Урок містить матеріал з теми "Їжа" для 6 класу, підручник А. Несвіт
Урок містить різноманітні матеріали як для індивідуальної роботи, так і для групової. Завдання підібрані з урахуванням складності, від самого легкого до самого важкого, складання меню.
Урок № ____ Дата _____
Клас 6
Тема 3. Харчування.
Підтема: Правильне харчування
Задачі
Практичні
1. Організувати тренування учнями лексичного матеріалу з теми "Харчування" в мові, на рівні речення.
2. Організувати читання учнями тексту "Сніданок" з повним розумінням прочитаного.
3. Організувати монологічне мовлення учнів на основі прочитаного тексту.
Освітні
1. Підвищити загальну культуру учнів.
2. Формувати усвідомлення важливості оволодіння іноземною мовою і потребу користуватися нею як засобом спілкування; вчити учнів працювати з підручником і робочим зошитом.
Розвиваючі
1. Розвивати готовність до іншомовного спілкування.
2. Розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів.
3. Розвивати уяву учнів в умовах групової роботи.
Виховні
1. Прищеплювати морально-етичні норми поведінки.
Обладнання: Підручник А.Несвіт 6кл. 2014р., лексико-граматична таблиця, робочий зошит, дошка, роздруківки, малюнки.
Хід уроку
Початок уроку
2. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
I like...
I like honey, I like cheese,
I like beans, but I don’t like peas.
I like coffee, I like tea,
I like you, do you like me?
Now look at the envelope, we have smth inside it. Let's open it read. " Put all letters in order to make a word. This word is the theme of our lesson."
FOOD
COFFEE
ORANGE
PORRIDGE
SALAD
1. Some people like to drink it with milk.
2. It has a lot of vitamin C.
3. People usually eat it in the morning, but many children don't like it at all.
4. It can be tomato and cucumber and Olivier.
Now you know that we are going to speak about food
Основна частина
Задача 1.: Організувати тренування учнями лексичного матеріалу з теми "Харчування" в мові, на рівні речення.
1. Повторення лексичного матеріалу.
sweets |
солодощі |
bread |
хліб |
hamburgers |
гамбургери |
yoghurt |
йогурт |
chocolate |
шоколад |
cereal |
каша |
eggs |
яйця |
milk |
молоко |
cakes |
тістечка, пироги |
butter |
масло |
nuts |
горіхи |
vegetables |
овочі |
jam |
джем |
ice cream |
морозиво |
cheese |
сир |
fruit |
фрукти |
pasta |
паста |
a bag of flour |
мука |
meat |
м'ясо |
fish |
риба |
tea |
чай |
juice |
сок |
2. Виконання тренувальних вправ
Divide all these words into 2 columns: Healthy & Unhealthy
Let’s try to compare your answers.
For example: I think pizza is healthy but coke is unhealthy.
3. Answer the questions
Will you answer my questions?
1. Do you like to eat a bar of chocolate for breakfast?
2. What bread do you like black or white one?
3. Do you like to eat sweets?
4. Do you have a cup of tea or coffee for lunch?
5. What is your favourite food?
6. What is your favourite drink?
7. Do you like porridge with butter?
8. What fruits do you like?
9. Do you eat fast food?
4. Виконання вправи на підстановку
Put the necessary word instead of the picture.
1. I usually have and for breakfast.
2. My mother cooks some for me.
3. We usually have a plate of and a glass of for dinner.
4. My sister likes to eat and .
5. I like to eat and .
5. Write some sentences about what you like and dislike to eat. Start with the words:
1. I like to eat ... but I dislike to eat ...
6.Перевірка.
Задача 2.: Організувати читання учнями тексту "Сніданок" з повним розумінням прочитаного.
1. Pre-reading activities.
Translate the sentences
1. У мене завжди варене яйце, тости та стакан молока на сніданок.
2. Я люблю молоко, таким чином я завжди їм кашу на сніданок з молоком.
3. Я не можу піти до школи без сніданку.
4. Я вегетаріанець, так що я не їм м'ясо.
5. Я зазвичай маю ленч у школі.
6. Замість цього я їм сир та яйця.
7. Я не маю шкільного ленчу.
8. Зазвичай я їм банан чи апельсин.
9. Там великий вибір того, що можна з'їсти.
10. Якщо я ходжу до кафе біля школи я маю молочний коктейль.
11. Ви можете з'їсти бургери, запечену картоплю, піцу, сосиски та багато іншого.
12. Це зазвичай сирні сандвічі та пара яблук.
13. Мій улюблений наповнювач - шоколадний.
14. Я сама купую.
15. Я беру запакований ленч до школи з собою.
16. Я починаю день також з фруктів та йогурту.
2. Reading.
Впр. 3 стор. 61
3. Post-reading activities
Впр. 4 стор. 61
4. Answer the questions
1. What does Kate always have for breakfast?
2. Can she go to school without breakfast?
3. Where does she usually have lunch?
4. What can they choose?
5. Why does Kim always have cereal for breakfast?
6. Does she have school lunches?
7. Does she buy her own lunch?
8. What does she usually buy?
9. Who is a vegetarian?
10. What does Dan eat instead meat?
11. What does he start the day with?
12. What does he usually take to school? What is this?
5. Look through the text and say who:
Фізпауза
Задача 3.: Організувати монологічне мовлення учнів на основі прочитаного тексту.
1. Discuss and make the menu for breakfast dinner and supper in groups.
2. Be ready to speak about you menu starting with the words:
You should have ... for breakfast.
You should have ... for dinner.
You should... for supper.
3. Представлення міні проектів.
Закінчення уроку
РЕФЛЕКСІЯ
Write your recommendations
T.: Thank you for your hard work today. Your marks are …
Домашнє завдання.
Впр. 7 стор. 62у,
Впр. 8 стор. 62w