2 В клас
Unit 2. My Friends!
Підтема: Хто твій друг?
Мета: розширити лексичний обсяг учнів, вчити описувати друга, використовуючи фразу My best friend is…, закріпити навички читання, мовлення, виховувати культуру спілкування.
Обладнання: підручник, картки, аудіо та відео матеріал, додатковий матеріал.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting.
Учитель разом з дітьми співає пісню-привітання. (відео супровід) “Hello! Hello! How are you?”
Warming up
Гра «Спіймай муху»
На дошці розташовані картки дій, які учні раніше вивчали. Вчитель викликає двох учнів, дає їм хлопавки, називає слово, а учні, хто перший, повинні вдарити хлопавкою по тій картці, яку назвала вчителька.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
А) Робота з картками. Учні повторюють слова за вчителем.
Б) Читання слів. Вправа 1 на сторінці 28
В) Вправа на увагу. Учитель викликає до дошки учня, називає три слова, а учень повинен виставити картки на дошці в такому порядку, в якому назвала їх вчителька.
2. Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M
3.Аудіювання Впр. 2 с. 28 (слухання запису, показ малюнків у підручнику.)
4. Інсценування діалогу за зразком Впр. 3 с. 28
5. Робота в зошиті Впр. 2 с. 24 (доповнення речень словами, використовуючи малюнки як підказки)
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
Homework. Принести свої іграшки (звірятка для представлення його перед класом); Зошит Впр. 1 с. 24
Підведення підсумків уроку