Урок до теми " My body" .

Про матеріал
Перший урок до теми "My body" за підручником Г.К.Мітчелл Smart Junior Урок введення лексем eyes nose ears mouth
Перегляд файлу

 

Lesson plan

Form: 1

Module: 5   Textbook : Smart Junior 1

Тopic:My body 

Aim: to identify parts of the face. To talk about possession.

Vocabulary: eyes, ears, mouth, nose

Lesson time: 35 minutes

Procedure

І. Greeting

- Good morning boys and girls! Nice to meet you. Sit down, please.

II. Warm up

How are you today?

a) Slide 1   Hello song

(pupils listen and sing a song “Hello”)

T: How are you… today?

P1 P2 P3…

b) Slide 2 Today  the topic of our lesson is  “My body”

c) Slide 3 By the end of the lesson we’ll learn words eyes, ears, mouth, nose

 

ІII. Main part

  1. Slide 4  Phonics. 

Одного разу Mr. Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і почав дути на дзеркало і протирати його. Mr. Tongue дуже старався. Він легенько дув: [hhh] і витирав ганчіркою.(Прошу дітей допомогти язичку і показати, як він дув і витирав дзеркало. Слідкую, щоб звук [h] вимовлявся на видиху легко і протяжно: [hhh]. Нагадую дітям, що вони вже чули цей звук у слові Hello. Прошу їх вимовити слово Hello. Відпрацьовуюємо його вимову, запропонувавши дітям повторювати.)

Одного разу вночі розігралася негода, подув сильний вітер [ u:], зашуміли дерева і полив дощ. Язичок прокинувся і став прислухатися до звуків зовні.Спочатку він почув, як гукає сова на дереві [ u:], як зовсім близько пробіг, пофиркуючи, їжачок [ f ], [ v ] . Якийсь птах весь час повторював [ ʌ: ]. Язичок спав, і тихо дихав [ h ]. Уві сні він чув, як стукає дощ по даху [ p ]. А на ранок від бурі не залишилося й сліду. Виглянуло сонечко, заспівали пташки, задзижчали мухи [ð] . Язичок прокинувся, потягнувся як кішка [ŋ-ŋ-ŋ ], і  йому захотілося піти погуляти.

Він прочинив зовнішні двері і спочатку висунув тільки свій кінчик, а потім, осмілівши, вискочив з хати і побіг до ставка. Язичок розвеселився, став кидати в ставок камінчики [ b ], а потім вирішив скупатися. Вода була дуже холодна, але язичок про все забув і просидів в ставку довго - довго, поки не замерз  θ θ].Він повернувся в свій будиночок, кінчик його стрибнув на улюблене місце на стелі, але й там він продовжував злегка тремтіти. У поспіху язичок забув закрити двері, і вона заплескала [ w ]. Язичок її швидко закрив  і ліг в ліжко під ковдру. Не вдалося язичку вберегтися від застуди. У нього розболілося горлечко, почався кашель [ k ], піднялася температура, і він кілька разів чхнув [t ]. Язичок лежав і до приходу лікаря тихо стогнав. Спочатку так  [ e ], а потім протяжніше [ æ ]. Нарешті прийшов лікар , похитав головою, коли дізнався про купання [ :], і велів язичку сказати [ α: ].

 Але у язичка вийшло щось зовсім інше: дивне [ ə], потім [ i ] і нарешті [ i: ]. Доктор залишився незадоволений, і тоді язичок дуже постарався, але у нього вийшло тільки [ ].Довелося лікарю дати язичку гіркі ліки. Язичок проковтнув несмачну таблетку і сказав [ æ ]. Незабаром він заснув і снилися йому гарні кольорові сни.

 

1.Vocabulary

  1. Slide 5(an eye  )- 8 ( a mouth)   (pupils see pictures and name them)
  1. Slide 9  Game “I ‘ve got….” (pupils see pictures and name them; one picture disappear pupils name it )
  2. Slide 10 Game “Words’ snowball” (Teacher organize pupils into  1st team, give the 1st team snowball naming the word and so do with the 2nd, 3rd ….)
  3. Slide 11 ACTION SONG
  1. Writing
  1. Slide 12

Teacher gives pupils HO, they practice writing in the cards

b) Slide 13 

Game “SHOW ME” ( teacher names of the  body  pupils show it)

 

3. Audition

  1. Slide 14   Song “Eyes nose mouth ears”

 

IV. Conclusion

  1. Summarizing
  2. At Home repeat all the names of the body with your parents
  3. Slide 15   Song Good bye

 

 

 

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
1809
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку