Урок географії в 10 класі "Італія"

Про матеріал

Мета:

Сформувати в учнів систему знань про особливості ЕГП Італії, населення, господарства; визначити вплив ЕГП на розвиток господарства,територіальні відмінності у структурі господарства країни; розвивати практичні уміння працювати з матеріалом підручника, картами атласу, комп'ютером,; формування вмінь встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, робити аналіз економічних явищ, робити висновки, виховувати повагу до опонента під час обговорювання запропонованої проблеми, вміння висловлювати власні думки. А головне – формування вмінь поєднувати теоретичні знання із практикою – розв'язання географічних задач, проблемних завдань та складання карти країни.

Перегляд файлу

Тема уроку « Італія»

 

Мета:

Сформувати в учнів систему знань про особливості ЕГП Італії, населення, господарства; визначити вплив ЕГП на розвиток господарства,територіальні відмінності у структурі господарства країни; розвивати практичні уміння працювати з матеріалом підручника, картами атласу, комп’ютером,; формування вмінь встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, робити аналіз економічних явищ, робити висновки, виховувати повагу до опонента під час обговорювання запропонованої проблеми, вміння висловлювати власні думки. А головне – формування вмінь поєднувати теоретичні знання із практикою – розв’язання географічних задач, проблемних завдань та складання карти країни.

виховна – виховувати самостійність, цікавість до пошуку і аналізу необхідної інформації; виховувати повагу та цікавість до культури та звичаїв Італії.

Методична мета. Стимулювання та актуалізація розвитку всіх сфер особистості учня та оволодіння методами аналізу фактів і  явищ, що розглядаються.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Форма проведення: ділова гра «Складаємо карту Італії»

Обладнання та наочність: атласи, карти,комп’ютер, мультимедійне обладнання, інтерактивна карта. Роздатковий матеріал.

Методи і методичні прийоми:
1. Інформаційно - рецептивний:
а) словесний: розповідь-пояснення, опис, бесіда, робота з підручником.
б) наочний: презентація, зображення явищ та об’єктів. .
Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань, робота з роздатковим матеріалом.
2. Репродуктивний. 
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3. Проблемно - пошуковий: постановка проблемного питання.
Прийоми навчання: постановка взаємопов’язаних проблемних запитань, активізація уваги та мислення.
4.Візуальний: складання карти.

Міжпредметні зв ́язки: біологія, економіка, історія, художня культура.

 

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Бонжорно бамбіно (доброго дня)

 

Прийом Вікторина «Що я знаю про Італію» (сл.2)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Дрогомерецька Тетяна Вікторівна
    Дякую за таку змістовну розробу уроку саме з таким оригінальним викладом матеріалу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маловічко Євген Васильович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 січня 2018
Переглядів
4317
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку