КОНСПЕКТ УРОКУ
для учнів 9 класу
вчителя Новомиколаївської ЗОШ I - III ступенів Жадана В.М.
ТЕМА УРОКУ: БАСКЕТБОЛ
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
-вдосконалювати техніку виконання ведення і передач м'яча на місці і в русі;
-вдосконалювати техніку виконання штрафних кидків;
-виховувати почуття колективізму та взаємовиручки в змагальних естафетах;
-сприяти зміцненню здоров'я засобами ігрової та змагальної діяльності;
-розвивати кмітливість, спритність, швидкість та витривалість.
Інвентар:баскетбольні м'ячі, фішки, 2 комплекти спортивної форми, секундомір,
музична колонка, роздатковий матеріал.
Тип уроку:вдосконалення умінь і навичок.
Місце проведення: спортивний зал
КОНСПЕКТ УРОКУ
для учнів 9 класу
вчителя Новомиколаївської ЗОШ I - III ступенів Жадана В.М.
ТЕМА УРОКУ: БАСКЕТБОЛ
ЗАВДАННЯ УРОКУ:
Інвентар: баскетбольні м'ячі, фішки, 2 комплекти спортивної форми, секундомір,
музична колонка, роздатковий матеріал.
Тип уроку: вдосконалення умінь і навичок.
Місце проведення: спортивний зал
Хід уроку
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозу-вання |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина (14 хв) |
|||
1 |
Шикування в шеренгу, привітання, оголошення завдань уроку. Бліцтурнір
Стройові вправи на місці і в русі. |
2 хв.
2 хв. |
Перевірка форми одягу, самопочуття, відсутні. ТБ на уроці. ЧСС за 6 сек. ( до 90 ). Відповіді по черзі хлопці – дівчата.
Повороти, перешикування. |
2 |
Ходьба
|
1 хв. |
Дотримання дистанції та правильної постави. Стежити за ритмічним диханням |
3 |
Біг
|
1 хв. |
Дотримання дистанції. Темп повільний. |
4 |
Загальнорозвивальні вправи на місці
|
5 хв. |
Музичний супровід. Дотримання інтервалу. Увага на поставу, на амплітуду. Показ. Рахунок не обов’язковий. |
|
Естафети з баскетбольними м'ячами:
|
3 хв.
|
2-3 команди. Фішка – захисник (дальня рука). Передача в русі. ЧСС за 6 секунд. ( до 160 ). |
II. Основна частина (26 хв) |
|||
1 |
Завдання 1 1. Вдосконалення техніки виконання передач - Передача м'яча в парах на місці: * без відскоків, стоячи на місці; * з відскоком від підлоги; * від грудей; * збоку; * знизу; * згори; * від плеча. - Передача м'яча в парах в русі: * без відскоку приставним кроком; * з відскоком звичайним кроком; |
6 хв. |
Демонстрація (передача – ведення). Виконувати вправи у баскетбольній стійці. Руки «чекають». Зміна місця, дистанції. Ловля – коло – передача. !!! – з-за спини.
Темп збільшувати поступово. ТБ під час повертання. Кидок мяча після ведення. |
2 |
Завдання 2 Вдосконалення техніки ведення м’яча * на місці; * в русі; * різна швидкість, висота відскоку; * без зорового контролю; * спиною вперед; * по колу; * між фішками; 2 трійки в колонах на відстані 8-10 м. Ведення – передача – передача – передача. |
7 хв. |
Різна швидкість, висота відскоку. Без зорового контролю. По свистку – зупинка. По колу і між фішками – дальньою рукою.
Передача з місця після зупинки. |
|
3 |
Завдання 3. Вдосконалення техніки виконання штрафних кидків.
|
6 хв. |
Увага на роботу ніг, кисті. Кидок з 6 м. з різних точок. Результати – графік. |
|
4 |
Двостороння гра 5 х 5 на весь майданчик. Варіант: стрітбол 3 х 3 на 2 майданчики. Учні застосовують раніше вивчені прийоми. |
6 хв. |
Суддя – жести. Різна форма. ТБ. До свистка. ЧСС ( до 160 ). |
|
5 |
Розгадування кросворда (ключове слово). |
1 хв. |
2 команди – на швидкість. |
|
III. Заключна частина (5 хв) |
||||
1 |
Ходьба та вправи на відновлення дихання |
1 хв. |
Темп ходьби повільний |
|
2 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів |
30 с. |
Індивідуально вказати кожному на помилки. |
|
3 |
Баскетбольна термінологія Що означає жест судді:
|
30 с. |
Використати малюнки
|
|
4 |
Підведення підсумків уроку |
30 с. |
Відзначити кращих учнів |
|
5 |
Домашнє завдання |
30 с. |
Стрибки вгору з присіду зі сплеском у найвищій точці польоту (4x10 р.), присіданя на одній нозі |
|
6 |
Проходження з піснею і організований вихід із залу. |
2 хв. |
Перешикування в колону по 2. Вихід в колону по 1. |
|