Урок для 11 класу на тему "Сила Ампера"

Про матеріал
Конспект уроку так складений, що його можна використовувати під час дистанційного навчання. В ньому є гіперпосилання на відео-досліди, тестові завдання, інтерактивні вправи, відеофрагменти.
Перегляд файлу

Сила Ампера.

Мета: освітня - сформувати уявлення про магнітне поле провідника зі струмом

сформулювати правила «гвинта» та «лівої руки» ввести поняття і величини, що сприяють опису магнітного поля струму;

виховна - сприяти розвитку умінь слухати і чути один одного; створити умови для формування комунікативних навичок;

розвиваюча - розвивати фізичну компетентність при роботі з електроприладами, продовжити розвиток умінь аналізувати, висловлювати припущення, зіставляти нові факти з наявними знаннями, формулювати висновки.

Обладнання : ПК (з виходом в Інтернет), мультимедійний проектор, інтерактивна дошка комплекти лабораторного обладнання: джерело струму, резистор, амперметр, ключ, магнітна стрілка набір постійних магнітів, залізні ошурки.

Тип уроку: комбінований.

Форми роботи учнів - фронтальна бесіда, індивідуальна і групова робота.

 ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент.

 

  1. Перевірка домашнього завдання.

(тест «На урок»)   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2898292

 

  1. Актуалізація опорних знань.

Учитель проводить дослід і організовує фронтальну бесіду

https://www.youtube.com/watch?v=Lq2kS-YDBMk&t=27s

Дослід: підвішені на нитках дві гільзи з фольги. Заряджаємо гільзи однаковими зарядами. Потім – різнойменними;

- опишіть, що ви спостерігаєте.

Просить піднести магніти, що знаходяться на столах учнів, однаковими полюсами, а потім – різними;

- опишіть, що ви спостерігаєте

 

Постановка мети уроку.

 

Учитель пропонує учням зібрати просту електричну схему, що складається із джерела струму, реостата, амперметра і ключа. Просить замкнути ключ і звернути увагу на магнітну стрілку.

Лабораторія електрики: постійний струм - віртуальна лабораторія‬ (colorado.edu)

Яке припущення можна з цього зробити?

Демонструє дослід взаємодії паралельних струмів.

https://www.youtube.com/watch?v=0fDrtZp_JDo

Формулює цілі і тему уроку.

У 1820 р А.Ампер спостерігав відштовхування провідників, по яких протікають струми в різних напрямках, і притягання, в разі струмів одного напрямку.

-як пояснити дану невідповідність?

Сьогодні на уроці ми більш детально вивчимо магнітне поле і його дію на провідник зі струмом.

 

  1. Вивчення нового матеріалу

План

 

  • Метод «Критичне читання тексту» (учитель просить прочитати перший пункт    параграфа)
  •                  Повідомлення (чому силу, що виникає… називають силою Ампера).
  •                  формула для сили Ампера
  •                  одиниця магнітної індукції
  •                  правило лівої руки
  •                  момент сили Ампера
  •                  застосування

https://www.youtube.com/watch?v=2by4CYUJCnY

 

Відтворення і осмислення учнями нового матеріалу.

 

(фронтальне тестування, https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9951939

 Тест транслюється на інтерактивній дошці).

 

  1. Узагальнення пройденого матеріалу.

(Метод «Ланцюжок» учні дають відповідь на контрольні запитання після пар. підручника).

 

  1. Закріплення отриманих знань.

- індивідуальна робота учнів за рішенням завдань на застосування правил, вивчених на уроці;

*  - роботи в кінці уроку здаються на перевірку. У журнал виставляються тільки добрі та відмінні оцінки.

 

  1. Підбиття підсумків уроку

(Рефлексія за методом «Кошик ключових слів»).

 

  1. Домашнє завдання.

Опрацювати §____, Впр._____(за рівнями).

Експериментальне завдання: Візьміть вдома будь який несправний електричний пристрій (кухонний комбайн, електром’ясорубку чи дитячу іграшку на пульту), знайдіть у цьому пристрої двигун, розгляньте його будову, визначте основні складові.

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чепурна Оксана Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізика, 11 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика (академічний рівень, профільний рівень) 11 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О., Кірюхін М.М.)
Додано
17 березня 2021
Переглядів
886
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку