнєві навички, увагу, фонематичний слух; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, товариськість, культуру спілкування.
Objectives:
to introduce new colours
to introduce and practise new structure
to review colours
to practise the structure of the previous lesson
Outcomes:
By the end of the lesson
pupils will be able to use structures, “I have go a …”, “He/She has got a …” in speaking.
They will be able to tell each other about the pets and their colours.
They will be able to sing a song about pets.
Pupils will be able to understand presentations at a pet show
Обладнання: робочі зошити, ММК, інтерактивна дошка, флеш-картки. Постер №17
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА
Song “Hello, how are you?”
1) Game “How are you ?” (with a ball)
(вчитель кидає мʼяч кожному учню і питає “How are you today?” )
2) Phonetic exercises . Опрацювання звуків буквосполучень TH, літер D,T
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА
1) Game “Magic Box” (учні дістають з коробки іграшкових тварин і називають їх)
It is a …
2) Guessing game “Whatʼs this?” ( ведучий учень отримує коробочку з твариною, не показує її класу; діти повинні вгадати тварину, задаючи питання ведучому )
Is this a …?
No, it is not. / Yes, it is.
Song «Pink and Yellow»
Work in pares “My pet”
I have got a pet.
It s a … . (animal)
Itʼs … . (colour)
(учні в парах розповідають про свою тваринку, яку дістали з коробочки на початку уроку, потім декілька учнів презентують свою тваринку класу)
( учні слухають команди вчителя і зʼєднують людину з її тваринкою, потім фарбують тваринку за командою)
– Can you see a mother? Mother has got a cat. It is red. The cat is red.
– Can you see a father? Father has got a fish. It is blue. The fish is blue.
– Can you see a grandmother? Grandmother has got a rabbit. It is brown. The rabbit is brown.
– Can you see Nick? Nick has got a parrot. It is green and yellow. The parrot is yellow.
– What colour is the cat?
– What colour is the rabbit?
– What colour is the fish?
– What colour is the paroot?
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Summarizing (учні підсумовують урок закінчуючи речення)
Цікаво …
Знаю …
Вмію …