План-конспект уроку англійської мови у 2 класі Дата_____________________
Тема уроку/ The subject of the lesson: Частини тіла. Обличчя.
Завдання уроку/Aims:
Тип уроку/ Type of the lesson: подача нового матеріалу.
Види діяльності на уроці/Activities at the lesson: фронтальна робота, парна робота, робота з роздатковим матеріалом, робота з опорою на наочність, робота за зразком.
Хід уроку/ Procedure
Привітання/Greetings.
T: Hello everybody! How are you?
Ps: Hello! I’m fine! / OK / Great / So-so / Not so good.
T: How are you today? I hope you are happy, but not sad. Сподіваюся, що у вас гарний настрій. Choose one smiley and say: «I am happy» or «I am sad». Обери той Смайлик, який відповідає твоєму настрою. Well! Let's start our lesson.
Повідомлення теми, мети уроку/Aim of the lesson:
T: Сьогодні ми розпочинаємо вивчати тему “Parts of Our Body”, “My Face” «Частини тіла. Обличчя.». Я впевнена, що вам буде цікаво і ви з легкістю запам’ятаєте нові слова на позначення частин нашого тіла й обличчя, спробуєте вживати ці слова і фрази у мовленні, повторите назви кольорів у грі і дещо попрацюєте на окремих worksheets.
Фонетична розминка/Phonetic exercises.
T: А поки що давайте налаштуємо язик на вимову англійських звуків. Сьогодні повторимо звук [o]. Repeat after me, please. Повторюйте за мною, будь ласка. А потім спробуйте прочитати самостійно.
Oh, of, top, pot, not, got, pop, Tom, dot, doll.
Ball, tall, small, football.
Good of you!
2. Основна частина уроку.
Подання лексичного та граматичного матеріалу/Presenting vocabulary, grammar.
Т: Now we are to learn new words. 3apaз ми повинні ознайомитися і вивчити декілька нових слів.
Т: Look at the blackboard. You can see a clown here. What is this? Що це? (Вчитель показує обличчя, ніс, око, вухо, ротик, волосся, а діти називають українською, а вчитель говорить англійською).
Т: This clown is pretty. Цей клоун гарненький.
Face [feis] обличчя
Eye [ai] око
Ear [іǝ] вухо
Nose [nouz] ніс
Hair [heǝ] волосся
Mouth [mauθ] рот
Т: Repeat after me, please.
T: What does it mean "face"?
Ps: Обличчя.
T: How is for English «вухо»?
Ps: Ear.
T: What does it mean "pretty"?
Ps: Гарненький.
T: How is for English «око»?
Ps: Eye.
T: What does it mean "nose"?
Ps: Hic.
T: Great job.
Удосконалення вмінь та навичок (повторення назв кольорів у формі активної гри, яка замінює фізкультхвилинку; вправи на Worksheets)/ Revision and practice.
T: And now let’s revise names of colours. А тепер давайте повторимо назви кольорів. Спочатку повторимо за картками.
Т: Памятаєте гру, в яку ми граємо для повторення кольорів? Так, це активна гра “Touch…”. Let’s play! (Учні вільно рухаються по класній кімнаті і торкаються речей того кольору, який назве вчитель.)
T: And now we check who knows colours and remember all parts of the body. Take your worksheets, please. You are to listen to me attentively and colour/draw in such a way as I’ll say. А зараз ми перевіримо, хто з вас знає кольори і запам’ятав назви частин обличчя. Ось, візьміть ваші листочки. Вам треба слухати мене дуже уважно і розфарбовувати клоуна таким чином, як я скажу англійською мовою. Починаємо.
(Учні виконують завдання – розфарбовують клоунів на робочих листочках,
вчитель контролює виконання завдання. і підбиває підсумки.)
3. Заключна частина уроку.
Підсумки уроку/Summarizing.
Т: What new have you learnt today? Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?
What is it? It is a/an … Що це? Це … (ніс, вухо … )
Very good job. Thank you. Ви молодці, діти! Ви були уважними, активними і багато дізналися протягом уроку.
Чи змінився ваш настрій? How are you now?
Оцінювання. Домашнє завдання/Home tasks.
Вчитель оцінює діяльність учнів на уроці.
Домашнє завдання: повторити назви частин обличчя, повторити лічбу до 10.
The lesson is over. Goodbye, children!