Завдання для контрольної роботи з біології в 6 класі за I семестр
І варіант
І рівень. Тестове завдання (виберіть одну правильну відповідь)
(3 бали, 0,5 балів за відповідь)
А) клітина; Б) тканина; В) орган; Г) стебло
А) тубус; Б) об’єктив; В) штатив; Г) предметний столик
А) цитоплазмою; Б) хромосомою; В) ядром; Г) органелою
А) хлорела; Б) евглена зелена; В) вольвокс; Г) ульва
А) ядра; Б) мітохондрій; В) вакуолей; Г) кільцевої молекули ДНК
А) тиф; Б) малярія; В) СНІД; Г) вітряна віспа.
ІІ рівень. Визначте відповідність між літерами й цифрами: (3 бали)
А) Жоржина 1) Коренеплід
Б) Болотний кипарис 2) Бульбокорінь
В) Буряк 3) Корені-присоски
Г) Омела 4) Дихальні корені
Д) Кукурудза 5) Повітряні корені
Е) Орхідея 6) Опорні корені
ІІІ рівень.
Дріжджі належать до ______________грибів. Розмножуються дріжджі шляхом _____________. У процесі життєдіяльності дріжджів утворюється _______________.
Дизентерійна амеба викликає малярію. Дизентерійна амеба рухається за допомогою джгутика. Живлення у амеби дизентерійної – автотрофне.
IV рівень. Теоретичне питання (3 бали).
Що називають коренем? Які зони виділяють на поздовжньому розрізі кореня, яка їхня будова та функції?
ІІ варіант
І рівень. Тестове завдання (виберіть одну правильну відповідь)
(3 бали, 0,5 балів за відповідь)
А) цитоплазма; Б) вакуоля; В) клітинна стінка; Г) вічко
А) 300 раз; Б) 3000 раз; В) 300 000 раз; Г) 15 000 раз
А) оболонки; Б) цитоплазми; В) джгутиків; Г) ядра
А) СНІД; Б) дизентерія; В) ботулізм; Г) грип
А) кефіру; Б) йогурту; В) варення; Г) хліба
А) хлоропласти; Б) хромопласти; В) олеопласти; Г) лейкопласти.
ІІ рівень. Визначте відповідність між літерами й цифрами: (3 бали)
А) Флоема 1) Шкірка
Б) Ксилема 2) Запасає воду і поживні речовини
В) Твірна тканина 3) Ситоподібні трубки
Г) Покривна тканина 4) Судини
Д) Механічна тканина 5) Шкаралупа горіха
Е) Основна тканина 6) Верхівка пагона та кореня
ІІІ рівень. Вставте пропущенні слова (1,5 бали):
Хлорела – одноклітинний твариноподібний організм. Живлення – міксотрофне. Хлорела розмножується як статево, так і нестатево.
IV рівень. Теоретичне питання.
Що називають кореневою системою? Які типи кореневих систем вам відомі? (наведіть приклади). Чим вони відрізняються?