Мета:
Сформувати в учнів систему знань про особливості ЕГП Італії, населення, господарства; визначити вплив ЕГП на розвиток господарства,територіальні відмінності у структурі господарства країни; розвивати практичні уміння працювати з матеріалом підручника, картами атласу, комп'ютером,; формування вмінь встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, робити аналіз економічних явищ, робити висновки, виховувати повагу до опонента під час обговорювання запропонованої проблеми, вміння висловлювати власні думки. А головне – формування вмінь поєднувати теоретичні знання із практикою – розв'язання географічних задач, проблемних завдань та складання карти країни.
Тема уроку « Італія»
Мета:
Сформувати в учнів систему знань про особливості ЕГП Італії, населення, господарства; визначити вплив ЕГП на розвиток господарства,територіальні відмінності у структурі господарства країни; розвивати практичні уміння працювати з матеріалом підручника, картами атласу, комп’ютером,; формування вмінь встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити аналіз економічних явищ, робити висновки, виховувати повагу до опонента під час обговорювання запропонованої проблеми, вміння висловлювати власні думки. А головне – формування вмінь поєднувати теоретичні знання із практикою – розв’язання географічних задач, проблемних завдань та складання карти країни.
виховна – виховувати самостійність, цікавість до пошуку і аналізу необхідної інформації; виховувати повагу та цікавість до культури та звичаїв Італії.
Методична мета. Стимулювання та актуалізація розвитку всіх сфер особистості учня та оволодіння методами аналізу фактів і явищ, що розглядаються.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Форма проведення: ділова гра «Складаємо карту Італії»
Обладнання та наочність: атласи, карти,комп’ютер, мультимедійне обладнання, інтерактивна карта. Роздатковий матеріал.
Методи і методичні прийоми:
1. Інформаційно - рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, робота з підручником.
б) наочний: презентація, зображення явищ та об’єктів. .
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Візуальний: складання карти.
Міжпредметні зв ́язки: біологія, економіка, історія, художня культура.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Бонжорно бамбіно (доброго дня)
Прийом Вікторина «Що я знаю про Італію» (сл.2)