Урок "Електричні явища. Електричний струм"

Про матеріал
Розробка передбачає поглиблення, узагальнення та закріплення знань з теми "Електричні явища. Електричний струм".
Перегляд файлу

Тема уроку. Електричні явища. Електричний струм.

Мета уроку: поглибити, узагальнити й закріпити знання учнів з теми «Електричні явища. Електричний струм»; формувати ключові компетентності; розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес; розвивати вміння групової роботи, оперативно переключатися з одного виду діяльності на інший; сприяти розвитку творчих здібностей учнів та естетичному вихованню; виховувати відповідальність за дотримання правил техніки безпеки при роботі з електричним струмом та бережливе ставлення до його використання.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.

Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка, портрети вчених, дидактичний матеріал, три презентації ( «Електрика в нашому житті», «Електрика в природі»,  «Ураження струмом у побуті й перша допомога потерпілому»).

                                                     План уроку

І.   Організація навчальної діяльності учнів.

ІІ.  Повідомлення теми й мети уроку.

ІІІ. Узагальнення та систематизація знань.

  1. Бліцопитування за технологією «Мікрофон».

          2.  Самостійна робота учнів.

          3. Презентації: «Електрика в нашому житті», «Електрика в природі»,                                                                                          «Ураження струмом у побуті й перша допомога потерпілому».

ІV. Оцінювання.

V.   Рефлексія.

VІ.  Повідомлення домашнього завдання.

                                                            Хід  уроку

І. Організація навчальної діяльності

ІІ. Повідомлення теми, мети та епіграфу уроку

                                                      Атрибутом особистості є активність,

                                                       а основною функцією є діяльність.

                                                                                                      Платон

ІІІ. Узагальнення та систематизація знань

Бліцопитування за технологією «Мікрофон»

Питання

  • Що таке електричний струм?
  • Які джерела струму ви знаєте?
  • Які основні складові частини електричного кола?
  • Що таке сила струму і як її можна визначити?
  • Яка величина називається електричною напругою?
  • Чим пояснюється наявність опору струму у провідників?
  • В яких одиницях вимірюється сила струму, напруга, опір та питомий опір?
  • Як формулюється закон Ома для ділянки кола?
  • Які з’єднання називаються послідовними? паралельними?
  • Як визначають роботу електричного струму на ділянці кола?
  • Що називають потужністю та як її визначають?
  • Сформулюйте закон Джоуля – Ленца.
  • Сформулюйте закон Фарадея для електролізу.

2. Самостійна робота учнів

1. Прилад для вимірювання сили струму називається:

а) вольтметр;

б) амперметр;

в) реостат;

г) лічильник.

2. За одиницю електричного заряду узято:

а) вольт;

б) кулон;

в) ампер;

г) ват.

3. Як підключають до електричного кола вольтметр?

а) паралельно;

б) послідовно.

4.Ділянка кола складається з трьох послідовно з’єднаних резисторів опорами    6 Ом, 8 Ом і 9 Ом. Знайдіть повний опір цієї ділянки.

а) 2,7 Ом;      б) 14 Ом;     в) 17 Ом;      г) 23 Ом.

 5. Установіть відповідність «фізична величина – одиниця фізичної величини».

Сила струму                                                                        Вт

Опір                                                                                      Ампер

Робота струму                                                                      Ом   

Потужність                                                                           Ньютон

                                                                                               Джоуль

6. Розмістити в порядку збільшення значення електричного заряду.

а) 5 мкКл;     б) 5 мКл;     в) 5 МКл;     г) 5 нКл.

7. Відновіть рівності:

1,6 кОм = …Ом;

0,3 мА = …А;

15 МВ = …В.

3. Презентації учнів

-         «Електрика в нашому житті»

-         «Електрика в природі»

-         «Ураження електричним струмом у побуті й перша допомога потерпілому»

ІV. Оцінювання

V. Рефлексія

 Вправа «Незакінчене речення». Учні продовжують речення.

 На цьому уроці я:

  • дізнався…
  • зрозумів…

  Наступного уроку я хочу…

VІ. Повідомлення домашнього завдання

     Скласти сенкан до слова «Електрика»

     Написати твір – роздум « Фізика в професії, яку я обираю»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
Додано
12 лютого
Переглядів
175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку