Lesson plan
Form: 1
Module: 5 Textbook : Smart Junior 1
Тopic:My body
Aim: to identify parts of the face. To talk about possession.
Vocabulary: eyes, ears, mouth, nose
Lesson time: 35 minutes
Procedure
І. Greeting
- Good morning boys and girls! Nice to meet you. Sit down, please.
II. Warm up
How are you today?
a) Slide 1 Hello song
(pupils listen and sing a song “Hello”)
T: How are you… today?
P1 P2 P3…
b) Slide 2 Today the topic of our lesson is “My body”
c) Slide 3 By the end of the lesson we’ll learn words eyes, ears, mouth, nose
ІII. Main part
Одного разу Mr. Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і почав дути на дзеркало і протирати його. Mr. Tongue дуже старався. Він легенько дув: [hhh] і витирав ганчіркою.(Прошу дітей допомогти язичку і показати, як він дув і витирав дзеркало. Слідкую, щоб звук [h] вимовлявся на видиху легко і протяжно: [hhh]. Нагадую дітям, що вони вже чули цей звук у слові Hello. Прошу їх вимовити слово Hello. Відпрацьовуюємо його вимову, запропонувавши дітям повторювати.)
Одного разу вночі розігралася негода, подув сильний вітер [ u:], зашуміли дерева і полив дощ. Язичок прокинувся і став прислухатися до звуків зовні.Спочатку він почув, як гукає сова на дереві [ u:], як зовсім близько пробіг, пофиркуючи, їжачок [ f ], [ v ] . Якийсь птах весь час повторював [ ʌ: ]. Язичок спав, і тихо дихав [ h ]. Уві сні він чув, як стукає дощ по даху [ p ]. А на ранок від бурі не залишилося й сліду. Виглянуло сонечко, заспівали пташки, задзижчали мухи [ð] . Язичок прокинувся, потягнувся як кішка [ŋ-ŋ-ŋ ], і йому захотілося піти погуляти.
Він прочинив зовнішні двері і спочатку висунув тільки свій кінчик, а потім, осмілівши, вискочив з хати і побіг до ставка. Язичок розвеселився, став кидати в ставок камінчики [ b ], а потім вирішив скупатися. Вода була дуже холодна, але язичок про все забув і просидів в ставку довго - довго, поки не замерз [θ θ θ].Він повернувся в свій будиночок, кінчик його стрибнув на улюблене місце на стелі, але й там він продовжував злегка тремтіти. У поспіху язичок забув закрити двері, і вона заплескала [ w ]. Язичок її швидко закрив і ліг в ліжко під ковдру. Не вдалося язичку вберегтися від застуди. У нього розболілося горлечко, почався кашель [ k ], піднялася температура, і він кілька разів чхнув [t ]. Язичок лежав і до приходу лікаря тихо стогнав. Спочатку так [ e ], а потім протяжніше [ æ ]. Нарешті прийшов лікар , похитав головою, коли дізнався про купання [ כּ:], і велів язичку сказати [ α: ].
Але у язичка вийшло щось зовсім інше: дивне [ ə], потім [ i ] і нарешті [ i: ]. Доктор залишився незадоволений, і тоді язичок дуже постарався, але у нього вийшло тільки [ כּ].Довелося лікарю дати язичку гіркі ліки. Язичок проковтнув несмачну таблетку і сказав [ æ ]. Незабаром він заснув і снилися йому гарні кольорові сни.
1.Vocabulary
Teacher gives pupils HO, they practice writing in the cards
b) Slide 13
Game “SHOW ME” ( teacher names of the body pupils show it)
3. Audition
IV. Conclusion