18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок «Елементи вікон текстового редактора MS Word».

Про матеріал

Розвивати та корегувати зв'язне мовлення, зорову та слухову пам'ять, логічне мислення, увагу. Виховувати наполегливість у навчанні, цікавість к предмету. Продовжувати ознайомлення з текстовим редактором, його можливостями та призначенням.

Перегляд файлу

Тема:    «Елементи вікон текстового редактора MS Word».

Мета:  Розвивати та корегувати зв’язне мовлення, зорову та слухову пам’ять, логічне мислення, увагу. Виховувати наполегливість у навчанні, цікавість к предмету. Продовжувати ознайомлення з текстовим редактором, його

      можливостями та призначенням. Формувати знання про

 елементи вікна текстового редактора. Відпрацювати практичні  навички у  введення та редагування текстової інформації. Формувати вміння застосовувати отриманні знання в навчальної діяльності та повсякденному житті. 

Тип уроку: Урок закріплення та формування вмінь та знань учнів.             Комп’ютерна підтримка: програма текстового редактора                           

    Microsoft  Office Word, Microsoft Power Point.

Обладнання: конверти з завданням, бейджики, смайлики - оцінки.

Вимоги до учнів: знати призначення та можливості текстового

          редактора.

           Вміти працювати з елементами вікон текстового редактора.

 

 

                                                          Хід уроку.

 

І. Організаційний момент.

      Діти у вас сьогодні незвичайний урок. В нашому залі зустрілись ділові люди. Це редактори дитячих видавництв. Наша ділова зустріч відбудеться в комп’ютерному класі. А зараз давайте ближче познайомимось з нашими редакторами.

Вітаємо редакторів  відомої дитячої газети «Співрозмовник».

(………)

Редакторів дитячого журналу «Відпочинок» (………..)

Редакторів  дитячого журналу «Загадковий світ» (………….).

 Редактори вміло керують виданням газети,  журналу, книг, випуском передачі на радіо або телебаченні. Вони вміють редагувати текстову інформацію: змінювати зміст документа, виправляти помилки, замінювати форму записи тексту. А досягли вони таких успіхів завдяки комп’ютерним технологіям. Вони з’їхалися зі  всіх куточків нашої країни, щоб поділитися один з одним своєю професійною майстерністю.

1 слайд.

Тема нашої ділової зустрічі «Елементи вікон текстового редактора».

Пригадайте загальну тему нашої ділової зустрічі: «Обробка текстової інформації».

2 слайд.

Завдання: закріпити про призначення та можливості текстового редактора;

             ознайомитись з елементами вікна текстового редактора;

             відпрацювати основні прийоми редагування текстової інформації.

3 слайд.

 Знаєте чи ви, що слово інформація в перекладі від латинського, означає: роз’яснення, виклад,тлумачення, представлення, поняття, ознайомлення, просвіта.

Отримавши інформацію із навколишнього середовища за допомогою 5 органів чуття, людина формує  о ній своє уявлення. (Властивості предмета, смак, колір, запах, розмір та інше.)

За допомогою яких органів чуття людина отримує інформацію:

 - зору;

 - нюху;

 - дотику;

 - слуху;

 - смаку.

За допомогою яких органів чуття людина отримує текстову інформацію?

В наші часи, завдяки сучасним технологіям, людина навчилась опрацьовувати інформацію

4 слайд.

Кого, або що називають редакторами?                                                             Комп’ютерні програми.

Людину, яка працює в видавництві.                                                                                             5 слайд.

Шановні редактори. Вам вже відомо, як редагувати   текстову інформацію : знаходити помилки, змінювати зміст тексту.   Вашої увазі незвичайне завдання.

  Знайдіть помилкове висловлювання.

6 слайд.

  Вам відомо для чого призначаються комп’ютерні програми?  Зараз перевіримо наступним завданням. Вам необхідно знайти відповідність  призначення комп’ютерних програм.

Текстовий редактор призначений для:             створення і обробки малюнків.

Графічний редактор призначений для:             створення і обробки мелодій.

Музичний редактор призначений для:             створення і обробки текстової 

                                                                                      інформації.

 

7 слайд.  ( Мотивація)

 Текстову інформацію  отримують за допомогою зору та слуху.

На дошці два типа  текстової інформації. Прочитайте текст, що знаходиться з ліва від вас. А зараз прочитайте текст, що знаходиться справа від вас. Чим ці тексти відрізняються? Про що повідомляє нам ця інформація? Для чого нам потрібно вміти працювати з програмами текстового редактора?

8 слайд.

Вам дуже цікаво дізнатися про призначення та можливості текстового редактора?  Якщо ви замість пропусків у тексті  поставити потрібні слова, до нам буде відома ця інформація.

9 слайд.

Перед вами пристрої комп’ютера. Для чого вони потрібні? (Щоб вводити та виводити текстову інформацію).

Назвіть пристрої, які належать до уведення інформації.

Назвіть пристрої , які належать до уведення інформації.

10 слайд.

Хто пригадає тему нашої ділової зустрічі? (Елементи вікна  текстового редактора).

11 слайд.

Давайте більш детально з ними познайомимось.

  1. Рядок головного меню.
  2. Полоса прокрутки.
  3.  Панель інструментів.
  4. Панель завдань.
  5. Рядок стану об’єктів.

12 слайд.

Зясуємо, які операції виконують з елементами вікна текстового редактора.

13 – 17 слайд.

Знайомство з елементами вікна текстового редактора, та операції які з ними виконують.

18 слайд.

А зараз перевіримо, як ви запам’ятали елементи вікон.

Назвіть елементи вікна, які  знаходиться під № 3,1,4,5,2.

19 слайд.

Щоб вміти вводити та редагувати текстову інформацію нам потрібно знати призначення основних клавіш клавіатури.

Подивимось уважно на екран.

Клавіша Caps Lock вмикає та вимикає режим великих літер.

Клавіша Shuft разом будь якою літерою  надрукує велику літеру.

Клавіша Shuft разом з цифрою надрукує знаки з верхнього ряду клавіші.

Клавіша «Пробіл» відокремлює одне слово від іншого.

Клавіша з позначкою           вилучає символ ліворуч від курсора.

Клавіша Enter переводить курсор на новий рядок.

20 слайд.

Релаксація.

 Відпочинемо! Я пропоную вам полинути в прекрасні, яскраві, приємні спогади.

  1. слайд.

Практична робота.

Редагування тексту:

   - зміна змісту тексту;

  - заміна літер тексту;

   - виправлення помилок;

   Ви всі зараз отримуєте завдання. Це загадки про пристрої комп’ютера.

Уважно прочитайте його. Що буде незрозуміло, звертайтесь.

Завантажте програму текстового редактора.  Введіть  текст за допомогою основних клавіш клавіатури за інструкціями в кінці тексту.  Обміняйтесь  компютерами з редакторами свого  видавництва і відредагуєте текст вашого колеги. Зберегти інформацію в папці з назвою вашого видавництва.

 

     Завдання для 2 рівня.

   ( Редактори дитячого журналу «Загадковий світ» -………………).

 

Ти хочеш символи ввести

Чи скласти літери красиво?

Візьми ……………………….       ти,

Без неї все це неможливо.

  1. Перший рядок загадки надрукуй  так, щоб всі слова були разом.
  2. Другий рядок загадки надрукуй так, щоб перші літери в словах були великими.
  3. Замість крапок постав потрібне слово.
  4. Запиши четвертий рядок так, щоб в кожному слові була пропущена перша літера.

Завдання для 3 рівня. (Редактори дитячого журналу «Відпочинок» - …………… )                                                     

 

Він на екран виводить фільми,

Тексти, ігри та мультфільми.

Ось, вмикай – і враз почнеться.

……………...                 це зоветься.

 

 

 1. Перший рядок загадки надрукуй  так, щоб всі слова були разом.

 2. Другий рядок загадки надрукуй так, щоб перші літери в словах були великими.

 3.  Надрукуй  третій  рядок так, щоб в кожному слові була пропущена перша літера.

4.  Замість крапок постав потрібне слово.

 

Завдання для 4 рівня. (Редактори  відомої дитячої газети «Співрозмовник».

Гетьманський  Денис Віталійович, Палена Ірина Анатолівна ).

 

Різні пристрої ховає,

Їх він струмом наділяє,

Усі розв’язує проблеми,

Зберігає мікросхеми.

 

 

1. Перший рядок загадки надрукуй  так, щоб всі слова були разом.

 2. Другий рядок загадки надрукуй так, щоб перші літери в словах були великими.

 3.  Надрукуй  третій  рядок так, щоб в кожному слові була пропущена перша літера.

4. Надрукуй речення без голосних.

5. Надрукуй відповідь загадки.

22 слайд.

Висновок.

В чому допомагають нам отримані знання про елементи вікон текстового редактора?

23 слайд.

Підсумок.

  • Закріпили знання про призначення та можливості текстового редактора;
  • Отримали знання про основні елементи вікон текстового редактора.
  • Відпрацювали навички введення та редагування текстової інформації.

Рефлексія.

Поділитись будь ласка враженнями від уроку. Що сподобалось біль всього? Що не сподобалось?

Оцінювання.

Вітаю ви найрозумніший редактор, так тримати! (12 б.)

Вітаю, ви найактивніший редактор, так тримати! (11 б.)

Вітаю, ти найуважніший редактор. Так тримати!  (10 б.)

Ви здібний.  Швидко вчитесь! (9 б.)

Ви старанний редактор, вмієш краще!( 8 б.)

Ти задумкуватий редактор, маєш думати швидше! (7 б.)

24 слайд.

Домашнє завдання:

У  чарівному колі знайди і запиши якомога більше слів, що складаються з літер, розташованих одна за одною.

 

 

                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 7 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
26 серпня 2018
Переглядів
681
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку