Урок "Food and Drinks"

Про матеріал
Урок для молодших школярів на повторення кольорів та слів теми " Їжа та напої"
Перегляд файлу

Клас 2

Урок №

Тема “ Food and drinks”

Мета:

навчальна- повторити, активізувати, розширити знання лексичного матеріалу; формувати вміння визначати кольори та тварин;

розвивальна- розвинути артикуляційний апарат, увагу, мислення та різні види пам'яті- слухову, зорову, оперативну; розвинути здатність учнів працювати в парах та групах; розвинути та доповнити лексичний запас з теми та фрази класного вжитку;

практична- практикувати учнів у вимові англійських звуків та у правильному використанні назв напоїв та їжі;

виховна- виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови та зацікавленість у розширенні своїх знань, виховати любов до повагу до їжі та почуття відповідальності перед дорослими

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку:

  1. Організаційна частина уроку ( слайд 1)
  1. Greeting. Привітання ( слайд 2)  силка на тортику

Teacher: Good morning, boys and girls.

 Pupils: вітаються за допомогою пісеньки “ Hello” https://www.youtube.com/watch?v=wuqndMrWakA

Teacher: I' m glad to see you, too! Рада вас бачити на сьогоднішньому уроці. Весь наш урок за нами буде спостерігати наш Смайл Сем.  І якщо ви будете гарно сьогодні працювати він подарує вам своїх друзів Смайликів.

Сподіваюсь, що у всіх тепер гарний настрій, як у нашого друга Сема. Бажаю Вам, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, доброзичливими та активними.

Are you ready? Let’s start!

  1. З' ясування емоційної готовності учнів

Гра “ Ball”. ( Учні змійкою відповідають на питання один – одного і ставлять запитаня один-одному) .  Приклади запитань:

  1. What is your name?
  2. How old are you?
  3. How are you?
  4. Do you like….?

Teacher: Сподіваюсь, що у всіх тепер гарний настрій, як у нашого друга Сема. Бажаю Вам, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, доброзичливими та активними.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу

Граючись у гру «Ukrainian – English », учні згадують слова попередніх уроків.  Я називаю їжу або напій, а учні плескають у лодоні один раз якщо напій, два якщо їжа. Грають всі учні.

 

 ІІ. Основна частина уроку

1.     Розвиток навичок читання.

  1. Повторення алфавіту ( відео) https://www.youtube.com/watch?v=0MycoXHFLhU
  2. Відео-тренажер для читання. (Слайд 3)
  3. Гра з кубиками лего. (слайд 4-22)

Скласти першу букву з кубиків лего названого вчителем продукта.

  1. Physical Activity.Фізкультхвилинка «Head sholders knees and toes!» https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg  (Слайд 23) гіперсилка

 

 

 

 

  1. Повторення кольорів.

 

  1. Відео –пісенька https://www.youtube.com/watch?v=u7Ie30MSdC8 ( Слайд 24) гіперстилка
  2. Гра « Painter” (Додаток 2)

Роздати учням листи  з намальованою їжею та напоями. Вчитель називає продукт і колір яким розфарбувати, а учні виконують.

 

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Стратегія. «Похвала та нагорода для всіх»

Ви молодці! Були активними та старалися засвоїти матеріал! (Учитель роздає смайлики кожному учню

Прощання. Пісня «Goodbye, friends!»  https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

 

1

 

doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
6 квітня 2023
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку