Урок англійської мови у 1 класі "My pet"

Про матеріал
Урок англійської мови у 1 класі "My pet" за підручником О.Карпюк із застосуванням мультимедійного додатку "English with Smiling Sam".
Перегляд файлу

Тема: Мій домашній улюбленець My Pet.

Мета: повторити і закріпити лексичний матеріал, вдосконалювати вміння вживати вивчений лексичний матеріал (назви тварин, кольорів) у мовленні; розвивати вміння вести діалог; розвивати вміння сприймати на слух іншомовний текст, розвивати артикуляційний апарат, мовленнєві навички, увагу, фонематичний слух; виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, товариськість, культуру спілкування.

Objectives:

to introduce new colours

 to introduce and practise new structure

 to review colours

 to practise the structure of the previous lesson

 

Outcomes:

 By the end of the lesson

 pupils will be able to use structures, “I have go a …”, “He/She has got a …” in speaking.

 They will be able to tell each other about the pets and their colours.

They will be able to sing a song about pets.

 Pupils will be able to understand presentations at a pet show

Обладнання: робочі зошити, ММК, інтерактивна дошка, флеш-картки. Постер №17

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань.

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА

  1. Greeting and Aim

Song “Hello, how are you?

  1. Warming up.

1) Game “How are you ?” (with a ball)

(вчитель кидає мʼяч кожному учню і питає “How are you today?” )

2) Phonetic exercises . Опрацювання звуків буквосполучень TH, літер D,T

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

  1. Practicing Vocabulary
  2. Опис флеш-карток. Опрацювання структур Is this a parrot? – Yea, it is| No, it isn`t. What is it? It`s a hamster.

1) Game “Magic Box” (учні дістають з коробки іграшкових тварин і називають їх)

It is a …

2) Guessing game “Whatʼs this?” ( ведучий учень отримує коробочку з твариною, не показує її класу; діти повинні вгадати тварину, задаючи питання ведучому )

Is this a …?

No, it is not. / Yes, it is.

  1. Physical Activities “Robot Sam”
  2. Reinforcement Vocabulary

Song «Pink and Yellow»

  1. Practicing Vocabulary. Speaking

Work in pares “My pet”

I have got a pet.

It s a … . (animal)

Itʼs … . (colour)

(учні в парах розповідають про свою тваринку, яку дістали з коробочки на початку уроку, потім декілька учнів презентують свою тваринку класу)

  1. Listening (work with cards)

( учні слухають команди вчителя і зʼєднують людину з її тваринкою, потім фарбують тваринку за командою)

– Can you see a mother? Mother has got a cat. It is red. The cat is red.

– Can you see a father? Father has got a fish. It is blue. The fish is blue.

– Can you see a grandmother? Grandmother has got a rabbit. It is brown. The rabbit is brown.

– Can you see Nick? Nick has got a parrot. It is green and yellow. The parrot is yellow.

 

– What colour is the cat?

– What colour is the rabbit?

– What colour is the fish?

– What colour is the paroot?

 

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Summarizing (учні підсумовують урок закінчуючи речення)

Цікаво …

Знаю …

Вмію …


Screenshot_1 

 

docx
Додано
27 лютого 2021
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку