16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Урок "Частини тіла. Обличчя." 2 клас

Про матеріал
Тема уроку/ The subject of the lesson: Частини тіла. Обличчя. Завдання уроку/Aims:  ознайомити з новим лексичним матеріалом, повторити назви кольорів;  навчати розпізнавати нові ЛО за темою;  удосконалювати навички читання;  розвивати мовні та мовленнєві навички учнів за темою;  розвивати ерудицію, логічне мислення;  виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати. Тип уроку/ Type of the lesson: подача нового матеріалу.
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови у 2 класі                            Дата_____________________

Тема уроку/ The subject of the lesson: Частини тіла. Обличчя.

Завдання уроку/Aims:

  • ознайомити з новим лексичним матеріалом, повторити назви кольорів;
  •         навчати розпізнавати нові ЛО за темою;
  •         удосконалювати навички читання;
  •         розвивати мовні та мовленнєві навички учнів за темою;
  •         розвивати ерудицію, логічне мислення;
  • виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати.

 

Тип уроку/ Type of the lesson: подача нового матеріалу.

Види діяльності на уроці/Activities at the lesson: фронтальна робота, парна робота, робота з роздатковим  матеріалом, робота з опорою на наочність, робота за зразком.

Хід уроку/ Procedure

  1.               Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Привітання/Greetings.

T:  Hello everybody! How are you?

Ps: Hello! I’m fine! / OK / Great / So-so / Not so good.

T: How are you today? I hope you are happy, but not sad. Сподіваюся, що у вас гарний настрій. Choose one smiley and say: «I am happy» or «I am sad». Обери той Смайлик, який відповідає твоєму настрою. Well! Let's start our lesson.

Повідомлення теми, мети уроку/Aim of the lesson:

T: Сьогодні ми розпочинаємо вивчати тему “Parts of Our Body”, “My Face” «Частини тіла. Обличчя.». Я впевнена, що вам буде цікаво і ви з легкістю запам’ятаєте нові слова на позначення частин нашого тіла й обличчя, спробуєте вживати ці слова і фрази у мовленні, повторите назви кольорів у грі і дещо попрацюєте на окремих worksheets.

Фонетична розминка/Phonetic exercises.

T: А поки що давайте налаштуємо язик на вимову англійських звуків. Сьогодні повторимо звук [o]. Repeat after me, please. Повторюйте за мною, будь ласка. А потім спробуйте прочитати самостійно.

Oh, of, top, pot, not, got, pop, Tom, dot, doll.

Ball, tall, small, football.

Good of you!

2. Основна частина уроку.

Подання лексичного та граматичного матеріалу/Presenting vocabulary, grammar.

Т: Now we are to learn new words. 3apaз ми повинні ознайомитися і вивчити декілька нових слів.

Т: Look at the blackboard. You can see a clown here. What is this? Що це? (Вчитель показує обличчя, ніс, око, вухо, ротик, волосся, а діти називають українською, а вчитель говорить англійською).

Т: This clown  is pretty. Цей клоун гарненький.

Face [feis] обличчя

Eye [ai] око

Ear [іǝ] вухо

Nose [nouz] ніс

Hair [heǝ] волосся

Mouth [mauθ] рот

Т: Repeat after me, please.

T: What does it mean "face"?

Ps: Обличчя.

T: How is for English «вухо»?

Ps: Ear.

T: What does it mean "pretty"?

Ps: Гарненький.

T: How is for English «око»?

Ps: Eye.

T: What does it mean "nose"?

Ps: Hic.

T: Great job.

Удосконалення вмінь та навичок (повторення назв кольорів у формі активної гри, яка замінює фізкультхвилинку; вправи на Worksheets)/ Revision and practice.

T: And now let’s revise names of colours. А тепер давайте повторимо назви кольорів. Спочатку повторимо за картками.

Т: Памятаєте гру, в яку ми граємо для повторення кольорів? Так, це активна гра “Touch…”. Lets play! (Учні вільно рухаються по класній кімнаті і торкаються речей того кольору, який назве вчитель.)

T: And now we check who knows colours and remember all parts of the body. Take your worksheets, please. You are to listen to me attentively and colour/draw in such a way as I’ll say.  А зараз ми перевіримо, хто з вас знає кольори і запам’ятав назви частин обличчя. Ось, візьміть ваші листочки. Вам треба слухати мене дуже уважно і розфарбовувати клоуна таким чином, як я скажу англійською мовою. Починаємо.

(Учні виконують завдання – розфарбовують клоунів на робочих листочках,

вчитель контролює виконання завдання. і підбиває підсумки.)

3. Заключна частина уроку.

Підсумки уроку/Summarizing.

Т: What new have you learnt today? Що нового ви дізналися сьогодні на уроці?

     What is it? It is a/an … Що це? Це … (ніс, вухо … )

Very good job. Thank you. Ви молодці, діти! Ви були уважними, активними і багато дізналися протягом уроку.

Чи змінився ваш настрій? How are you now?

Оцінювання. Домашнє завдання/Home tasks.

Вчитель оцінює діяльність учнів на уроці.

Домашнє завдання: повторити назви частин обличчя, повторити лічбу до 10.

The lesson is over. Goodbye, children!

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
12 березня
Переглядів
280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку