Тема: Домашні улюбленці. Введення нових ЛО
Мета: запровадити та практикувати нові слова; представити Wh-питання; переглянути і практикувати структуру “Look! It’s a …”; переглянути та практикувати Yes/No-question “Is it a …?” and answers “Yes, it is. / No, it isn’t.»
Обладнання: підручник, зошит, аудіо, коробка з іграшковими тваринами, ножицями, конвертами, олівці різних кольорів
Хід уроку
І. Організаційний момент. Введення в англомовну атмосферу
1. Привітання.
T: Good morning, children!
P: Good morning, teacher!
ІІ. Основна частина уроку
Запитайте учнів, що вони бачать на зображенні. Вони говорять вам українською. Трохи поговоримо про домашніх тварин. Сказати, що всі ці тварини називаються домашні тварини англійською мовою. Запропонуйте їм повторити слово кілька разів і попросіть учнів порахувати всіх на картинці (шість вихованців)
Відтворення аудіо (track Unit-4-Les_1-1).
It’s a hamster. It’s a parrot. It’s a rabbit. It’s a mouse. It’s a fish.
Робимо паузи щоб учні могли повторити.
Зверніть увагу, що у кожного вихованця є номер на картинці. Поясніть слова, які ви збираєтеся сказати номер і учень повинен викликати домашню тварину на зображенні, кажучи: “It’s a … “. Робити це навмання.
Налаштовуємо учнів, що вони збираються слухати те, про що діти розмовляють в зоомагазині.
Відтворити Audio (доріжка track -4-Les_1-3)
Nick: What is this?
Vic: It’s a hamster.
Nick: What is this?
Vic: It’s a parrot.
Nick: Wow! What is this?
Vic: It’s a rabbit.
Liz: Is it a mouse?
Bill: Yes, it is... Look!
It’s a fish… Vic: Wow!
Вчитель просить учнів повторити кожен рядок діалогу. Відтворення звуку, роблячи паузи для повторення учнями. Зробити це двічі.
Показати кожну картинку, задаючи питання " What is this?".
Учні дайте відповідь " It’s a …”
Витягніть іграшкових тварин один за одним, задаючи питання “Is it a …?” Іноді робіть помилки, щоб учні відповісти “Yes, it is” or “No, it isn’t.”
Вкажіть на фігуру 1 і скажіть, що У1 повинен задати питання про фігуру.Наприклад: “One. Is it a …(mouse)?” P2 повинен відповісти позитивно або негативно.
Нехай учні виконуть завдання парами. Підійдіть до учнів, хто потребує допомоги. Попросіть п'ять пар вийти перед класом і продемонструвати.
Розташуйте п'ять стільців по колу перед класом. Запросіть п'ять учнів перед класом і попросіть їх сісти (якщо це неможливо, виконайте вправу з учнями, що сидить за їх столами).
Роздайте картки на яких зображено вже відомі тваоини.
Поясніть, що після того, як музика починається, вони повинні передати картинки за годинниковою стрілкою по колу.
Коли музика зупиняється, учень, що тримає флешку, повинен імітувати домашню тварину.
Решта учнів повинні вимовити назву тваринки, зображеного на картці.
Повторіть 3-5 разів. Потім запросіть іншу групу з 5 учнів.
Поясніть своїм учням вони збираються зробити мінібук домашніх тварин, використовуючи інструкцію в картинках на сторінці 46 в їх підручників.
Покажіть їм, як ви робите книгу. Візьміть аркуш паперу і намалюйте лінії, потім складіть папір по лініях. Намалюйте зображення домашньої тварини заохочуючи їх робити те ж саме.
Нехай учні роблять свої міні-книги домашніх тварин.
Запитайте у кількох учнів “What is this?” учень відповідає “It’s a …”. Запитайте інших учнів принаймні про одну домашню тварину в їхніх книгах.
Скажіть учням працювати в парах, задаючи і відповідаючи на питання про домашніх тварин в своїх домашніх міні-книгах.
III. Заключна частина уроку
Увімкнути аудіо (трек Unit-4-Les_1-3) і робити паузи після кожної фрази. Попросити учнів назвати тварину, який його вимовляє, і повторити фразу.
Підсумок уроку
- OK. Say me, please. What did you remember at our lesson?
- The lesson is over. Good – bye!