Тема уроку. У чарівному лісі
Мета уроку:
Тема уроку. У чарівному лісі
Мета уроку:
Тип уроку: повчальний
Методи і прийоми:
Міжпредметна інтеграція: природознавство, музичне мистецтво.
Обладнання: ноутбук, колонки, квіти, аудіо записи, паперові квіти, проектор.
Література: Аліса Тараканова - Хореографія. Програма для середньої загальноосвітньої школи. – Початкова школа, - 2003, № 12, с. 42-45
Інтернет джерела: Хореографія як вид мистецтва – [електроний ресурс] http://ru.osvita.ua/vnz/reports/culture
Хід уроку:
Доброго ранку! Доброго дня!
Хай плещуть долоньки!
Хай тупають ніжки!
Працюють голівки!
Доброго ранку! Доброго дня!
Бажаємо всім ми здоров’я й добра!
Відправляємось в похід,
Не шкодуймо своїх ніг.
Ми крокуєм раз-два-три,
І до лісу всі зайшли
(Діти стають в коло)
1. Крок з носка.
- Діти, тут дуже вузька стежка, і нам треба йти один за одним з витягнутого носка. Спинки прямі, маківкою тягнемося до стелі, шийки витягнуті, дивимося прямо, носочок тягнемо.
2.Ходьба на носках.
- А он дивіться як ходить хитра лисичка. Тихенько аби її ніхто не почув.
3.Ходьба на п’ятках.
- Діти, які тут глибокі калюжі і що б нам не промочити наші ніжки, ми з вами підемо на п'яточках. Спинки прямі, маківкою тягнемося до стелі. Руки на поясі, пальчики зібрали разом, животики втягнуті.
4.Ходьба з підніманням стегна.
- Діти, а он біля болота – чапля. Піднімаємо ніжки як вона, аби її не злякати.
5.Легкий біг.
- Ой, за нами женеться вовк і ми повинні від нього втекти. Побігли на носочках легким бігом. Біжимо легко, дивимося прямо, животики підтягнули, шийки витягли.
6.Біг захлестом.
- Діти за нами вже стадо вовків женеться. Нам потрібно від них обов'язково тікати. Руки за спиною, побігли швидше намагаємося дістати п'ятою рук.
7. Галоп
- А яка тут вузька стежина, ми зможемо пройти її якщо заскачемо галопом. Повернулися обличчям у коло і помчали галопом. Спинки прямі, руки на поясі.
8. Відновлення дихання.
- Відновлюємо дихання: вдихаємо носиком, видихаємо ротиком.
Учитель. Діти, ми дійшли до чарівного місточка. І щоб його пройти, треба виконати вправи біля танцювального станка.
1.Позиції ніг(І,ІІ,ІІІ)
Тримаючись правою рукою за станок, ліва – на поясі. Виконуємо І позицію ніг, ковзним рухом відводимо ліву ногу в ІІ позицію, таким же чином переводимо ліву ногу в ІІІ позицію. Те саме лівим боком до станка.
2.Батман тан дю по ІІІ позиції.
Висування ноги на носок в трьох напрямках по ІІІ позиції.
3. Релеве по І і ІІІ позиціях.
Піднімання на пів пальці по І і ІІІ позиції виконується на рахунок раз-два, або на раз-два підіймаємось на носочки на три-чотири опускаємось на всю ступню.
Учитель. Наступна вправа нова для вас – Демі пліє по І позиції
Напівприсідання по І позиції не відриваючи п’ят від підлоги. На рахунок раз-два, присідаємо, на чотири-три повертаємось у вихідне положення.
(повторення вправи разом з учнями)
5. Вправи для корпусу і спини.
Правою рукою тримаємось за опору, ліва знаходиться у підготовчій позиції. На 1- ліва рука підіймається в І позицію, на 2 - в ІІ позицію, на 3 – в ІІІ, на 4 – прогинаємо корпус назад, на 5 повертаємось в ІІІ позицію, на 6 – в І, на 7 – в ІІ і на 8 – повертаємо руку у підготовчу позицію.
Учитель. Ми з вами дійшли до галявини лісових дзвіночків.
В цей ранковий добрий час
Музика луна для нас.
В нас енергію вселяє
І до танцю закликає
Учитель. Застосуємо вивчені рухи в танці.
.
Учитель. Ми з вами повертаємося додому і ви розкажете своїм батькам та друзям про нашу цікаву і веселу мандрівку.
Ось і скінчився урок,
І дзвенить для вас дзвінок!
Завдання виконали, друзі,
Відпочиньте по заслузі!
Відкритий урок з хореографії
у 1-му класі на тему: «У чарівному лісі»
Підготувала
вчитель початкових класів
Недоцук І.С.