Тема уроку: Деяки види теплових машин.
Мета уроку:
«Теплові двигуни». Ознайомитись з впливом теплових двигунів на природу.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань
Обладнання: дошка Padlet, інтерактивна гра «Що ти знаєш про теплові машини?», інтерактивний аркуш Wizer.me, узагальнююча таблиця про теплові машини, презентація з екологічними проблемами та шляхами їх вирішення, відео реклама теплових машин, задачі для груп та інформація про теплові машини для заповнення таблиці.
Хід уроку
Вступне слово вчителя та повідомлення мети уроку.
Перевірка теоретичних знань за допомогою інтерактивної гри «Що ви знаєте про теплові машини?»
Працюють під час уроку учні по групам, тому відповідати на питання буде по черзі один учень з кожної групи. Якщо група відповіді не знає то питання виноситься на загальне обговорення.
Під час уроку користуємся правилом піднятої руки.
Наступним завданням буде виконання завдань на відповідність, яке має на меті перевірку знання позначення фізичних величин та їх одиниць вимірювання а також математичних формул кожної фізичної величини. Вашій увазі пропонується інтерактивний аркуш Wizer.me
https://app.wizer.me/learn/7RZ64D
перейти можна за посиланням або через QR код на дошці Padlet.
Посилання на дошку
https://padlet.com/svetik19712664/9efckgl7jgunmxcp
Використавуючи методику перевернутого навчання, кожна група опрацьовувала матеріал про один з видів теплових машин і підготувала звіт у вигляді презентації або відео реклами яку зараз продемонструє.
Після ознайомлення з тепловими машинами робота продовжується у сесійних залах.
Кожна група отримує доступ до Гугл таблиці, яку потрібно заповнити та умову задачі, яку разом повинні розв’язати.
Задачі групам:
Всі задачі є невеликими етапами розв’язання однієї комбінованої задачі, тому після повернення до конференції ми розвязуємо задаче поетапно використовуючи готові відповіді кожної групи.
Узагальнююча таблиця дає можливість зробити висновки про те яка з теплових машин має найбільший ККД та яка найменше забруднює навколишнє середовище.
Учні роблять висновки про вплив теплових машин на навколишнє середовище:
В кінці уроку робимо висновки про шляхи вирішення екологічної кризи:
( замість викопних ресурсів паливо з рослин)
Сьогодні ми з вами узагальнили матеріал по темі «Теплові машини». Показали вміння працювати з різними джерелами інформації, вибирати головне і суттєве, робити висновки. Удосконалили навички роботи в групі.
Оцінки будуть виставлені після перевірки інтерактивних аркушів та з урахуванням висновків про внесок у роботу команди коучерами.
Вдома :Повторити параграф 10-18 розвязати завдання на стор. 96-97(7-10,13,16*).