Гімназія імені Пантелеймона Куліша м. Борзни
Розробка уроку
до теми «Food and Traditions»
(за підручником Карп′юк О. Д. Англійська мова 5 клас )
Учитель англійської мови
Христич Ірина Петрівни
Тема: Food and Traditions
Освітня мета: розширити знання учнів про уподобання англійців та українців у їжі;
Навчальна мета: активізувати та систематизувати вивчений лексичний матеріал, ознайомити учнів з особливостями вживання займенників some, any, no з назвами продуктів харчування;
Розвиваюча: розвивати навички аудіювання, усного мовлення, письма;
Виховувати: повагу до українських та британських традицій, прищеплювати усвідомлення необхідності їсти здорову їжу.
Обладнання: мультимедійне забезпечення, Сервіс LearningApps, додатокWeb 2.0, картки, аудіозапис тексту, роздатковий матеріал.
Хід уроку
І Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Привітання. Мовленнєва розминка. (Слайд 3)
T: Good morning children! I’m glad to see you! Today at the lesson we have a lot of work to do, but first look at the blackboard and let’s read the proverb.
An apple a day keeps the doctor away
2. Повідомлення теми та мети уроку. (Слайд 1)
T: The topic of our lesson is “Food and traditions”, we’ll revise the words to the topic, we’ll find out what people usually eat in Great Britain and what traditions in food we have in Ukraine, and also we’ll revise some grammar pattern.
II.Основна частина уроку
1. Активізація лексичних одиниць у мовленні учнів. (Слайд 4)
2. Робота з л. о. - тренування у вживанні. (Слайд 5)
Riddles
3. Розвиток навичок підготовленого монологічного мовлення. (Слайд 6)
T: And now let’s find out what people usually eat for breakfast, dinner and for supper. At home some pupils have prepared reports about English meals, so let’s listen.
Учні розповідають про уподобання англійців у їжі.
4. Розвиток навичок аудіювання.
1) Передтекстова робота. (Слайд 7)
Опрацювання лексичних одиниць до тексту.
http://LearningApps.org/display?v=pgoamjoo316
http://LearningApps.org/watch?v=pgoamjoo316
2) Перше прослуховування тексту для аудіювання (аудіо додаток до підручника)
(Слайд 8)
T: Listen to find out what Pam and Mia have got for their meals.
3) Друге прослуховування тексту.
T: Listen to the text again and then answer the questions. Ex.3, p.107
5. Фізкультхвилинка. (Слайд 9)
Учні виконують пісню «Head, shoulders, knees and toes»
https://www.youtube.com/watch?v=WLNlfmv1q8U&t=59s
6.Розвиток навичок монологічного мовлення. (Слайд 9)
T: What do you think our favorite food in Ukraine is?
Учні розповідають про улюблені страви українців.
7. Розвиток навичок граматики. (Слайд 11,12 )
1)Особливості вживання займенників some, any, no
Учні працюють з програмою LearningApps.org та по черзі заповнюють пропуски на мультимедійній дошці.
2) Fill in the gaps with suitable words (Слайд 13) , (додаток 2)
http://LearningApps.org/watch?v=pziiodbaj16
1. There are ................ apples on the plate.
2. There are ................cups of tea on the table but there are .................sweets.
3. You need ...............butter and ..............eggs.
4. Are there ..............tomatoes?
5. He gave me ............tea but he didn’t put ..........sugar in it.
6. Is there ............ water?
7. There is not …. cheese in the fridge.
3) Complete the sentences using some, any, no (додаток 3)
Учні працюють в парах та записують результат у зошити.
1. I would like …
2. They don't have …
3. She bought …
4. There is …
5. Could you give me …
6. Are there ...
ІІІ. Заключна частина уроку
1. Домашнє завдання
T: Your home task for the next lesson will be to make a poster about your meals. (Слайд 14)
2. Підбиття підсумків уроку. Оцінки.
T: What have we done at the lesson? What have we liked most of all? You were very active at the lesson, and worked hard, your marks are… (Слайд 15 )
Додатки
Додаток 1
Презентація до уроку
Додаток 2
Fill in the gaps with suitable words
http://LearningApps.org/watch?v=pziiodbaj16
Додаток 3
Complete the sentences using some, any, no
1. I would like …
2. They don't have …
3. She bought …
4. There is …
5. Could you give me …
6. Are there ...