Урок англійської мови в 1 класі "We can see a wolf. Буква Ss".

Про матеріал

Урок англійської мови в 1 класі за підручником Доценко І.В., Євчук О.В., Губарєва С.С. Урок насичений інтерактивними та ігровими вправами.

Перегляд файлу

1 клас

 

Дата проведення: ________

 

Тема: We can see a wolf. Буква Ss.

Мета:

удосконалювати лексичні навики в усній і письмовій мові по темі; повторити та активізувати лексичний матеріал теми та закріпити його вживання в усному мовлені; повторити цифри 1-10; повторити букви і звуки; збагачувати словниковий запас учнів.
-розвивати мовленнєву здогадку, пам'ять, мислення, самостійність; розвивати  навички аудіювання, читання та письма; розвивати усні комунікативні вміння з опорою на наочність.

-виховувати почуття любові, поваги; зацікавленість у розширенні своїх знань та інтерес до країни, мова якої вивчається

Обладнання: картки з літерами англійського алфавіту, фонетична таблиця (буква S), тематичні малюнки, роздатковий матеріал, м’яч,  телевізор, долоньки, картки тварин.

Хід уроку

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1.Привітання

Привітання.

Teacher: Hello, pupils!

Pupils: Hello, teacher!

Teacher: Nice to meet you!

(Учитель жестами спонукає учнів повторити фразу)

Давайте заспіваємо пісеньку-привітання. Let's sing a song «Hello»

Ok. Sit down, please.

2. Уведення в іншомовну атмосферу.

а) мовна розминка

- First of all lets remember some letters.

Я показую букву, а діти називають її.

b) Lets sing our song about letters.

Учні співають пісеньку.

A-apple        D-dog           G-gorilla      J- juice     M-monkey    P-pig            S-sun        V- van           B-ball          E-elephant    H-hat      K- kangaroo    N- no   Q-question    T-train        W-watch       C-cat           F-fish           I- igloo        L-lion      O- octopus          R-ring    U- umbrella          X-box          Y-yellow     Z-zoo.

Діти називають букви і звуки, які пропонує вчитель. А потім учні добирають пару(слово) у якому є подана буква.

с) Давайте пограємо в гру «What is missing?» «Що зникло?»

(картки з буквами)

Look at the picture and say «What is missing?»

d) гра «Show me» з долоньками.

- I’ll name and pupils must show me  on the blackboard this.

Перевіряємо букви які вже ми вивчили.

На дошці букви, а учні мають показувати долоньками ту, яку я називаю.

e) Гра з присіданням.

Я називаю букву, а дитина із цією буквою присідає.

f) Організація класу до уроку.

You must to check what do you have on your desks.

A book

A copybook

A pencil case with your pen and pencils

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1.Повідомлення теми та мети уроку.

a)- Давайте переглянемо картинки і подумаємо яку тему ми вивчаємо сьогодні на уроці.

  • Діти, хто здогадався яка тема нашого сьогоднішнього уроку?

Сьогодні на уроці ми вивчимо нові слова – назви деяких тваринок.

2. Вивчення нових ЛО.

          a) First of all lets remember numbers and sing a song.

b) Repeat after me.

Вчитель називає слово і плескає в долоні. Діти повторюють.

c) Робота у зошиті. Listen and match.

3. Letter Ww. Вивчення нової букви.

a) Сьогодні на уроці ми вивчаємо нову букву.

Ss – буква ес і позначає вона звук с.

b) Look at the poster. 

- На що схожа буква.

- У яких словах є.

с) Написання букви (відео)

  Вчитель вмикає відео запис і діти повторюють за ним і намагаються прописати букву у повітрі.

d) Робота у зошиті. Знайди букву і обведи у кружечок.

е) Написання букви

Write in the air.

f) Фізкультхвилинка.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1.Підсумок уроку.

- What did we do at our lesson?

Name in English numbers from 1-10.

Name English letters A.B.C.D.E.F.G.H.I.J.K.L.M.N.O.P.Q.R.S.

2. Гра «М'яч»

Я задаю питання, а учні відповідають. How old are you?

- The lesson is over. Good – bye!

What’s theme of our lesson? Яку букву вивчили? Які слова?

3. Let's sing a song «Bye. Bye. Good Bye»

docx
Додано
27 березня 2023
Переглядів
640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку