Урок-конкурс для учнів 5 класу "Хелловін"

Про матеріал

Урок-конкурс дає змогу учням 5 класу показати свої знання з теми "Мої страхи", повторити лексику вивченої теми, познайомитись з цікавим святом. та позмагатися в цікавих конкурсах.

Перегляд файлу

                                        Тема: HALLOWEEN. 5 КЛАС

Цілі й завдання уроку:

закріплення лексичних одиниць мовленнєвих структур; закріплення

граматичного матеріалу – відмінювання дієслів to have, to be,

розвиток спостережливості й уваги,виховання почуття колективізму.

діти дізнаються про свято в Англії, його традиції й способи

проведення.

Засоби обладнання уроку: картинки із зображенням домовиків,

монстрів, примар тощо, чаші з водою та яблуками, качани, годинники,

плакат із зображенням віслюка, фломастери, олівці, аркуші паперу.

Тип уроку: урок-конкурс.

 

Хід уроку.

Вітання

  1. Привітання. Тема і мета уроку.

Hello, children. Today we are going to speak about one holiday. Do you know what holiday is it? That’s right. It’s Halloween. It’s very interesting holiday. Where do people celebrate it? – In England.

Але і на Україні останнім часом ми теж його святкуємо. Діти, що ви знаєте про свято Хеловін?

(діти – 8 учнів по черзі розповідають про це свято)

Перший учень: У ніч на 31 жовтня святкуємо спеціальне свято для дітей,  що називається Halloweеn. Спочатку це було релігійне свято – свято мертвих душ. У цю ніч уважалося, що на землю спускалися відьми, примари, злі духи.

Другий учень: Зараз Halloweеn веселе хвилююче свято для дітей. Діти робили обличчя з гарбузів (вирізали м’якоть і насіннячко, робили очі, ніс і рот), потім усередину свого гарбуза ставили запалену свічку. Ці гарбузи називалися jack-lanterns (ліхтарики).

Третій учень: діти надягли костюми примар, домовиків, відьом, вампірів, перевертнів, піратів. Під час свят проводиться парад костюмів, на якому учасники й гості свята вибирають найоригінальніший костюм.

Четвертий учень: У цей день їдять і п’ють спеціальну їжу: п’ють яблучний сік, їдять попкорн, яблука, цукерки апельсини.

П’ятий учень: Свято завжди веселе, сповнене жартами, іграми, із символічними обрядами. У ньому беруть участь чаклуни, лякала, чорні коти, кажани й інші діючі особи, які намагаються злякати інших.

Шостий учень: Після настання темряви діти ходять до сусідів, стукають у двері й говорять: Trick or treat(жарт або частування). Після цього їхні сусіди пригощають маленьких відвідувачів фруктами і цукерками.

Сьомий учень: Але якщо сусіди не дають їм частування, то діти жартують над ними (наприклад: можуть забруднити кремом машину або двері, або облити їх водою)

Восьмий учень: Let’s listen a song “An old witch”

  1. Мовленнєва розминка (А ці слова нам необхідні для того, що детально ознайомитись з нашим святом)

Repeat after me (слова на дошці)

Holiday, ghosts, witches, lanterns, pumpkin, cande, black cats,

                    goblins, scary, jokes, trick, treat.

 

Основна частина уроку

  1. Учитель.

Ми послухали розповіді наших учасників і з’ясували, що це свято веселе і радісне. Тому сьогодні ми з вами теж будемо грати і веселитись. Let’s have fun!

Let’s divide into 2 groups. We have 2 teems. (Команди вибирають собі назви: «Very scary» та «Black cats»).

Ми проведемо 5 конкурсів, під час яких з’ясуємо, яка з команд сильніша. Наших гостей ми запрошуємо в журі. D:\2017 раб стол\флешка голуба11111\ФотоВідкритіУроки\DSC00114.JPG

 

Перший конкурс. Відьми і монстри ніколи не ходили до школи, наук не вивчали. Але зараз – новий час. І ми перевіримо, як добре наші учасники вміють перекладати слова. (за 1 хвилину).

 

1 команда: ручка, п’ять, собака, портфель, великий, люлька, червоний, губа, понеділок, вісім, прапор, лівий, лампа, неділя, зелений, шість, кепка, кішка, автобус, плаття, годинник, мама, цукерка, дочка, сім’я, ти, мій, дідусь, його, білий, три.

 

2 команда: десять, ліжко, поганий, яйце, свиня, синій, яблуко, нога, маленький, п’ятниця, квартира, карта, субота, чорний, два, капелюх, рука, чашка, трамвай, парта, щасливий, син, бабуся, ягода, ми, багато, її, твій, тато, один. D:\2017 раб стол\флешка голуба11111\ФотоВідкритіУроки\DSC00116.JPG

 

Другий конкурс. (склади речення зі слів)

Учитель. «Сім слабім ахалай махалай»: приблизно так кажуть відьми та чаклуни. Що це значить?

1 команда:

A / candy / I / very / have / big.

She / a / is / schoolgirl.

Very/ ice-cream / like / I / much

 

 

2 команда:

have / a/ hat /red / I / little.

Is / He / pupil / a.

Likes / flowers / she / red / blue / and .

Третій конкурс. Намалюй , що ти чуєш.Guess and draw.

Учитель. На свято Хеловіна діти перевдягаються .Тому їх не можна впізнати. Як здогадатися, хто під маскою?

 

1 команда:

It is a girl. She has got a red fox. Her fox is in her hands.

 

2 команда.

It is a boy. He has got a big house. The boy is in the house..

 

Гра « Причепи віслюку хвіст».Це улюблена гра дітей на цьому святі.( На дошці висить малюнок віслюка без хвоста. Учневі зав’язують очі й дають хвіст у руки. Покрутившись , він повинен приставити хвіст до віслюка.   D:\школа\флешка\ФотоВідкритіУроки\DSC00129.JPG

Четвертий конкурс. «Знайди помилку»

1 команда:

I has got a little doll.

She have got a red ball.

You is a schoolboy.

2 команда:

He am a boy.

It have got a big cup.

You has got a black desk.

П’ятий конкурс: «Складіть слова з літер»

Учитель: уявіть, що ваша подруга відьма забула, як пишуться слова.       Допоможіть їй.

 

1 команда: oobk, itfru, werflo, dengar, drechiln, kinpump.

2 команда: ckechin, lloyew, fulbeatiu, numa, doog, useho. 

 

Журі оцінює команди. Рахунок виходить 5:5. D:\школа\флешка\ФотоВідкритіУроки\DSC00122.JPG

 

Заключна частина уроку

 

  1. Домашнє завдання:
  2. Summarizing. Did you like our lesson? Чи сподобався вам наш урок? Що запам’ятали найбільше? Які слова запам’ятали? Давайте їх пригадаємо. Дві команди називають по одному слову по черзі.
  3. Діти підводять підсумок своєї роботи на уроці, заповнюючи бланки.

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2018
Переглядів
2615
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку