Календарно-тематичний план, складений на основі навчальної програми з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України № 804 від 07.06.2017
Календарно-тематичне планування уроків
інформатики
для 7 класу
Кількість годин за програмою на рік – 35 годин
Кількість годин на тиждень – 1 година
№ уроку |
Дата уроку |
Кіл-ть годин |
Тема та зміст уроку |
Примітки |
Тема 1. Служби Інтернету |
||||
|
5.09 |
1 |
Первинний інструктаж з техніки безпеки у комп’ютерному класі. Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. |
|
|
2.09 |
1 |
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. |
|
|
19.09 |
1 |
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу. Використання адресної книги та списків розсилки. Практична робота 1. |
|
|
6.09 |
1 |
Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі. |
|
|
3.10 |
1 |
Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них. |
|
|
10.10 |
1 |
Інтернет речей. |
|
|
17.10 |
|
Узагальнення з теми: «Служби Інтернету» |
|
Тема 2. Опрацювання табличних даних |
||||
|
24.10 |
1 |
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. |
|
|
7.11 |
1 |
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів. |
|
|
14.11 |
1 |
Адресація. Формули. |
|
|
21.11 |
1 |
Редагування та форматування електронних таблиць. Практична робота 2. |
|
|
28.11 |
1 |
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення та автозавершення. |
|
|
5.12 |
1 |
Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій. Практична робота 3. |
|
|
12.12 |
1 |
Розв’язування задач засобами табличного процесора. |
|
|
19.12 |
1 |
Моделі. Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей. |
|
|
26.12 |
1 |
Хмарні сервіси для колективної взаємодії у проекті. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Тема 3. Алгоритми та програми |
||||
|
|
1 |
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. |
|
|
|
1 |
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. Практична робота 4. |
|
|
|
1 |
Поняття змінної та її значення. |
|
|
|
1 |
Арифметичні операції та вирази. Практична робота 5. |
|
|
|
1 |
Розробка діалогових програм. |
|
|
|
1 |
Розробка проектів з повторенням зі змінними. Практична робота 6. |
|
|
|
1 |
Створення моделей для розв’язування задач. |
|
|
|
1 |
Створення комп’ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху об’єкта. |
|
|
|
1 |
Створення комп’ютерної моделі процесу взаємопов’язаного функціонування об’єктів. |
|
|
|
1 |
Створення комп’ютерної моделі руху об’єкта на площині з перешкодами. |
|
|
|
1 |
Програмування випадкових процесів. |
|
|
|
1 |
Створення ігрового проекту. Практична робота 7. |
|
|
|
|
Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри. |
|
|
|
1 |
Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту. |
|
|
|
1 |
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|
|
1 |
Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію. |
|
|
|
1 |
Презентація та оцінювання проектів. |
|
|
|
1 |
Узагальнення з теми: «Алгоритми та програми» |
|
|
|
1 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|