Клас 2
Урок №
Тема “ Food and drinks”
Мета:
навчальна- повторити, активізувати, розширити знання лексичного матеріалу; формувати вміння визначати кольори та тварин;
розвивальна- розвинути артикуляційний апарат, увагу, мислення та різні види пам'яті- слухову, зорову, оперативну; розвинути здатність учнів працювати в парах та групах; розвинути та доповнити лексичний запас з теми та фрази класного вжитку;
практична- практикувати учнів у вимові англійських звуків та у правильному використанні назв напоїв та їжі;
виховна- виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови та зацікавленість у розширенні своїх знань, виховати любов до повагу до їжі та почуття відповідальності перед дорослими
Хід уроку:
Teacher: Good morning, boys and girls.
Pupils: вітаються за допомогою пісеньки “ Hello” https://www.youtube.com/watch?v=wuqndMrWakA
Teacher: I' m glad to see you, too! Рада вас бачити на сьогоднішньому уроці. Весь наш урок за нами буде спостерігати наш Смайл Сем. І якщо ви будете гарно сьогодні працювати він подарує вам своїх друзів Смайликів.
Сподіваюсь, що у всіх тепер гарний настрій, як у нашого друга Сема. Бажаю Вам, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, доброзичливими та активними.
Are you ready? Let’s start!
Гра “ Ball”. ( Учні змійкою відповідають на питання один – одного і ставлять запитаня один-одному) . Приклади запитань:
Teacher: Сподіваюсь, що у всіх тепер гарний настрій, як у нашого друга Сема. Бажаю Вам, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, доброзичливими та активними.
Граючись у гру «Ukrainian – English », учні згадують слова попередніх уроків. Я називаю їжу або напій, а учні плескають у лодоні один раз якщо напій, два якщо їжа. Грають всі учні.
ІІ. Основна частина уроку
Скласти першу букву з кубиків лего названого вчителем продукта.
Роздати учням листи з намальованою їжею та напоями. Вчитель називає продукт і колір яким розфарбувати, а учні виконують.
ІІІ. Заключна частина уроку
Ви молодці! Були активними та старалися засвоїти матеріал! (Учитель роздає смайлики кожному учню
Прощання. Пісня «Goodbye, friends!» https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY
1