ІНФОРМАТИКА 9 клас
ТЕМА 10. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ
Урок 59. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ
Мета уроку:
• навчальна: повторення й узагальнення знань з теми «Розв'язування компетентні- сних задач»; закріплення умінь проектувати та створювати сайти;
• розвивальна: розвиток естетичних смаків та навичок роботи з інформацією, уваги, логічного мислення, пам'яті;
• виховна: виховання охайності, акуратності, пізнавальної зацікавленості до предмета та здатності працювати творчо, з дотриманням правил поведінки та безпеки життєдіяльності під час роботи в комп'ютерному класі.
Очікувані результати: учень розв'язує компетентнісні задачі, що передбачають змістовий аналіз формулювання задачі; побудову інформаційної моделі; розробку стратегії пошуку інформаційних матеріалів; пошук інформаційних матеріалів; добір засобів опрацювання даних; опрацювання даних; подання результатів розв'язування задач.
Обладнання та матеріали: зошит, підручник, комп'ютер.
Програмне забезпечення: ОС Windows чи альтернативна.
Тип уроку: узагальнення та систематизації.
Хід уроку
Паперова цифра — мертва цифра, а цифра в електронній формі здатна народжувати думки і дії.
Білл Гейтс
Діяльність учителя |
Діяльність учнів |
|||
І. Організаційний момент Привітання вчителя Перевірка присутніх Перевірка готовності учнів до уроку: наявність робочих зошитів, підручників тощо |
Учні відповідають на запитання |
|||
II. Мотивація. Повідомлення теми та мети уроку — Ще одне уміння, набуте в цьому навчальному році, ми не згадали на останніх уроках. Як ви вважаєте, що я маю на увазі? Проектування та розробка сайтів — Згадаємо, що сайт складається з веб-сторінок, які сприймаються як єдине ціле, та об’єднані загальною ідеєю і загальним дизайном. — Сьогодні наша мета — створити сайт за підсумками вивчення останньої теми, присвяченої розв’язуванню компетентнісних задач |
Учні відповідають на питання |
|||
III. Актуалізація опорних знань Прошу здійснити взаємоопитування з теми, присвяченої створенню сайтів. Орієнтовні питання: 1. Назвіть етапи розробки сайту. 2. У чому полягає кожен з етапів? 3. Які складові виділяють на веб-сторінці? 4. Що являє собою внутрішня структура сайту? 5. Які існують етапи створення сайтів засобами сервісу Google Сайти? Вибірковий аналіз відповідей та їх обговорення |
Учні формулюють питання та відповідають на них |
|||
IV. Практична робота учнів за ПК Пригадаємо правила безпечної роботи за комп’ютером (це допуск до виконання практичної роботи) Інструктаж учителя щодо завдання практичної роботи Завдання: • Спроектувати та створити сайт з матеріалами, створеними на попередніх уроках. • На сайті має бути представлена інформація про авторів (текстова, графічна, аудіо-). • В одному з розділів сайту вказати, які теми курсу інформатики 9 класу були найцікавішими та на прикладах проілюструвати, чому саме. • Надати інформацію про адресу сайту |
Учні формулюють правила Групове виконання учнями практичної роботи |
|||
V. Фізкультхвилинка |
|
|||
VІ. Продовження практичної роботи учнів за ПК Перевіримо виконану роботу. Для цього пропоную скористатися такими критеріями оцінки сайтів: Зміст 2 бали Структура та навігаційні функції 2 бали Візуальне оформлення 2 бали Функціональність 2 бали Інтерактивність 2 бали Загальне враження 2 бали Аналіз учителем результатів практичної роботи, коментування виконаних робіт, зіставлення його оцінок з оцінками учнів, виставленими за підсумками взаємооцінювання |
Діти переглядають результати роботи кожної з груп |
|||
VІІ. Підсумки уроку та рефлексія Вправа «Плюс — мінус — цікаво» Пропоную усно за бажанням, заповнити таблицю: |
|
Учні усно заповнюють таблицю |
||
Плюс |
Мінус |
Цікаво |
|
|
|
|
|
||
• До графи «Плюс» занесіть те, що сподобалось на уроці; те, що, на вашу думку, буде вам корисним у подальшому. • До графи «Мінус» — те, що не сподобалось, було нецікавим, незрозумілим, некорисним. • До графи «Цікаво» — ті фати, про які вперше дізналися на уроці; те, про що хотілось би дізнатися докладніше; питання до вчителя. Оцінювання роботи учнів з корекцією (за потреби) та аргументацією оцінки вчителем |
||||
VIII. Домашнє завдання |
|