Урок фізики 8 клас "Теплові явища"

Про матеріал
Узагальнюючий урок з використанням методу проектів по темі"Теплові явища".
Перегляд файлу

Урок фізики у 8 класі

Тема уроку. Теплові явища

Мета.  Поглибити та розширити знання учнів з теми «Теплові явища»; розвивати в учнів дослідницькі навички та інтерес до вивчення фізики; сприяти формуванню вміння працювати в команді.

Формування ключових компетентностей:

  • основні компетентності у природничих науках і технологіях;
  • інформаційно-цифрова компетентність;
  • математична компетентність;
  • ініціативність і підприємливість;
  • спілкування державною мовою;
  • уміння вчитись впродовж життя;
  • соціальна та громадянська компетентність;
  • екологічна грамотність і здорове життя;
  • обізнаність та самовираження у сфері культури

Тип уроку: урок формування ключових компетентностей

Обладнання: інтерактивна  дошка, учнівські презентації

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку.

Звучить музика (шум моря)

Світ походить від води - говорив Фалес Мілетський, один із стародавніх мудреців. У воді виникло життя. Різноманітна і щедра, беззахисна і сильна, вона безперервно змінює обличчя нашої планети. То тече в річках, то розливається безкраїми океанами, то парою піднімається високо в хмари, то сковує водойми льодом.

Тисячі років може лежати в сухій землі зерно, та окроплене життєдайною речовиною - водою - воно оживає. Вода перетворює засушливі степи в плодородні поля, а спекотні піски - в квітучі оазиси.

У нашому житті все тече, все змінюється. Нехай незмінним залишається ваш гарний настрій та потяг до пізнання.

Час тече, як вода, тож не будемо губити ні те, ні інше й  на сьогоднішньому узагальнюючому уроці з теми «Теплові явища» ми поговоримо  про найбільш унікальну речовину на Землі.  Ви будете ділитися знаннями не тільки з фізики, а й інших наук: географії, біології, хімії, природознавства, основ здоров’я, мистецтва.

Ви працювали над проектами  «Світ у краплині води». Саме зараз хтось із вас набуватиме навичок для своєї майбутньої професії -  менеджера проектів. Менеджер проекту, без сумніву, повинен володіти неабиякими особистими якостями, в числі яких можна виділити комунікативність, вміння приймати рішення, націленість на результат, найвищу працездатність.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Вправа «Асоціативний кущ».

Скласти асоціативний кущ до слова вода.

 

 

ІV. Перевірка глибини осмислення знань та їх узагальнення

1. Захист учнівських проектів «Світ у краплині води»

Презентація №1

Презентація №2

Презентація №3

2. Дайджест – інфо «Цікаві факти про воду»

Кожен учень повідомляє один цікавий факт про воду.

3. Метод «Займи свою позицію»

Зараз ми спробуємо з’ясувати «Вода – це рятівник чи вода – це руйнівник?». Займіть свою позицію.

(Учні висловлюють свою думку)

V. Підсумок уроку

1.Заключне слово вчителя

Сьогодні на уроці ми розглянули низку питань, які стосувалися такої унікальної речовини, як вода. Неможливо за час уроку дізнатися про воду все. Але ми з вами спробували це зробити. Уявіть собі, що мільярди краплинок падають на землю, воду, рослини. Кожна виконує своє призначення. Я бажаю вам не тільки вдивлятися в оточуючий світ, але й бачити його, розуміти його мову, брати активну участь в його перетворенні. І тоді природа – наша колиска – віддячить вам і вашим нащадкам.

Людино, ти  - совість природи.

Вода – її тихе світання.

Бережи її чисту воду

Так, наче, крапля оця – остання.

- Дякую вам усім за активну роботу.

2.Оцінювання

VІ. Домашнє завдання

Написати есе на тему «Вода в моєму житті» або скласти кросворд на тему «Вода».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
Додано
20 лютого 2020
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку