Тема: Робота з файлами у середовищі графічного редактора
Мета: ознайоми учнів з форматами графічних файлів, навчити зберігати та відкривати файли із зображеннями;
Розвиток компетентностей: висловлення власної думки в усній і письмовій формі та за допомогою цифрових пристроїв й відповідної термінології; генерування й реалізація ідей з використанням цифрових технологій; формування прагнення самостійно опановувати нові інформаційні технології й цифрові інструменти при формуванні власного цифрового середовища.
Розвиток наскрізних вмінь та навичок: критичне та системне мислення, використовуючи різноманітні ресурси та способи оцінювання якості доказів, надійності джерел і достовірності відомостей, отриманих з електронних ресурсів; оцінювати ризики під час використання цифрових пристроїв.
Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей: усвідомлення наслідків використання інформаційних і комунікаційних технологій для себе, суспільства, навколишнього природного середовища, дотримання етичних, культурних і правових норм інформаційної взаємодії.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: презентація, ПК
Хід уроку
І. Організаційний етап
Емоційне налаштування: вибрати смайлика, який відповідає настрою
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІ. Актуалізація опорних знань.
https://wordwall.net/play/25290/753/672
https://learningapps.org/1181682
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми і мети уроку
Інколи нам потрібно зберегти зображення конкретному форматі для цього ми використовуємо графічні редактори .Файли можуть мати унікальні ймена і зберігатися на зовнішніх носіях.Сьогодні ми навчимося відкривати і зберігати зображення в різни х форматах. Тема сьогоднішнього уроку: Робота з файлами у середовищі графічного редактора
ІV.Засвоєння нових знань
Пояснення вчителя з демонстрацією презентації.
Фізкультхвилинка
V.Закріплення засвоєних знань
1.Виконання вправ
https://learningapps.org/1578949
2. Робота за комп’ютером
1.Інструктаж з БЖД
2.Виконання вправи 5 с 156
3.Вправи для очей
VI.Підсумок уроку
Запитання с 156(1-№)
VII. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 30, виконати вправу 4 с 156,*7 с 157