Урок для 2 класу ''Nature and Seasons``

Про матеріал
Урок з використанням інтерактивних форм навчання в 2 класі на тему : "Seasons and Nature"
Перегляд файлу

Theme: Seasons and Nature

Objectives:

Виховувати дбайливе ставлення до природи.

Обладнання:

Підручник, робочий зошит, картки з фонетики та лексики, відеоролики.                  

Тип уроку: урок застосування знань, умінь і навичок.

                                                  Хід  уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Greeting . Привітання.

T.:   Good morning, children!

P.: Good morning, teacher!

T.: I am glad to see you. Let`s start our lesson with song ``Good morning!``

Бесіда `` How are you today?``

T.: How are you today?

P.: I am fine.

T.: How old are you?

P.: I am 8.

T.: Where are you from?

P.: I am from Ukraine.

T.: Where are do you live?

P.: I live in Chernihiv.

T.: What season is it now?

P: It is winter now.

II. Повідомлення теми і мети уроку, мотивація.

T. Look at the blackboard! Read, please, what is the topic of our lesson. Who can tell me?

P.: Seasons and Nature.

T.: You are right. The topic of our lesson is ``Seasons and Nature``. Озвучення мети та мотивації.

T. Метою нашого уроку є :

-         активізувати лексику теми;

-         формувати навички правильної вимови звуків англійської мови;

-         розвивати навички монологічного мовлення.

II. Drill. Фонетична зарядка.

T.: We shall begin our lesson with fonetic drills.

T. Read and remember the following sound wh.

(Картка, відео та Впр. 6 стр. 65)

ІІ. Oсновна частина уроку

Перевірка домашнього завдання.

T.: Now let`s check up your home tasks. (Ex. 1 p. 43 Друкований зошит)

ІІІ. Уведення в іншомовну атмосферу.

Гра «It’s Cold in Winter».

Учитель починає речення, а учні продовжують його, називаючи відповідну пору

року. Наприклад:

T: It’s frosty (зображує, що йому холодно) and snowy (показує, що сніжить) in...

Ps: Winter!

T: It’s warm (зображує, що йому тепло й радісно) and nice in...

Ps: Spring!

T: It’s hot (зображує, що йому спекотно) and sunny in...

Ps: Summer!

T: It’s cold (зображує, що йому холодно) and windy (зображує, як завиває вітер) in...

Ps: Autumn!

Повторення за плакатом погоду та пори року.

Робота біля дошки та в зошиті.

Впр. 4 стр. 65 (підручник)

T.: .: Now, I`ll read you the riddles (загадки) and you must guess the names of the seasons:

Фізкультхвилинка

 T.: Are you tired? Stand up, please. Let`s sing and dance a little.

Song ``Head and Shoulders``(планшет)

Reading

Ex. 2 p.45 (друкований зошит)

Читає вчитель по реченню, учні за ним. Переклад речень.

Командна гра.

Учні поділяються на чотири команди. Вчитель роздає кожній команді по набору карток з малюнками (НО). Потім послідовно називає по одному слову, що відповідають цим малюнкам. Почувши слово, учні повинні швидко знайти у себе на парті картку з відповідним малюнком і підняти її. Команда, яка швидше це робить, набирає бали. Виграє команда з найбільшою кількістю балів.

 

 

 

T.:We shall play the game “Microphone”

T.: What kind of weather do you like?

P.: I like sunny weather.

Учні по черзі називають улюблену погоду.

Вправа «Стрічки»

Діти витягують погоду и називають, до якої з пір року належить.

Вправа 2 стр. 43-44 (друкований зошит)

ІІІ. Заключна частина уроку

1.Пояснення домашнього завдання.

1. Вивчити слова. Впр. 3 стр. 44 (друк.зошит)

2. Підбиття підсумків.

T.: You have made a lot of work today. You done well.

3. Оцінювання.

T.: Your marks are…

4. Завершення уроку.

Goodbye!!! See you!!!

Запас(картки)

doc
Додано
3 вересня 2023
Переглядів
477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку