Theme: Seasons and Nature
Objectives:
Виховувати дбайливе ставлення до природи.
Обладнання:
Підручник, робочий зошит, картки з фонетики та лексики, відеоролики.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Greeting . Привітання.
T.: Good morning, children!
P.: Good morning, teacher!
T.: I am glad to see you. Let`s start our lesson with song ``Good morning!``
Бесіда `` How are you today?``
T.: How are you today?
P.: I am fine.
T.: How old are you?
P.: I am 8.
T.: Where are you from?
P.: I am from Ukraine.
T.: Where are do you live?
P.: I live in Chernihiv.
T.: What season is it now?
P: It is winter now.
II. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація.
T. Look at the blackboard! Read, please, what is the topic of our lesson. Who can tell me?
P.: Seasons and Nature.
T.: You are right. The topic of our lesson is ``Seasons and Nature``. Озвучення мети та мотивації.
T. Метою нашого уроку є :
- активізувати лексику теми;
- формувати навички правильної вимови звуків англійської мови;
- розвивати навички монологічного мовлення.
II. Drill. Фонетична зарядка.
T.: We shall begin our lesson with fonetic drills.
T. Read and remember the following sound wh.
(Картка, відео та Впр. 6 стр. 65)
ІІ. Oсновна частина уроку
Перевірка домашнього завдання.
T.: Now let`s check up your home tasks. (Ex. 1 p. 43 Друкований зошит)
ІІІ. Уведення в іншомовну атмосферу.
Гра «It’s Cold in Winter».
Учитель починає речення, а учні продовжують його, називаючи відповідну пору
року. Наприклад:
T: It’s frosty (зображує, що йому холодно) and snowy (показує, що сніжить) in...
Ps: Winter!
T: It’s warm (зображує, що йому тепло й радісно) and nice in...
Ps: Spring!
T: It’s hot (зображує, що йому спекотно) and sunny in...
Ps: Summer!
T: It’s cold (зображує, що йому холодно) and windy (зображує, як завиває вітер) in...
Ps: Autumn!
Повторення за плакатом погоду та пори року.
Робота біля дошки та в зошиті.
Впр. 4 стр. 65 (підручник)
T.: .: Now, I`ll read you the riddles (загадки) and you must guess the names of the seasons:
Фізкультхвилинка
T.: Are you tired? Stand up, please. Let`s sing and dance a little.
Song ``Head and Shoulders``(планшет)
Reading
Ex. 2 p.45 (друкований зошит)
Читає вчитель по реченню, учні за ним. Переклад речень.
Командна гра.
Учні поділяються на чотири команди. Вчитель роздає кожній команді по набору карток з малюнками (НО). Потім послідовно називає по одному слову, що відповідають цим малюнкам. Почувши слово, учні повинні швидко знайти у себе на парті картку з відповідним малюнком і підняти її. Команда, яка швидше це робить, набирає бали. Виграє команда з найбільшою кількістю балів.
T.:We shall play the game “Microphone”
T.: What kind of weather do you like?
P.: I like sunny weather.
Учні по черзі називають улюблену погоду.
Вправа «Стрічки»
Діти витягують погоду и називають, до якої з пір року належить.
Вправа 2 стр. 43-44 (друкований зошит)
ІІІ. Заключна частина уроку
1.Пояснення домашнього завдання.
1. Вивчити слова. Впр. 3 стр. 44 (друк.зошит)
2. Підбиття підсумків.
T.: You have made a lot of work today. You done well.
3. Оцінювання.
T.: Your marks are…
4. Завершення уроку.
Goodbye!!! See you!!!
Запас(картки)