До розіграшу
залишилось:
17 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Урок географії в 10 класі "Італія"

Про матеріал

Мета:

Сформувати в учнів систему знань про особливості ЕГП Італії, населення, господарства; визначити вплив ЕГП на розвиток господарства,територіальні відмінності у структурі господарства країни; розвивати практичні уміння працювати з матеріалом підручника, картами атласу, комп'ютером,; формування вмінь встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, робити аналіз економічних явищ, робити висновки, виховувати повагу до опонента під час обговорювання запропонованої проблеми, вміння висловлювати власні думки. А головне – формування вмінь поєднувати теоретичні знання із практикою – розв'язання географічних задач, проблемних завдань та складання карти країни.

Перегляд файлу

Тема уроку « Італія»

 

Мета:

Сформувати в учнів систему знань про особливості ЕГП Італії, населення, господарства; визначити вплив ЕГП на розвиток господарства,територіальні відмінності у структурі господарства країни; розвивати практичні уміння працювати з матеріалом підручника, картами атласу, комп’ютером,; формування вмінь встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити аналіз економічних явищ, робити висновки, виховувати повагу до опонента під час обговорювання запропонованої проблеми, вміння висловлювати власні думки. А головне – формування вмінь поєднувати теоретичні знання із практикою – розв’язання географічних задач, проблемних завдань та складання карти країни.

виховна – виховувати самостійність, цікавість до пошуку і аналізу необхідної інформації; виховувати повагу та цікавість до культури та звичаїв Італії.

Методична мета. Стимулювання та актуалізація розвитку всіх сфер особистості учня та оволодіння методами аналізу фактів і  явищ, що розглядаються.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Форма проведення: ділова гра «Складаємо карту Італії»

Обладнання та наочність: атласи, карти,комп’ютер, мультимедійне обладнання, інтерактивна карта. Роздатковий матеріал.

Методи і методичні прийоми:
1. Інформаційно - рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, робота з підручником.
б) наочний: презентація, зображення явищ та об’єктів. .
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний. 
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Візуальний: складання карти.

Міжпредметні зв ́язки: біологія, економіка, історія, художня культура.

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Бонжорно бамбіно (доброго дня)

 

Прийом Вікторина «Що я знаю про Італію» (сл.2)

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
9 січня
Переглядів
1253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку