Урок хореографії у 1 класі "У чарівному лісі"

Про матеріал

Тема уроку. У чарівному лісі

Мета уроку:

  • Навчальна навчати учнів відчувати темп і ритм музики, виконувати відповідні пластичні й танцювальні рухи під музичний супровід; продовжувати вчити орієнтуватися в просторі; запам'ятовувати й дотримуватися послідовності танцювальних рухів; формувати міжпредметну-естетичну компетентність; вправляти дітей у вивченні нескладних танцювальних рухів, вчити передавати їх виразно і емоційно.
  • Розвивальна формувати в учнів уміння втілювати музично - руховий образ, розвивати навички пластичності, виразності, граціозності; уміння працювати в парах, у колективі; розвивати сприйняття ритмічності рухів; розвивати уяву, фантазію, образну пам'ять.
  • Виховна виховувати емоційно-ціннісне ставлення до танцювального мистецтва, художньо-естетичний смак; зацікавленість до занять з хореографії, любов до природи загалом і тваринного світу в цілому;
Оздоровча укріпити здоров'я учнів, формувати правильну постав, розвивати гнучкість, пластичність, сприяти профілактиці плоскостопості й виробленню гарної ходи
Перегляд файлу

Тема уроку. У чарівному лісі

Мета уроку:

  • Навчальна        навчати учнів відчувати темп і ритм музики, виконувати відповідні пластичні й танцювальні рухи під музичний супровід; продовжувати вчити орієнтуватися в просторі; запам'ятовувати й дотримуватися послідовності танцювальних рухів; формувати міжпредметну-естетичну компетентність;  вправляти дітей у вивченні нескладних танцювальних рухів, вчити передавати їх виразно і емоційно.
  • Розвивальна        формувати в учнів уміння втілювати музично - руховий образ, розвивати навички пластичності, виразності, граціозності; уміння працювати в парах, у колективі; розвивати сприйняття ритмічності рухів; розвивати уяву, фантазію, образну пам'ять.
  • Виховна        виховувати емоційно-ціннісне ставлення до танцювального мистецтва, художньо-естетичний смак; зацікавленість до занять з хореографії, любов до природи загалом і тваринного світу в цілому;
  • Оздоровча         укріпити здоров’я учнів, формувати правильну постав, розвивати гнучкість, пластичність, сприяти профілактиці плоскостопості й виробленню гарної ходи.

Тип уроку: повчальний

Методи і прийоми:

  • Словесні: бесіда, розповідь, пояснення;
  • Наочні: демонстрація;
  • Практичні: виконання танцювальних рухів, метод вправ;
  • Інтерактивні методи: технологія проблемного навчання;

Міжпредметна інтеграція: природознавство, музичне мистецтво.

Обладнання: ноутбук, колонки, квіти, аудіо записи, паперові квіти, проектор.

Література: Аліса Тараканова  - Хореографія. Програма для середньої загальноосвітньої  школи. – Початкова школа, - 2003, № 12, с. 42-45

Інтернет джерела: Хореографія як вид мистецтва – [електроний ресурс] http://ru.osvita.ua/vnz/reports/culture

 

                                                      Хід уроку:

  1. Організація класу.

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки!

Хай тупають ніжки!

Працюють голівки!

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаємо всім  ми здоров’я й добра!

  • Уклін.
  1. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми та мети уроку.
  • Вступне слово вчителя:
  • Діти, рада вас бачити на сьогоднішньому уроці. Урок буде незвичайним. Пропоную вам закрити очі, послухати звуки і уявити місце,  у яке ми сьогодні перенесемося.
  • Слухання.
  • Чи знайомі вам ці звуки?
  • Кого ви почули?
  • Швидка чи повільна лунала мелодія?
  • Так звідки ж лунає ця гарна музика?
  • Отже, діти, наш сьоднішній урок пройде в чарівному, незвичайному  лісі. Подорожуючи, ми згадаємо і відпрацюємо вправи класичного танцю, вивчимо  нову вправу Демі пліє.  А також  зустрінемося з лісовими мешканцями.

Відправляємось в похід,

Не шкодуймо своїх ніг.

Ми крокуєм раз-два-три,

І до лісу всі зайшли

(Діти стають в коло)

  • Розминка по колу (під музику):.

 

 

1. Крок з носка.

 - Діти, тут дуже вузька стежка, і нам треба йти один за одним з витягнутого носка. Спинки прямі, маківкою тягнемося до стелі, шийки витягнуті, дивимося прямо, носочок тягнемо.

2.Ходьба на носках.

- А он дивіться як ходить хитра лисичка. Тихенько аби її ніхто не почув.

3.Ходьба на п’ятках.

- Діти, які тут глибокі калюжі і що б нам не промочити наші ніжки,  ми з вами підемо на п'яточках. Спинки прямі, маківкою тягнемося до стелі. Руки на поясі, пальчики зібрали разом, животики втягнуті.

4.Ходьба з підніманням стегна.

- Діти, а он біля болота – чапля. Піднімаємо ніжки як вона, аби її не злякати.

5.Легкий біг.

- Ой, за нами женеться вовк і ми повинні від нього втекти. Побігли на носочках легким бігом. Біжимо легко, дивимося прямо, животики підтягнули, шийки витягли.

6.Біг захлестом.

- Діти за нами вже стадо вовків женеться. Нам потрібно від них обов'язково тікати. Руки за спиною, побігли швидше намагаємося дістати п'ятою рук.

7. Галоп

- А  яка тут вузька стежина, ми зможемо пройти  її якщо заскачемо галопом. Повернулися обличчям у коло і помчали галопом. Спинки прямі, руки на поясі.

            8. Відновлення дихання.

-  Відновлюємо дихання:  вдихаємо носиком, видихаємо ротиком.

Учитель. Діти, ми дійшли до чарівного місточка. І щоб його пройти, треба виконати вправи біля танцювального станка.

  1. Повторення вивчених вправ, опрацювання нової вправи.
  • Вправи біля станка.

1.Позиції ніг(І,ІІ,ІІІ)

Тримаючись правою рукою за станок, ліва – на поясі. Виконуємо І позицію ніг, ковзним рухом відводимо ліву ногу в ІІ позицію, таким же чином переводимо ліву ногу в ІІІ позицію. Те саме лівим боком до станка.

2.Батман тан дю по ІІІ позиції.

 Висування ноги на носок в трьох напрямках по ІІІ позиції.

3. Релеве по І і ІІІ позиціях.

Піднімання на пів пальці по І і ІІІ позиції виконується на рахунок раз-два, або на раз-два підіймаємось на носочки на три-чотири опускаємось на всю ступню.

     Учитель. Наступна вправа нова для вас – Демі пліє по І позиції

Напівприсідання по І позиції не відриваючи п’ят від підлоги. На рахунок раз-два, присідаємо, на чотири-три повертаємось у вихідне положення.

(повторення вправи разом з учнями)

5. Вправи для корпусу і спини.

Правою рукою тримаємось за опору, ліва знаходиться у підготовчій позиції. На 1- ліва рука підіймається в І позицію, на 2 - в ІІ позицію, на 3 – в ІІІ, на 4 – прогинаємо корпус назад, на 5 повертаємось в ІІІ позицію, на 6 – в І, на 7 – в ІІ і на 8 – повертаємо руку у підготовчу позицію.

Учитель.  Ми з вами дійшли до  галявини лісових дзвіночків.

В цей ранковий добрий час

Музика луна для нас.

В нас енергію вселяє

І до танцю закликає

Учитель. Застосуємо вивчені рухи в танці.

  • Танець лісових квітів

 

.

  1. Підсумок уроку.

Учитель.  Ми з вами повертаємося додому і  ви розкажете своїм батькам  та друзям про нашу цікаву і веселу мандрівку.

  •  Де ви сьогодні бували?
  • Рухи яких тварин імітували?
  • Яку нову вправу вивчали?

Ось і скінчився урок,

І дзвенить для вас дзвінок!

Завдання виконали, друзі,

Відпочиньте по заслузі!

  • Прощальний уклін.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відкритий урок з хореографії

у 1-му класі на тему: «У чарівному лісі»

 

 

 

 

 

 

                                                                   Підготувала

 вчитель початкових класів

Недоцук І.С.

docx
Додано
14 квітня 2018
Переглядів
5693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку