Урок: ІНТЕРНЕТ – КАФЕ « ФАЙЛ ТА ПАПКА »

Про матеріал
Корекційно-розвивальна: розвивати логічне мислення, просторову уяву, пам'ять та спостережливість. Навчально-корекційна: вчити відкривати потрібну папку, переглядати списки імен файлів і папок, закривати папку; виконувати операції над об'єктами з використанням миші. Корекційно-виховна: прищеплювати бажання мати міцні знання; виховувати організованість та відповідальність; коректність та тактовність під час роботи в групах.
Перегляд файлу

Картинки по запросу орнамент украина вектор

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку:  Копіювання файлів та папок.

Задачі:

Корекційно-розвивальна: розвивати логічне мислення, просторову уяву, пам'ять та спостережливість.

Навчально-корекційна: вчити відкривати потрібну папку, переглядати списки імен файлів і папок, закривати папку; виконувати операції над об'єктами з використанням миші.

Корекційно-виховна: прищеплювати бажання мати міцні знання; виховувати організованість та відповідальність; коректність та тактовність під час роботи в групах.

Форма уроку: урок - гра

Тип уроку: урок формування нових знань та умінь.

Обладнання: презентація,

Хід уроку:

  1. Орг. момент Доброго дня діти ( Доброго дня)

Осінь цікава пора року. Зміни з настанням осені відбуваються поступово. Змінюється природа, тварини готуються до зими. Осінні зміни в природі стосуються всього живого і комах, і плазунів, і тварин, і рослин, і навіть людей. Восени люди  збирають врожай. Вгадайте, про які овочі йдеться в цих загадках:

  • Печуть мене, смажать і варять,

          Їдять мене і дуже хвалять.

(Картопля)

  • Сидить дівчина в коморі,

          А коса її надворі.

(Морква)

Слайд: картопля, морква.  Але ви прийшли на урок інформатики. Назвіть комп’ютерні пристрої назви яких починаються з перших букв цих овочів.

Восени можна побачити різні природні явища: сильні дощі та бурі, зниження температури і навіть перший сніг, який вказує на впертий характер цієї пори року.

Тому хочеться посидіти в теплому приміщенні та випити чашечку чаю або кави. Спала мені на думку така ідея. Чому б нам не завітати у кафе? Та ще не у звичайне, а в Internet - кафе . Хто знає  це за кафе?

  1. Актуалізація опорних знань:

(Слайд) Відкриємо інформаційний словничок:

Internet – кафе - громадський заклад, що надає послуги доступу до інтернету за гроші, часто — за погодинну платню.  В Україні до поширених різновидів Internet -кафе належать також «комп'ютерні клуби», які передусім надають доступ до комп'ютерів для ігор або роботи з папками та файлами, і можуть зовсім не мати інтернету.

Перебування в Internet – кафе платне. Платня за 1час перебування - 10 грн.

Вирішимо задачу: скільки потрібно заплатити грошей за 2 години користування комп’ютером в Internet - кафе?  За три години? За чотири? (Розбір задачі)

Робота в групах. В Internet – кафе не вистачає офіціантів. Розділимося на групи. Хлопці – це відвідувачі кафе  Але хто як не дівчата, справжні господині, знають що треба для того, щоб все ж таки випити кави, в цю справжню осінню погоду. (полиця з приладдям) Тут  на полиці знаходиться все що потрібно. Ваше завдання зібрати замовлення  у відвідувачів, виконати його та отримати платню.

Перевіримо виконання завдань.

Хлопці і дівчата, а чи можна працювати за комп’ютером багато часу? А їжу та напої приносити в приміщення , де знаходяться комп’ютери, можна? Відповідь.

Ми не працюємо поки що в глобальній мережі Internet. Тому ми все ж таки знаходимося  не в  Internet – кафе , а в Internet - клубі під назвою « Файл і папка».

Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, завдань уроку.

Слайд Давайте пригадаємо:  Файл - це певна кількість інформації. Папка - це логічна ємність, у якій можна згрупувати будь-які елементи ( тобто зібрати), наприклад, документи, файли, інші папки .

Взагалі інформатика це  уроку про інформацію. Для чого ж існують комп’ютерні файли і папки? (зберігати інформацію)

Над папками та файлами можна проводити операції: створення, копіювання, переміщення, вилучення, перейменування, відкриття, перегляд властивостей тощо.

Слайд Тема нашого уроку:  копіювання файлів та папок.

 Я зараз почну речення , а ви продовжите.

Завдання уроку: вчитися… (відповідь)  копіювати файли та папки.

Копіювання об’єкта — це створення його копії.

 Слайди. Хвилинка відпочинку: Зараз ми з вами діями і словами передамо інформацію. На кожне питання відповідайте хором "Так" чи "Ні" та імітуйте рухами. Сорока плаває? — Ні! (Розмахують руками). Окунь плаває? — Так! (Плаває). Горобець літає? — Так! (Розмахують руками). Щука літає? — Ні! (Плаває). Зозуля плаває? — Ні! (Розмахують руками). Карась плаває? — Так! (Пливуть)

Алгоритм копіювання об’єкта

1. Відкрий папку, в якій міститься об’єкт копіювання — папка або файл.

2. Установи вказівник на значку цього об’єкта, відкрий контекстне меню та вибери команду Копіювати.

3. Відкрий папку, до якої копіюємо вибраний об’єкт.

4. Установи вказівник у вільному місці вікна, відкрий контекстне меню та вибери команду Вставити.

(Кожному учню роздається схема копіювання файлу або папки).

 Картинки по запросу схема копіювання файлів

Слайд Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм.

Центр монітора на рівні очей

Шия пряма

Відстань від екрану монітору 50–60 см

Стопи на підлозі

Практична робота: ТБ при роботі за комп’ютером. (ЛОТО)

Слайд Копіюйте файли та папки з назвами овочів та фрукті , які ростуть в Україні.

Алгоритм роботи:

  • відкривати потрібну папку ;
  • переглядати списки імен файлів і папок ;
  • створити папку під назвою копія ;
  • створити копії файлів та папок.

Офтальмологічна розминка:  вірш про осінь Ліни Костенко (відео )

Молодці! У всіх вийшло зробити копію файлів та папок.

Рефлексія: Що цікавого сьогодні ви дізналися на уроці? Що найбільше сподобалося? Що запам’яталося ?

Підсумок уроку: Чи виконали завдання уроку? Що означає — скопіювати папку або файл?  Опиши алгоритм копіювання папок і файлів. Що треба було копіювати?

Зараз дуже важко виростити корисний врожай. Люди самі його псують різними хімікатами. До того ж горять ліси, замулюються криниці, ріки й озера, зникають з карти природи рослини і тварини. Катастрофа нависла над нами. Хоч кожен для свого порятунку і порятунку своїх нащадків може зробити багато. Почати хоча б із того, що прибрати двір, село і вулиці міста. Посадити дерево і влаштувати квітник. Усвідомити, що смітити, ламати дерева, топтати квіти і знищувати тварин – це гріх перед людством і Богом. Відео « Бережіть природу України».

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Інтегровані уроки
Інкл
Додано
24 січня 2022
Переглядів
767
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку